Gast Gipsy25 Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Ik spring zo maar eens onder de douche. Van slapen komt toch niks meer. Bah rotnacht Maar we blijven vrolijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Wat is een dagdienst toch vroeg opstaan. Wel ff wennen zo na een vakantie. Goede morgen iedereen. Ook ikke ga douchen. carpedium33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Goedemorgen frummers. Nieuwe week, nieuwe ballen, nieuwe kansen EN verse koffie en thee. . We zullen zien wat de komende dag ons gaat brengen. carpedium33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 dank voor de koffie, lekker nog steeds geen einde aan de europese top over griekenland bijna, nog effies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan carpedium33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Goedemorgen Plof, jowan en Agnieta. Wat bedoel je met 'doen alsof je dom bent' Agnieta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Goedemorgen, Dagpact; jowan Agnieta Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Goedemorgen Lucide... Ik begrijp de relatie met doen alsof je dom bent nog steeds niet, maar inderdaad: bij wat somber druilerig ochtendlicht komen de kleuren vaak eens zo mooi uit. Echt genieten als je het wilt zien. En nu: hup de douche in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Goedemorgen, heerlijk geslapen, ook hier druilerig weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Goedfrummers deze maandagochtend, Heerlijk geslapen en straks via de koffie verkeerd een sollicitatie versturen en vanmiddag beginnen aan een nieuw schilderij groot formaat. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Spud, naar de dokter. Deze ochtend nog!!!! Agnieta, dit gaat om dat "bepaalde" gedrag van je man? Of? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Goedemorgen allemaal. Dagpact;jowanAgnietaLucide Spud Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Heb je koorts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Goedemorgen... hier ook regen. vond het wel weer warm vannacht. maar goed, fijne maandag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Goeiemorge beste mensen, het is afgelopen zaterdag weer mis gegaan, ik ben gisteren met Refusal begonnen, ik had ze al een paar weken in huis, maar het benauwde me erg, om ze in te nemen. Ook wil ik me aanmelden, bij een zelfhulpgroep. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Zelfhulpgroep: Heel goed bertd, daar kan ik ook mijn ei kwijt en het helpt me al bijna drie jaar. Niet alleen nuchter te blijven, maar ook een beter mens te worden. Succes er mee, als ik je kan helpen weet je me te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Makkelijk zat: toen ik gebruikte loog bedroog en manipuleerde ik alles en iedereen om mijn gebruik te kunnen regelen en te maskeren. Ik isoleerde me en was asociaal. Ik was een slecht mens, niet eens alleen voor anderen, maar zeker ook voor mezelf. Ik leerde dat: eerlijkheid, openheid van geest en bereidwilligheid me konden helpen een beter mens te worden. Daar ben ik elke dag tot grote blijheid en tevredenheid mee bezig. En mijn directe omgeving geniet ervan mee.... Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Bovendien geloof ik dat alleen het stoppen met gebruiken voor mij niet duurzaam helpt. De kans is levensgroot dat ik dan steeds in strijd met het middel blijf en mijn gedrag naar mezelf en naar anderen er niet beter op wordt. Zeg zelf: wie wil er een vriend die liegt, bedriegt en manipuleert? Isolatie en vereenzaming leverde mij de ideale omstandigheden op om mijn gebruik (misbruik) op te schalen naar een nog hoger nivo. Nog destructiever, nog waanzinniger. Wil ik duurzaam vrij van obsessief en compulsief gedrag worden, dan moet ik mijn leven verbeteren en met mezelf beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Slecht of ziek: dat is voor mij slechts een woordspelletje, cosmetica. Ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Goeie morgen beste mensen. Vandaag worden de bomen in mijn tuin van zo'n 10 mtr. hoog gesloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Goedemorgen, Druilerig weer. Dan zo maar een bezoekje brengen aan de Zweedse ballenbak. Nu koffie. Dagpact: jowan Agnieta Lucide Spud Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Agnieta, fijn dat ik je laat lachen Ik zou niet weten waarom..maar ach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Zelfde reactie van dochter hier,Akelei. "Mama, je hebt vakantie hoor. Ga wat echt leuks doen voor jezelf..." Zij ziet de bui al hangen dat ik weer van allerlei klusjes op mijn hals haal en dus mijn gehele vakantie met mijn handen in de gereedschapskist zit te vroeten. En ze heeft gelijk! Slimme meid... Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 Een beetje kunnen slapen Sowhat? Sproetje denk aan je gezondheid hé? Zo we gaan hier beginnen met de bomen, later kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 goeie druilerige morgen frummers een dagje sport, huishoudklusjes en film ik kan slechter bedenken carpedium33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden