Spring naar bijdragen

Donderdag 6 Augustus


blondie6173

Aanbevolen berichten

Lief dat jullie zo meedenken.

Maar met dieren werken is en blijft zwaar lichamelijk werk. En voor mij een valkuil omdat ik daar juist nog meer over mijn grenzen ga omdat daar echt mijn hart ligt.

Ik moet mijn modus dus om zetten naar iets wat ook leuk is en waar ik voldoening uit kan halen en wat lichamelijk niet zwaar is.

 

Testen manipuleer ik nog te veel door de oude modus.

 

Rondleider zijn in een dierentuin, zou wel iets zijn. Moet ik alleen leren om voor grote groepen te willen staan en te spreken.

Verder ben ik nogal kortzichtig in niet lichamelijke jobs. Denk al snel, gaat dat mij niet gek maken? Dat kassameisje spelen, was wel grappig maar ik kon er mijn energie niet in kwijt. Bij de vgz declaraties bijstellen, leuk! Maar wat was ik altijd blij met de verplichte pc pauze, dan vloog ik meteen naar het raam. Om van buiten te genieten en even te mogen lopen en staan.

 

Vergt dus veel verandering van mezelf om een juiste job te vinden. Waardoor het terugvallen op het oude en bekende best wel trekt. Omdat dat vertrouwd is. ;)

Gelukkig houd ik van vernieuwing. Al kan ik daar wel ongeduldig in zijn, had wel verwacht dat er nu al een kant en klaar idee op mijn pad gekomen zou zijn.

 

Hmmm, denk nu kassameisje bij de dierentuin zou wel een optie zijn misschien.

Thanks voor toch de dieren aan te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond rijst met sardientjes. Zo simpel (van die sardines uit blik met tomaatje, pepertje, uitje, erwtjes, zoet aardappeltjes eventueel - alles tje ja) en zo lekker.

Maar eerst: kan iemand me even naar beneden trekken en ergens aan vastbinden ofzo? Ik zweef al een dag of vijf weer namelijk. Schiet niet echt op zo. Ademhaling ook veel te hoog. Duizelig. Voor de zwevers die dit herkennen, hoe landen jullie? (=Serieuze vraag)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha ha Spud, niet vallen hoor! Bind me maar aan een boom.

Geen idee waarom ik nu zweef. Kan het niet controlleren. Duurt vaak dagen of weken Is niet ernstig, wel irritant want ben er dan met mn hoofd niet echt bij. Yoga en buikademen enzo helpt, maar daarna stijg ik weer op :-) klinkt suf hè? Misschien gewoon moe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bewust worden van het feit dat je aards bent. En niet weg kan vliegen van aardse zaken.

De confrontatie aan mag gaan, omdat ontwijken eigenlijk een eenzame positie met zich mee brengt.

 

Zo ervaar ik het zweven iig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zweef momenteel niet, dus kan je zeker wel vasthouden.

Aan een boom binden vind ik nogal zwak.

 

Ik wil je wel even naar beneden trekken zodat je dat zelf kan doen, als je dat echt heel graag wil?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga ook koken! Ging voor een thuis maaltijd maar die vond ik te duur, dacht dat kan ik beter met 2 euro minder.

Ik hoef enkel de pasta te koken. Verder tomaatjes snijden, mozzerella (yummy), komkommer en basilicum.

Basilicum miste ik bij die thuismaaltijd tip maar een kooktip was het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je op je voetzolen concentreren, Yoga, je voetzolen voelen.

De machtige energie van de aarde.

Ademhalingsoefeningen doe ik nooit, daar ga ik juist gemaakt door ademen.

Ik vind het wel heel fijn om me op het gevoel in mijn buik te focussen. Warmte en ontspanning.

Je lichaam voelen dus, dit is ook een goeie tip van ET.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...