Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 juli


Aanbevolen berichten

Goeie morgen kanjers. :sun:

 

Heel veel plezier Kabouter en Eline. :rose:

 

Jij ook een fijne dag Wisse.

 

Sterkte met het niet roken Blondie. :heart:

 

Vannacht eindelijk eens goed geslapen. Gisterenavond een paracetamol genomen en geen last van hoofdpijn. Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb. :blush:

Mensen ik heb me toch een mooi tuinhuis. Geweldig.

Dit had vroeger een grote rede geweest om eens goed door te slaan, het liefst van te voren al. Raar toch want ik heb gisteren ontzettend genoten toen we hem hier neer gelegd hadden. Wanneer hij opgezet wordt weten we nog niet maar ik ben heel blij. :D

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een half uurtje geleden wakker gebeld door de kids, even een babbeltje voordat ze een lang weekend naar slagharen gaan.

Ik bel ze vanavond nog eventjes, om te kijken hoe het gaat.

Maar heb er het volle vertrouwen in dat het wel goed gaat.

Heb vanmiddag nog een verjaardag van een vriendin van mij daar ga ik samen met mijn mams naartoe.

Ga alleen een kopje koffie en gebakje doen, want het zou eigenlijk morgen zijn met een BBQ.

Maar had al wat dingen ingepland met mijn moeder.

Want gisteren zijn we niet aan alles toegekomen wat we wouden.

Spreek jullie later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is ook de rede waarom ik ook nooit geen alc. vrij bier neem Loen, het zal me teveel herinneringen geven. Bovendien vind ik drank helemaal niet lekker.

Ja het was gisteren ook die spanning waarvan ik weet dat dat vroeger een rede was om te gaan drinken.

 

B.h. :rose: :rose: :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het best wel motiverend dat Blondie ook stopt met roken vandaag. :)  Ik op voor dag 2 zonder peuk. Zo lang ik afgeleid ben gaat het wel en die afleiding zoek ik dus steeds op. Bezig blijven want dan denk ik even niet eraan. Zin in dingen als hardlopen zonder hoesten en bezig zijn zonder steeds te denken wanneer mag ik weer een peuk.

 

Veel plezier samen Eline en Kabouter, en +++ hoe je er met humor op ingaat Kabouter, erg sterk ;)  Maak er een leuke dag van samen.

 

@Bolletje

Je buitenhuis is eigenlijk dus net een Ikea bouwpuzzelproject.....succes.

 

@Sowhat

Succes met bloedprikken en ik raad je aan de uitslagen echt op papier op te vragen. Niet alleen de dokter van alles is goed mevrouw maar zelf de cijfers en die uitzoeken. Dat kan namelijk, dokter kan het zo ff printen voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...