Bighamster Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Goeiemiddag allemaal, Heb lekker geslapen alleen een beetje laat wakker. Kun je aan het dagpact en het weekpact tegelijk mee doen. Ik ben de hele week niet aan de drank geweest en wil dit ook graag zo houden. Zo even bij mams kijken of ze alweer thuis is. Daarna kom ik weer terug op het forum. Gr Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Helaas..geen finale voor ons Nu toeschouwen met koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Goedemorgen mensen, hier op de camping ook druilerig. Gaan eerst naar een kerkdienst en zien dan wel weer. Een goede zondag allen en sterkte voor degene die dit nodig hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Dagpact: Blondie Lucide jowan Marc Wijfie Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Nou muis zal denken, ik deel nog eens wat leuks, hi. Veel plezier met je nieuwe hond, Muis. Jullie zullen vast een maatje voor elkaar zijn. carpedium33 en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
carpedium33 Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Hallo allemaal, vandaag mag ik een hond op halen bij mijn zusje, die heeft er toch 4, ik doe dit omdat ik dan in ieder geval buiten kom en ik heb de nodige afleiding en natuurlijk aanspraak. Dan ben ik ook niet zo alleen. Hoi Muis. Geniet van je hondje , is het een pup uit het nest ? Zelf heb ik veel aan de uren in de natuur met mijn dogs dus zal je zeker goed gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 @@^&&*%$#$&$*)()^^**^^$^^@@@*()_^%%$%#### :( :( Zo ff vloeken hoor. Das eruit. Vandaag heeft het op een uur na de hele tijd flink geregend, dus niets verkocht. Maar............... ik heb zelf wel flink wat sieraden gekocht. Daar ben ik dan wel weer blij mee. Want omdat men niets verkocht, kon ik wel veel afpingelen. lady jane en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Een hele goede middag allemaal, He, wat sneu Bol, Hier niets geen regen, wel zwaar bewolkt de hele dag. Eerst 2 uurtjes gewerkt vanochtend, Toen naar dochter gelopen, en kleindochter meegenomen voor gezelschap. Dus dat was zo wie zo gezellig Belt mijn andere dochter of we mee gaan naar Scheveningen om een visje te eten. Tuurlijk! Super gezellig. Meteen een strand wandeling gemaakt, en zo werd het toch nog onverwacht een hele leuke zondag. Vanavond nog 2 uurtjes werken, en het zit er weer op vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Mijn zoon heerlijk bij me samen met mijn neef. Ben blij dat we weer even bij elkaar zijn, hij blijft tot morgen. Lekker even bijkletsen en weer een normaal leventje lijden zonder geheimen voor elkaar. Doordat dat ik alles altijd te perfect wil gaat er vaak wat mis. Moet me veel sneller neerleggen bij bepaalde dingen en het meer rust moet geven. Ik wil dat het soms te snel weer goed is wat fout is gegaan en dat is best wel moeilijk maar ga mijn beste beentje maar eens weer voor zetten. Gr Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Nou hier heeft het echt geplensd Rapske. Mmmm visje eten in Scheveningen???? Daar hebben ze de beste vis. Ik kan het weten want ik kom er vandaan. Gipsy B.h. niemand is perfect. en als je je richt op alles wat fout gaat, doe je nooit iets goed, en ben je nooit tevreden met jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Gehele dag helemaal niks gedaan. Meerdere keren aanstalten gemaakt om naar de schuur te lopen, maar daar bleef het dan ook bij... Baal ervan! Morgen weer een dag... Zo eerst maar eens kokkerellen. Zal toch wat op tafel moeten komen. Japanse noodles met kip en roerbakgroenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wisse Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 hier aan deze kant ook een paar schijnbewegingen gemaakt. of ik kon er de rust niet voor opbrengen of de regen pestte me weg. @ blondie, mooi dat je het gebed als onderschrift hebt gebruikt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 snelle couscous. jammie. Na een intensief volleytournooi met windkracht 6 en wegwaaiende parasollen allemaal te moe om nog uit eten te gaan. Het bleef droog gelukkig en we hebben een heerlijke dag gehad. Nog best veel gewonnen ook. Bol, ga je de gekochte sieraden verkopen?Of als inspiratie voor jezelf gebruiken, of heel iets anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Niet balen dat jullie niets gedaan hebben Blondie en Wisse. Ik heb wel wat gedaan maar heb er ook niets aan overgehouden Hé Tante Jane, als je de hele tijd gesport hebt, mag je nu rustig gaan zitten. Ik heb een hele hoop sieraden en spul om sieraden te maken, gekocht van een vriendin van mij, die ik op de markt wil gaan verkopen. Maar wat ik echt helemaal leuk vind is voor een paar centen sieraden te kopen om een rommelmarkt, (want die worden na zo'n markt in de container gegooid) die uit elkaar te halen, dan schoon maken en daar weer proberen iets moois van te maken. Als je weer eens hier komt, mag je iets moois uitzoeken of ik maak iets moois voor je. Weet zo'n beetje waar jij van houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 van jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Weet iemand hier dit: We maken net kaasfondue uit een pak en komen tot de ontdekking dat er alcohol in zit... Duh Hoe ziek word ik met die refusal als ik dat eet? Iemand daar ervaring mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 (bewerkt) Oké Jane help me onthouden hé? Er waren niet zoveel mensen Loen het regende veel te hard. Nou NWB ik heb er ervaring mee en ik raad je niet aan om het uit te proberen, het is echt heel erg. Je gaat door een hel. Je krijgt als het ware vergiftigingsverschijnselen doordat je lever de alcohol niet af breekt. Je komt daardoor onder de rode vlekken te staan, je hebt het heel warm of koud, je hart gaat heel snel kloppen zo'n 175 slagen per minuut dus je kan zo een hartstilstand krijgen, je kotst je darmen uit je lijf, je krijgt een smaak in je mond of je rotte vis of kadavers hebt gegeten en daarvan moet boeren, nou en er zijn nog wel een paar dingen te noemen. Maar het belangrijkste is dat je je leven riskeert, ook al is het met kaasfondue. 12 juli 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 (bewerkt) Goede vraag over die kaasfondue. Als ik google is het geen punt voor kinderen of tijdens zwangerschap omdat vrijwel alles verdampt. Maar met refusal.....ik zou het niet doen. 12 juli 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Erik Er is speciale kaasfondue 'familie' die voor kinderen is Ik zou de gewone niet gokken bij refus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Nee... Ik las net online dat alcohol maar voor 15% vervliegt en dat er dus nog heel veel achter blijft. Ex lekker aan de kaasfondue dus, en ik broodje met plakje kaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Ik vond vergelijkbare cijfers http://www.goeievraag.nl/eten-drinken/koken-recepten/vraag/4391/alcohol-eten-wijn-gebruikt-bereiding (diegene zegt het van alcoholinfolijn te hebben maar link naar bron is stuk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Ha die Erik, leuk dat ik je tref, zag net dat je jarig bent. Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren in goede gezondheid en als het kan ook gelukkig in de liefde. Dat gun ik je van harte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Goh, nooit geweten dat er nog zoveel alcohol na bereiding inzit. Ik heb vaak genoeg kaasfondue gegeten omdat ik ervan overtuigd was dat de alcohol verdampt was. Ex gooide er ook altijd nog extra witte wijn in, en hij zei ook altijd, dat verdampt helemaal. Nou ja, ik slik geen refusal, dus heb ik er ook niets van gekregen. Neem ook 3 maal daags 25 druppels homeopatisch middel. Op alcoholbasis, dat ruik je meteen. Maar daar heb ik toch gelukkig echt niets van hoor. Triggert me ook niet of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Heel goed en duidelijk geschreven Aggie. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2015 Hoi Lidia, Ook leuk om jou weer vaker online te zien. Mijn mede stopper met roken van alweer een tijd terug. (ik rook weer, wordt tijd om daar weer eens mee te stoppen) Ik ben niet jarig. Ik had ooit zomaar een datum ingevuld als geboortedatum en inmiddels staat die zoals het hoort op 7-6-77 Maar toch bedankt voor wat je schrijft. Ook al ben ik niet jarig is het toch leuk om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden