Yogajuf Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Goeiemorgen zonnestraaltjes, En ik neem de voorlaatste woorden van Agnieta van gisteravond even mee naar vandaag voor wie ze kan gebruiken: Het komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Goeiemorgen! Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Goedemorgen, beetje bewolkt maar aangename temperatuur, eerst maar eens een cappuccino bij the Starbucks scoren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Goedemorgen! Lekker vroeg wakker. Veel te doen op mijn landgoed, dus koffie en hoppa in de benen... Dagpact: jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Goeiemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Hier ook al een paar (korte) nachten op rij slecht geslapen. Zou het in de lucht zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Goedemorgen frummers. Eerste vakantiedag van Blondie dus, lekker genieten op je landgoed hoor. Fijn Kabouter weer te zien hier. Eerst maar een lekker bakje koffie of thee he meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 (bewerkt) Goedemorgen ☀️ Straks om 11uur tenniswedstrijd .. Door naar 1/4-finale Fijne dag vandaag ! Poeh, ik vind het heftig 11 juli 2015 bewerkt door Vol Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 (bewerkt) Weet je Kabouter, ik ben hartstikke blij dat je hier weer bent, dat je weer schrijft. Dikke knuffel meis. 14 september 2017 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Dat is ook zo, Hannah is jarig.. Dear Hannah, van harte meis. Ik wens je een fijne dag toe. En ik hoop dat het nu nog lege jaar dat voor je ligt gevuld zal worden met mooie herinneringen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Goedefrummers deze zaterdagochtend, Het koffieritueel: Ik gebruik altijd Arla (biologisch) halfvolle melk omdat deze tot nu toe het beste schuimt bij het opkloppen. Gisteren heb ik deze gekocht bij de Jumbo, ipv bij de AH. Vanmorgen zaten alle steelpannetjes in de vaatwasser, dus nu gebruik ik een normaal pannetje, echter het wil niet echt schuimen. Heeft het pannetje hiermee te maken, of heeft de Jumbo een inferieure partij ingekocht? Afijn, 2e nu in de mik na een rustige nacht. Zo, en nu geef ik even mijn vrouwie een 'veeg' uit de pan... Yogajuf en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 En Hannah Sarah gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Goedemorgen... koffie....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Pfff... Moeite om op gang te komen. Maar nu echt in de beentjes. Kaboutertje, welcome back Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Vraagje voor Sowhat: wil jij Vriendin ook nog namens mij bedanken voor alle lieve berichtgeving hier? Heb haar gisteren gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Hier ook moeite met opstarten.....pff helpt geen koffie tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Joris ik zou het niet weten een pannetje is een pannetje toch? Wie weet weer bij de AH kopen en dezelfde pan proberen? En ik ga mijn buurmanlieffie even lief aankijken....(er moet iets aan de muur) Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Time flies, soooooo not....mag ik een schop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Goeie morgen mensen. Hannah van harte gefeliciteerd en ik hoop dit jaar met een beetje goeie gezondheid. :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Sowhat wil je Vriendin ook van mij hartelijk danken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Hier nog eentje die een trap onder haar achterste kan gebruiken Aan de slag dan maar. Trouwens, Sowhat, jij ook een dikke pluim voor het alsmaar bereid zijn om ontwikkelingen door te geven. Zal er best inhakken bij jou ook, extra bakje voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Aan de slag dus. Gipsy, hartstikke veel plezier met Gips... Fruit veel plezier in de dierentuin. Ik ga apies kijken in de supermarkt Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 goeiemorgen mensen ik ben hier overdag niet zolang het strandweer is, een beetje vakantie vieren zolang het weer het toelaat. Hannah een halve eeuw wijsheid gekombineerd met (2e) jeugd, van harte meis. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Kaboutertje, fijn je weer te lezen hier, gauw beter worden hoor lieverd♥♥♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Goedemorgen allemaal. Vandaag neem ik de eerste niet. Dagpact; jowan Blondie Agnieta Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden