toine Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 hier liggen de wegen vol omgevallen bomen........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Maar je bent daar toch voor verzekerd Akkie? Anders ziet het er uit zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Jeetje Aak, dat is schrikken. Ik duim voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Zit je daar nog wel veilig dan. Brandweer bellen of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 (bewerkt) Stormschade en verzekering....meestal heb je dan pech of een heel lang lopende discussie. Angstig Akie, duimen maar dat die laatste het houdt. kan je niet met de auto ergens heenrijden zonder bomen en dan in je auto het uitzitten....? 25 juli 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 sterke Akkie...heb net wat zitten koekelen... Eerlijk gezegd had ik niet in de gaten dat het zo heftig was. Er wordt zo vaak gewaarschuwd en banggemaakt... Maar met name in de kust provincies is het heftig... Duim mee voor je .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Verzekering komt later wel. Nu eerst denken om je eigen veiligheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Oké zen. Het komt goed. De waarheid is altijd vriendelijker dan het verhaal dat we erover vertellen, weet je nog? Je zit nu met je honden en je hebt nog een huis. Ik blijf voor je duimen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Blijkbaar woon ik in een heel ander deel van Nederland, veel verder dan een beetje regen komt t hier niet ☔️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Kom je straks nog even Aak? Anders worden wij zo ongerust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 MijnGerrit dank je. Het gaat goed zo zonder drank. Verbaas me er zelfs over. Ik kom wel mijn valkuilen tegen.... Maar dan leg ik mezelf even uit wat het gevolg is als... Vandaag even flink gepoetst...... Mooi binnen blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Sterkte Akelei. Angstig is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 En als je het echt niet meer vertrouwd Akkie dan pak je je auto (als je die hebt) en kom je mijn kant op hoor. Je kan hier ook slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Goh Toine, ik gok zomaar op Prince Albert..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Goh dan is het er bij jou nogal te keer gegaan Aak. Sterkte. Blijf maar lekker bij je klein kindje Oma Jopske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Ik ben er nog Gipsy. Misschien ga ik over een uur rijden; ik volg het weer en de verkeersinformatie. Als het niet gaat, dan maar met de auto Of morgen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Het stormt hier ook aardig. Hoop dat er weinig schade is bij iedereen. In het Westen van het land is het geloof ik het ergst ik zit zelf in het Oosten. Hoop dat het snel weer voorbij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 dochter is op t Zwarte Cross en daar is de boel ook stilgelegd dus voorlopig het hele land ontregeld als ik het goed volg op t nieuws. Hier is het alweer een stuk rustiger inmiddels (gouda) Aak hoe is het bij jou nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Eindelijk klaar...gedoesjd en fris en fruitig aan het kokkerellen. Tuinboontjes van landgoed,aardappels en kip. Storm is hier inmiddels gaan liggen. Zonnetje breekt zelfs door. Hoop dat Akelei zich zo nog even komt melden en dat de uiteindelijke schade meevalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Zolang jij maar oké ben Akelei! Materiële schade is hopelijk allemaal verzekeringswerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Hoi, De laatste boom is blijven staan. Schade aan mijn tuin is niet te tellen (geen grapje), rest valt wel mee. De storm is gaan liggen. De buren hebben mijn voordeur vrij gezaagd, kettingzaag . Kortom, alles goed. fijn te horen dat je zelf ongedeerd bent, en dat je hulp hebt gekregen van de buren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Hier waait het nog wel, mijn katjesboom is wel omgewaaid helaas. Maar daar ga ik wat anders neerzetten. Heb net mijn kinderen gebeld hoe het daar is in Slagharen, die vermaken zich wel. Ze hebben ook goed geslapen en zijn heel lief geweest. Was wel fijn om ze te horen en dat het goed gaat. Dinsdag zie ik ze weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Best wel wat spierpijn gekregen na het sporten gisteren. Ook in sporten geen rem blijkt maar weer. Ga opslomen en in mijn warme zachte bedje een boek lezen Fijne avond nog allemaal en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Tijdens de voorbereidingen op onze vakantie van morgen, ben ik bewust bezig om een nare, vermoeiende eigenschap van mezelf aan te pakken. Mijn gebrek aan vertrouwen in anderen en het feit dat ik mezelf altijd zo poepgoed vind (vaak zat onterecht) maken dat ik altijd alles zelf wil doen en dat ik alles wil weten en controleren. Kortom, ik ben een enorme contolefreak die vaak denkt; Als ik het nou gewoon zelf doe weet ik zeker dat een ander het niet kan verknallen. Ik maak allemaal lijstjes, ik pak alles in, ik belaad de auto, ik rijd alleen zelf naar bestemming, ik bouw de tent op, enz... Dit heeft een aantal flinke nadelen. Ik neem regelmatig veel te veel hooi op mijn vork en anderen geef ik het gevoel dat ze niet goed genoeg zijn. Dat wil ik graag veranderen. Deze keer pak ik alleen mijn eigen tasje in. Mijn vriendin regelt de rest. Ze zal ook een gedeelte rijden richting Oostenrijk. Een oefening in loslaten die me zwaar valt. Natuurlijk vraag ik me nu steeds af of ze niets vergeet, of ze het wel goed doet, of ze straks niet verkeerd rijdt enz. Dat ik zulke gedachten heb vind ik echt niet tof en ook helemaal niet eerlijk naar haar toe. Gelukkig ben ik er wel open over naar haar en word ik op de vingers getikt als ik te veel controlevragen stel. Hopelijk wordt het steeds een beetje makkelijker om het los te laten en een ander te vertrouwen. Ik ben namelijk helemaal niet zo poepgoed en anderen zijn lang niet zo slecht als ik mezelf (en helaas hen) vaak wijs maak. Monster, kruidenthee67, Bighamster en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden