blondie6173 Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Goedemorgen, Vandaag de eerste dag weer werken na mijn vakantie. Koffie en in de benen dus. Dagpact : Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Ahhh, Blondie gaat weer op haar stalen ros, na koffie uiteraard, werk ze..... Goedemorgen, hier ook koffie en straks naar mn vrw.werk benieuwd naar het weer vandaag want ik trek of teveel aan of te weinig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 goedemorgen allen, eerst maar eens koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Regenjas aan en hoppa op de fiets. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Kabouter ook al wakker zie ik, al aan de koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 werk ze, blondie en eline Het regent hier ook pijpenstelen. Je zou maar de strandzesdaagse deze week lopen. Dat is toch echt balen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Dagpact : Blondie Gipsy Hamsterbig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Goedemorgen Allemaal, Dagpact: Blondie Gipsy Hamsterbig BillyBob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Goeiemorgen allemaal, vandaag een dagje naar Friesland. Eerst naar Leeuwarden en daarna gaan we wandelen ergens op de dijk. Eerst maar eens douchen en dan koffie. Word een lange dag want mijn broer komt vandaag ook vanuit Oostenrijk voor een weekje. Die zou eerst pas volgende week komen, moet mijn ex zo ook nog bellen. Hele planning anders maken. Maar eerst maar eens een dagje uitwaaien in Friesland. Zal eerst eens kijken welk weer het daar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Dagpact : Blondie Gipsy Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Z Dagpact : Blondie Gipsy Bighamster had mijn naam verkeerd om geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Goedemorgen Allemaal, Dagpact: Blondie Gipsy Bighamster BillyBob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Goedemorgen Allemaal, Dagpact: Blondie Gipsy Bighamster BillyBob Sorry mijn naam even veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Goeiemorgen. Dagpact: Blondie Gipsy Hamsterbig BillyBob jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Goedemorgen frummers. Koffie is inmiddels doorgelopen, thee is getrokken. en hier in Friesland regent het ook gestaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Ook van mij een goeie morgen. Nog aan het bekomen van een stevige nachtmerrie. Vandaag dagje thuis. Wel genoeg te doen... Dagpact Blondie Gipsy Bighamster BillyBob jowan Kaboutertje Akkordeon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Poeh...diep geslapen...beetje gekreukeld wakker geworden. Goeimorgen allemaal! Ziet er herfstig uit hier...ik vind het niet zo erg, wel balen voor vakantiegangers. Hoop dat het na deze onstuimige dagen weer wat gaat opklaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 (bewerkt) Goeie morgen mensen. Vannacht over V. Meisje gedroomd. Was bij haar en er waren duizenden witte konijntjes in huis. Eentje werd er constant aangevallen en die was ik gaan zoeken. Toen ik haar zag, sprong ze in m'n armen en ik aaide haar heel liefdevol. Nou ja daar kan ik geen touw aan vast knopen hoor. Vandaag komt mijn schoonzus weer voor een paar dagen dus weer lekker koken. Heb vorige week al 3 flessen wijn gekocht en in de koelkast staan. Daar heb ik totaal geen moeite mee. Had dit 6 jaar geleden niet kunnen dromen dat dat een makkie zou zijn. 27 juli 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Goedemorgen Akkordeon, Kruidje Bol en Toine. Voor jullie ook een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Goedemorgen allemaal. Vandaag neem ik de eerste niet. Dagpact: BlondieGipsyBighamsterBillyBobjowanKaboutertjeAkkordeon Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 V. Meisje? Knap Bol..die flessen en dan ook nog koud...dat vind ik toch nog lastig...in de kelder en een hoekje..ok En eenmaal open graag leeg maken, weggooien of whatever, maar geen verleiding voor mij. Ja, ik heb nog wat te doen...maar over zes jaar schrijf ik dit ook Geniet van het koken en het gezelschap! jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Goedefrummers, Gisteren was een (voor mij dan) saaie dag, waardoor ik het regelmatig moeilijk had. Even geen structuur of zin om iets te gaan doen. Daar wil ik nog aan gaan werken om dat voortaan te voorkomen. Afijn, saaiheid hoort er af en toe bij. Belangrijker is dat ik niet ben gaan drinken. Deze ochtend maar eens aan de studie en vanmiddag tekenen & schilderen. Fijne start van de week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 goeiemorgen frummers en een dromerige groet aan VMmeke dan maar komende nacht Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Bol refereert naar een 'oud' forummer, 'Vlaamsmeisje', neem ik even aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden