Gast Sowhat Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Goedemorgen allemaal. Hoop dat deze dag beter zal gaan voor Kaboutertje. Eerst maar koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Goeie zondagmorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Goedemorgen, Onrustig geslapen vannacht. Kaboutertje schiet regelmatig door mijn gedachten. Ik hoop dat het vandaag stukje bij beetje beter met haar zal gaan. Buiten lekker afgekoeld dus nu tijd voor een bakkie koffie in de tuin. Dagpact: jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Hier een verfrissend buitje met twintig graden op de thermometer, da's lang geleden....! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Hier klam en kleverig...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Goeiemorgen eline. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Goeiemorgen jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Goedemorgen Wat is het heerlijk buiten! In de verte komt een forse bui aan..ik hoor gerommel en zie radarbeelden Ik ga snel richting stageplek dag 2 Dierenambulance zoals Bolletje (toch?), maar dan met mensen ProudMary en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Hier ook in de benen. Mijn huisje effe kuisen voordat de temperatuur in huis weer stijgt naar niet werkbaar niveau. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Goedemorgen frummers. Ook vannacht weer vaak wakker door de warmte. Koffie en thee dan maar eerst . Ben ook heel erg geschrokken van de berichten over Kabouter. Ik hoop zo dat er vandaag een ommekeer zal komen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Goedemorgen. Net wakker overal mist. Draai me nog even om. Volgens het weer bericht wordt het later wel zonnig. Kwam vooral ook even kijken hoe het met Kabouter is. Ging er geschrokken mee slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 :)Goedemorgen, Heerlijk geslapen, was iets minder warm. Vanmiddag nog 30 graden, maar eind van de middag onweersbuien en verkoeling Vanmiddag de tour..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Goedemorgen Frumevillers, Lekker koel geslapen. Zometeen koffie verkeerd maken en wat zullen we vandaag eens gaan doen? Denk iets met mijn permabalkon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 goeiemorgen frummers de tourkomt hierdoor de stad vandaag maar ja het kan ook zo maar weer strandweer worden en dan zwaait er een Goudse kaaskop minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Goeie morgen mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Goeiemorgen beste allemaal Iets koeler in de hoofdstad, maar niet veel. Ben de boel een beetje aan het doorluchten. Koelkast wordt ook al niet meer koel (12 graden) en heb er kwetsbaar spul in liggen voor een etentje vanavond. Hoop niet dat de boel bederft en iedereen aan de buikloop gaat :-( Geen yoga vanmorgen maar schoonmaaktherapie met de zwabber ("I want to break free…" etc.) Ik ben nog steeds blij met dit weer, maar voor de mensen die in ziekenhuizen, verzorgtehuizen, etc. liggen en zich niet eens kunnen bewegen op de lakens van zich af te schoppen, wens ik dat het snel koeler wordt. Mijn gedachten gaan uit naar Kaboutertje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Yo, ff zeggen dat ik erg geniet van jouw postings ik like me rot, maar wie leest terug? Ik niet in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Moghu Fruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Morgu allemaal. Ik ga toch maar even wat actiever worden nu het nog kan en nog niet al te heet is. Toineman, blij dat je weer lekker naar de tour kunt kijken.... Koffie en thee staan warm voor de binnenwaaiers Ik kom zo af en toe ook wel even kijken of er nog nieuws over Kabouter is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Huh Jane, er was geen grappig bedoeld woord bij hoor? Fruit, ben je misgelopen op het strand gisteravond. Heb je de zonsondergang gezien? Hij was roze-rood... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 En daarna naar de Ikea........ OMG ?!? Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 ik bedoelde in het algemeen Yo de laatste dagen ik lees vaak laat pas bij en dan reageer ik niet meer apart en het gaat niet alleen om je humor meis maar je rake manier van benoemen je plaatjes met dieren en humor er uit halen waar het om gaat zoiets dus. een komplimentje dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 (bewerkt) trouwens hoe vind je mn nagellak? 5 juli 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 gelukkig ben je niet de enige daar Fruit, sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 trouwens hoe vind je mn nagellak? Da's nog maar de grondverf, hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden