jowan Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Goeiemorgen. Dagpact: Kaboutertje jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Goedemorgen. Alweer vroeg wakker. Lichtblauwe lucht. Vogeltjes fluiten. Dus zo mijn bakkie koffie in de tuin. Dagpact: Kaboutertje jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Goedemorgen, hier nog grijs en nattig Regelmatig denk ik aan wat frummers meemaken en daarover schrijven, ik reageer daar dan niet op met een bericht omdat ik niet weet hoe precies te verwoorden..... aandachtspunt voor mij, dan maar wat langer over een berichtje doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 goeiemorgen frummers gewoon doen wat jou past Eline, persoonlijk vind ik de D&D een huiskamer het kabbelt voort met gesprekken en mededelingen en als je later alles nalees is het onbegonnen werk er op in te gaan (maar ik ben nogal lang van stof). Op de eigen draadjes bij wie is wie valt me dat gemakkelijker want dan weet ik dat degene terugleest. En mensen die ik toch echt iets wil zeggen pb ik soms dan. En voor jou, dat mag je zelf uitvinden☺, maar echt fout kun je het niet doen hoor en aan ieders wensen voldoen ook niet. Dus de jouwe zijn het belangrijkst♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 (bewerkt) vroege dienst hier en dat worden het lekker weer een poosje stranddagen. tot vanavond heb het goed! 16 juli 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Goedemorgen Frumevillers, We gaan maar eens koffie maken.... voor mezelf En het is hier maar een "huiskamer", en sluit me bij Jane aan. Kan en volg niet alles. Bij wie is wie kan ik gerichter aandacht geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Goedemorgen ! Laatste werkdag..eens zien of ik alles kan afsluiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Straks mn eerste sessie neurofeedback.....ben benieuwd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Terug van mijn vroege rondje, klein, nevelig wereldje hier. Maar het klaart heel langzaam op. Koud is het niet. Fijne dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Straks mn eerste sessie neurofeedback.....ben benieuwd.... Neurofeedback: is dat naar een pc-scherm kijken met zo'n elektrische badmuts op? Ik ben benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Goeiemorgen lieve mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Goedemorgen frummers. Koffie en thee Weer een late dienst vandaag, dus lekker rustig aan vanmorgen. Geen zon, geeft niks, er is geen wind en het regent niet . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Ja zoiets en dan plaatsen ze die plakkers op gebieden die uit balans zijn....zal wel wat ingewikkelder zijn maar zoiets.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Goedemorgen allemaal. Dagpact: KaboutertjejowanBlondie Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 nancy en eline reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Komt in de beste families voor, hier ook niet best geslapen....straks maar wat inhalen. Ik heb geen goede reden, jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Goedemorgen Marc en Kabouter, Heb Proudmary hier nog niet gezien vanmorgen meis, zal straks misschien komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Tot vanavond Kabouter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Goeie morgen kanjers. Vandaag dienst. Ik denk dat ik maar eens flink uit ga vallen. Ze hebben, als inderdaad zo is, al mijn naaispullen weg gegooid onder het mom van alles uitbaggeren en weg gooien, dus ook mijn spulletjes. Er zat voor zo'n e30,00 aan stof in voor mijzelf. Dus maar eens kijken hoe we dat gaan oplossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Goeiemorgen deze morgen! Ondanks de meerdere onderbrekingen wel heerlijk geslapen. Zo meteen douchen, dokteren en dan zien wat ik vandaag ga doen. Fijne dag allemaal! Succes Kabouter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Nou Sproet sterkte bij de h.arts. Ik hoop dat die ontsteking goed aangepakt wordt. Goeie morgen Loen. Nee joh, het is daar nog steeds hetzelfde. Chaotisch, iedereen bemoeid zich met iedereen, en er is nog steeds geen duidelijkheid wat de taken zijn van iedereen. Dus een grote rotzooi. Heb besloten daar niet meer te gaan werken en alleen nog op de bus te zitten. Het gaat toppie met jou hé? Je kan trots zijn op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Goedemorgen, Beter geslapen dan gisteren. Het is een stuk vriendelijker buiten. Zo lekker naar de kapper. Dag 11 van m'n roesvrije leven. Gisteren naar de meeting van de AA geweest. Fijn! Fijne dag allemaal. nancy, Lucide en jowan reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Morgu Bol, Spud, Loen en Hummer. Jeetje Bol, wat jammer toch, zou zo heel anders kunnen gaan. Spud, hoop dat de h.a. je nu goed kan helpen... En Hummer straks met een nieuw koppie terug, mooi, en bijna twee weken nu al.... Luitjes, ik heb de boel in de warmhoudkannen gedaan voor de langslapers. Tijd voor mij om aan de slag te gaan. Maak er een mooie dag van. Dag dag. hummer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Tja Vonneke Jij ook een hele fijne dag toegewenst. Hummer 11 dagen al. Das inderdaad een heel mooi getal. De eerste dagen zijn het moeilijkst daarna wordt het makkelijker want lichamelijke trek is er dan niet meer zo erg. Succes bij de kapper. hummer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 Goedemorgen allemaal. Dagpact: KaboutertjejowanBlondie Marc hamsterbig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden