Gast Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Lief dat jullie zo meedenken. Maar met dieren werken is en blijft zwaar lichamelijk werk. En voor mij een valkuil omdat ik daar juist nog meer over mijn grenzen ga omdat daar echt mijn hart ligt. Ik moet mijn modus dus om zetten naar iets wat ook leuk is en waar ik voldoening uit kan halen en wat lichamelijk niet zwaar is. Testen manipuleer ik nog te veel door de oude modus. Rondleider zijn in een dierentuin, zou wel iets zijn. Moet ik alleen leren om voor grote groepen te willen staan en te spreken. Verder ben ik nogal kortzichtig in niet lichamelijke jobs. Denk al snel, gaat dat mij niet gek maken? Dat kassameisje spelen, was wel grappig maar ik kon er mijn energie niet in kwijt. Bij de vgz declaraties bijstellen, leuk! Maar wat was ik altijd blij met de verplichte pc pauze, dan vloog ik meteen naar het raam. Om van buiten te genieten en even te mogen lopen en staan. Vergt dus veel verandering van mezelf om een juiste job te vinden. Waardoor het terugvallen op het oude en bekende best wel trekt. Omdat dat vertrouwd is. Gelukkig houd ik van vernieuwing. Al kan ik daar wel ongeduldig in zijn, had wel verwacht dat er nu al een kant en klaar idee op mijn pad gekomen zou zijn. Hmmm, denk nu kassameisje bij de dierentuin zou wel een optie zijn misschien. Thanks voor toch de dieren aan te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Snoep maar van dat eten Rapilos, als het je lekker lijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Vanavond rijst met sardientjes. Zo simpel (van die sardines uit blik met tomaatje, pepertje, uitje, erwtjes, zoet aardappeltjes eventueel - alles tje ja) en zo lekker. Maar eerst: kan iemand me even naar beneden trekken en ergens aan vastbinden ofzo? Ik zweef al een dag of vijf weer namelijk. Schiet niet echt op zo. Ademhaling ook veel te hoog. Duizelig. Voor de zwevers die dit herkennen, hoe landen jullie? (=Serieuze vraag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Yoga, ik pak je nu bij je enkel vast. Hoger kun je niet meer gaan. Ik val op de grond wanneer ik mijn kop stoot. Waarom zweef je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Mijn kop stoot omdat ik weer tot de realiteit gebracht wordt. Toevoeging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Ha ha Spud, niet vallen hoor! Bind me maar aan een boom. Geen idee waarom ik nu zweef. Kan het niet controlleren. Duurt vaak dagen of weken Is niet ernstig, wel irritant want ben er dan met mn hoofd niet echt bij. Yoga en buikademen enzo helpt, maar daarna stijg ik weer op :-) klinkt suf hè? Misschien gewoon moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Je bewust worden van het feit dat je aards bent. En niet weg kan vliegen van aardse zaken. De confrontatie aan mag gaan, omdat ontwijken eigenlijk een eenzame positie met zich mee brengt. Zo ervaar ik het zweven iig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Ik zweef momenteel niet, dus kan je zeker wel vasthouden. Aan een boom binden vind ik nogal zwak. Ik wil je wel even naar beneden trekken zodat je dat zelf kan doen, als je dat echt heel graag wil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Mhm... Ja spud, zoiets inderdaad ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Moet ik je nog vasthouden of ben je met je landing bezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Ik houd je voorlopig nog maar even vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Laat maar los Spud, ik sta inmiddels in mijn keuken met een riempje aan het fornuis. Dankjewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Ga ook koken! Ging voor een thuis maaltijd maar die vond ik te duur, dacht dat kan ik beter met 2 euro minder. Ik hoef enkel de pasta te koken. Verder tomaatjes snijden, mozzerella (yummy), komkommer en basilicum. Basilicum miste ik bij die thuismaaltijd tip maar een kooktip was het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Oké Yogajuf, veel succes! En niet weer gaan zweven hè? Als dat niet goed voelt niet doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Ik heb alles weggehaald omdat ik zelf vond achteraf dat ik je dit beter via pb dan op het forum kon neerzetten. En als ik er compleet naast zit trek je dan vooral niks aan van wat ik schreef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Je op je voetzolen concentreren, Yoga, je voetzolen voelen. De machtige energie van de aarde. Ademhalingsoefeningen doe ik nooit, daar ga ik juist gemaakt door ademen. Ik vind het wel heel fijn om me op het gevoel in mijn buik te focussen. Warmte en ontspanning. Je lichaam voelen dus, dit is ook een goeie tip van ET. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Een buitenaards goeie tip van ET........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Dank je Kate, ik ga t doen. Ik woon 1 hoog, dat merk ik echt. Meer wandelen zou goed zijn voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 aar moest ik ook aan denken Yoga..de natuur in.... Wat betekent ET? En niet die jowan bedoelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Eckhart Tolle kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Ja, kruidje, doe ik ook te weinig. Wel meer deze zomer dan ooit, dus het gaat de goeie kant op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Gelukkig dat je die beslissing genomen hebt Fruit. Heb je wel iemand om mee te praten over het gesprek van volgende weeK? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 goed voor jezelf gezorgd dus Fruit gaat goed komen met jou♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Beste keuze van de dag...... Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Ga afsluiten hier... Beetje lang gezeten...docu-filmpjes, Forum... Nu m'n boek maar eens opzoeken en een kop verse thee...kruiden uiteraard! Fijne avond en voor straks welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden