kruidenthee67 Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Sterkte Pumpkin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Gecondoleerd en sterkte Pumpkin. Succes Joris, ik zou idd gewoon gaan schrijven die sollicitatie brieven en geen plan maken over dat schrijven. Dat doe ik ook to-do lijstjes maken als ik me er feitelijk niet toe kan zetten iets te doen. Ik heb nog 1 vrije dag van mijn vakantie en een bon van Elysium.....1+1=2 ff snel eten en dan weg. (dank je Jane voor de tip van die bon) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 goedemorgen allen finniks van harte gefeliciteerd! pumpkin, sterkte met de begrafenis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Goeie vandaag! Maak er wat van! Mijn doelstelling niet helemaal behaald vooralsnog Maar gaan zitten sippen is totaal niet mijn ding Enne... heel veel smaakt al een tijd niet meer Dus, alles zal reg kommen Want de voordelen ook weer mogen proeven Gewoon doorgaan Zo'n feestje kan ik voor mezelf ook beter in de winter plannen Have a nice one! Kate, nancy en Yogajuf reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Mai, het zal aan mij liggen maar eigenlijk snap ik nooit zo goed wat je zegt, jammer want een reactie kan ik dan ook niet geven jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 (bewerkt) Jammer Eline, ik maar denken dat ik über duidelijk was En jawel hoor Agnieta, daarin ken ik mezelf goed genoeg Dit is al een hele "vooruitgang" Ja Spud, ik blijf de vinger aan de pols houden Maar ga mezelf de dagen waarop het niet lukt niet kwalijk nemen Ik weet waar ik het voor doe En ben hier al heel blij mee Nu weer aan de slag Tot een volgende! 10 juli 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Ik heb een offday. Heel gevaarlijk, daarom... Dagpact: jowan Blondie Lucide Marc Bighamster Agnieta Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Ja Joris...da's gevaarlijk . Sterkte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Joris, hongerig, alleen of boos of moe? Of gewoon een humeur....en weet je ook waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 of neem een borrel............. opmerking zit bijna over het randje, maar vind dat dit moet kunnen. bedoel pappen en nat houden hebben we niets aan, confronterend werken en niet oeh en ah en och en joh, schiet je niets meer op. . en met je neus op de feiten worden gedrukt maar zonder humor wordt het wel erg koud ( dubbel ) kom op Joris zit hier aan een geile ijsthee en smaakt gewoon, al moet ik af en toe goed kijken dat ik niet aan het zuigen ben op een bitje inplaats van een ijsklontje........ Burchill en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Zeker, was vannacht hier zo lekker koel dat ik zo heerlijk heb geslapen..... alleen die vogels en kippen in de morgen daar wordt je niet blij van..... dit moeten meer dan dubbele dooiers zijn, want het is echt niet normaal. wat betreft de vogels is het vaak ruzie tussen kraaien en eksters, de rest fluit gewoon hun strotje aan gort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Het erkennen dat je een off day hebt is denk ik al 90% van het risico oplossen Joris. Gewoon lekker voelen en toelaten die negatieve zooi. En dus ook hier gewoon 'negatieve' zinnetjes schrijven als dat oplucht. Die mogen er ook zijn. Kan niet altijd lente zijn toch? Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 (bewerkt) Een offday Joris? Betekent dat ook dat je trek hebt, want dat hoeft niet altijd samen te gaan. 10 juli 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Yihaaa... VAKANTIE IS BEGONNEN... wat moet ik in hemelsnaam met al die tijd die nu vrijkomt... lady jane en Kate reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Eerst de BBQ maar eens aanzwengelen en een kan verse ijsmuntthee maken. Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Fijn die blauwe vlinder hier weer te zien verschijnen. Take care Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Welkom terug kaboutertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Hoera Kabouter weer gelezen! Rustig aan, meid, maar fijn dat je even hier was ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Hé Kaboutertje wat ontzettend fijn dat je er weer bent meid. Heerlijk, wat doet me dat goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 kabouter, wat fijn je hier weer te zien ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Ha Kaboutertje is weer terug Offday: heb het laten zijn en ben gewoon wat boodschappen gaan doen en heb met een boekje in het park gelegen. Dinner is in de mik en geen trek gehad. Heb vooral moeten lachen om Toine zijn provocerende coach stijl Dat werkt wel bij mij. Lucide, Mai en Yogajuf reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Maak je die ijs munt thee van verse peppermunt plant? Ben wel benieuwd naar het recept, kan bij mij moeder uit de tuin verse munt plukken. Gr Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 O lekker, verse munt! Ik zet er graag thee van! Da's simpel...bosje in de thermoskan en dan heet water erop... Ben zelf geen fan van koude thee...maar munt ijsthee lijkt me gewone muntthee, eventueel gezoet de koelkast in? Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Vanavond ook voor het eerst geplukt van mijn munt en citroen melisse plantjes. Samen met gember, heerlijk fris theetje Kate en Bighamster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Hoe doe je dat met die gember? Rasp je dat, of gewoon geschild een stuk erin? Doe wel altijd verse salie, munt/citroenmelisse uit eigen tuin Hoi Kabouter! Rus an Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden