An Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 (bewerkt) Van Jowan gisteren: Gevonden: "Soms betekent overgave dat je jouw pogingen om dingen te begrijpen opgeeft en je er vrede mee hebt dat je het niet weet." Eckhardt Tolle En DAT is mijn valkuil. Denken, denken, denken en er niet uitkomen. Niet snappen. Het waarom...van de gebeurtenissen. Waarom doen mensen zo. Waarom dit en waarom dat....... Ik ben nu alweer veelste lang aan het strijden. Strijdbijl begraven.. Me gewonnen geven, er vrede mee hebben. Het is zoals het is. Ondertussen ben ik heerlijk vakantie aan t vieren. Gewoon thuis, niks bijzonders. Voel me zowaar happy. Fijne dag allemaal. 8 juli 2015 bewerkt door An jowan, Yogajuf en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Mooi An, Ik heb heel erg lang mijn best gedaan, hard gewerkt om te 'accepteren', Tot ik ontdekte dat die strijd dus averechts werkte... Er vrede mee hebben, Tevreden zijn. O, en goeiemorgen allemaal. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Goeie morgen Thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Tot later, ga nu naar mijn werk Gr Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Thanx Jopie, voor de aanvulling. Nu ga ik markten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Goedemorgen allemaal, Hier al 2 fikse buien op mijn kop gehad Enfin, we smelten er niet van gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 An, zorgen maken kan ook een hobby worden, ongeveer even nuttig als een sudoku van 4 sterren. Het een veelvuldig gebruikt tijdverdrijf van mij, dat zorgen maken en dat tobben. Toen heb ik er mijn mantra van gemaakt: Zorgen is een werkwoord. Zorgen dóe je. Zorgen mogen anderen maken. Kinderlijk maar voor mij was dat nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 wat een regen zeg, goed voor de plantjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Pas goed op jezelf, Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 wat een rust hier............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Helemaal off-topic: Voor de liefhebbers van de Italiaanse keuken is er vanaf vandaag bij de idlA een passeer zeef, passe-vite of in het echt: passa-verdure te koop. De mijne is al thuis...... Roestvrij staal, degelijk werk, drie verwisselbare zeefplaten...... plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Goedemiddag allemaal, een late aanmelding voor het dagpact! Maar ja, als je met griep op bed ligt, wanneer begint en eindigt de dag dan precies!? Dagpact: jowan BillyBob Blondie Agnieta Big hamster Wijfie Lucide Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Dank je Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Agnieta, dat moet zeker een fijn gevoel geven. Geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 (bewerkt) Waarom vertel ik dit...nou, als ik drink, of gedronken zou hebben was dit vandaag nooit zo gebeurd. Goed gedaan Oma. 8 juli 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Top Agnieta ! Wordt je er toch voor beloond he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 En Dylan is jarig vandaag! Hoor nooit meer van hem (hij heeft voor mij toen nog wel zo'n mooie avatar geplaatst.) Maar toch..mocht je dit nog lezen; Gefeliciteerd Dylan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Goeiedag Het lijkt wel of ik een halve eeuw bij te slapen heb.. Voorlopig geef ik daar nog maar even aan toe Vanaf morgen tandje bij met bewegen (smile ter herinnering aan juiste mind-set ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Thuis van werk. Nog maar 2 dagen te gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Spud 'Ons mam...' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 even iets anders Vandaag had ik een vrije dag. Dat zijn doorgaans de duurste dagen. Mijn oude retro Koga racefiets ingeruild. Thuis kwam de twijfel. Heb ik het wel goed gedaan? Was die Koga niet goed genoeg voor jou? Is de nieuwe niet te duur? Moest dat nou allemaal zo luxe? .. .. .. lees: Ben ik dit wel waard? Mag ik dit wel voor mijzelf? En nu wil ik van de andere mensen horen dat ik het echt heel goed heb gedaan. Dat ik dus slim ben............. of dat ik het waard ben, sterker nog ze vroegen zich al af of het nog in dit leven goed ging komen (hoewel ik tot vorige week nog oke was met de Koga). Wat ben ik toch een twijfelkont, zucht. .. .. .. Bevestiging zoeken. Wat heb ik nodig om dit niet meer bij andere mensen te willen halen? Wist ik het maar. jowan en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 dus, om met Mai's woorden te spreken: Vanaf morgen maar tandje bij met bewegen (zo zie je maar, ik lees met gekleurde bril, ik lees wat ik wil lezen......... rare vrouwen die racemonsters) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 @Monster Wat jij nodig hebt om de bevestiging bij andere mensen te halen weet ik niet. Je zou ook gewoon kunnen denken: ik heb deze mogelijkheid. Ik heb er gebruik van gemaakt. Ik ben er dankbaar voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Sowhat, hoe is het nu met je hoofdpijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 (ja, ik fiets dagelijks maar nee, ik verdien er niet mijn geld mee) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden