Lucide Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 MijnGerrit, geniet van je vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Fijn Kaboutertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Nu lijkt het net of ik iets tegen zwarte humor heb en dat is niet zo. Ik herinner me alleen nog dat ik een keer heel onschuldig de smaak van drank in een toetje onnadenkend heerlijk noemde. Kreeg een reactie van iemand dat hij hierdoor trek kreeg, door mijn bericht. Dat vind ik rot als iemand door mijn bericht trek zou krijgen. Daarom let ik er zelf op dat wat ik schrijf in geen enkel opzicht verheerlijking van drank kan zijn of zo gezien kan worden. Maar ga vooral door met humor..... Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 (bewerkt) hoi 24 juli 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 het was fijn bij kabouter te zijn...de tijd vloog om.... erik en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Wat fijn Kaboutertje en Eline dat jullie het zo gezellig hebben gehad met elkaar. Hoi Mai, hoe is ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Fijn voor je Kaboutertje dat je dit mee gemaakt hebt. Je bent niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Glimlach van oor tot oor nu. Dank jullie wel, Kaboutertje en Eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Soms zijn ontmoetingen zo kostbaar en deze was er een... nu vreselijk moe en off Kate, lady jane en erik reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Lekker rustig aan doen vanavond Eline. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Bol,het gaat me goed Dank je! En ja, wat mooi om te lezen Eline en Kabouter Van mens tot mens Ikke gekookt Naar volle tevredenheid Njammie! Fijne avond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Lekker op de bank, heb al drie dagen hoofdpijn. Dit is een kwaaltje wat ik een keer in de twee maand heb sinds mijn tienerjaren. Als het goed is het morgen weer weg. Hier ben ik wel aan gewend geraakt, zag op foto's dat de kinderen super veel plezier hebben. Dit doet me goed, had het liefst erbij geweest maar helaas pindakaas. Morgen ga ik even bellen hoe ze het hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Gewoon leuk en positief nieuws op de dageraad zoals bezoek van Eline aan Kaboutertje vind ik fijn. Schrijf nu bewust op wat ik opvallend juist wel leuk vind ipv alleen te reageren op negatieve zaken. Dit is een voorbeeld waarbij ik denk wat een fijn bijzonder forum is dit toch ☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Een aantal luitjes zijn al op weg of gaan bijna weg....even algemeen: fijne vakantie voor wie weg is of gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Mooi Spuddeke! Ach, en van alles delen zou je knettergek worden Lekker je leven (be)leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Truste lieve mensen, tot morgen ⭐️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Welterusten beste mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Moe, droog en voldaan. Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 het was fijn bij kabouter te zijn...de tijd vloog om.... Waar zijn jullie naar toe gevlogen, dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Het verjaardagsfeestje waar ik vanavond was, was leuk totdat de dikke tongen begonnen te spreken. Welterusten en tot morgen wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden