rapilos Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 een hele goede middag allen Hier al een werkzaam dagje achter de rug, en mag straks nog 2 keer. Voel me best goed vandaag gelukkig. Erik, Goede actie , dat blokkeren op face-book. Heb je daar ook geen last meer van. Weer een hoofdstuk afgesloten. En nu, lekker verder met genieten van je vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Fijn Rapi, dat je een goede dag hebt. Gaat het goed met je hielspoor? Erik, niet vreemd hoor, dat zulke boodschappen zo binnenkomen. Je bent heel intensief met diegene bezig geweest en dat is niet in één keer helemaal afgesloten. Vervelend zo, maar ook wel weer een goede "oefening". Het bewijst nogmaals dat je een goede beslissing hebt genomen. Ik ga pizza maken, met tonijn, ui en nog meer zut erop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Iedereen heeft hier toch onbeperkt de ruimte? Heel veel van wat ik lees, laat mij onverschillig, en dan reageer ik dus ook niet. Maar soms plaats ik een kritische noot, als iets me niet bevalt bijvoorbeeld. Een beetje discussie of een verschil in opvatting kan toch verfrissend zijn? Waar ik op doel zijn de opmerkingen die op meerdere manieren interpreteerbaar zijn zodat men geen ban krijgt, maar wel een kwetsende ondertoon hebben en ook zo bedoeld zijn. Dat heeft niks met discussie of een verschil in opvatting te maken. Dat is een kwaadaardigheid in de filosofische zin van het woord. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Krieltjes gekookt in de schil, spruitjes en draadjesvlees met champignons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 (bewerkt) Uit eten met Frummers 27 juni 2015 bewerkt door Joris lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Ja van F.B. heb ik helemaal verstand van hoor want ik zit er echt nooit op, maar misschien gewoon helemaal niet meer reageren Erik? Ik vind het echt heel egoïstisch dat je iemand gaat lastig vallen terwijl hij op vakantie is. Gewoon erg onbeschoft. Negatieve aandacht vragen bah. Maakt niet uit hoe maar als ik maar aandacht krijg. Ziekelijk gewoon. Hoop dat je toch een fijne vakantie verder hebt. De beste reactie is geen reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 (bewerkt) Maaltijdsalade op het strand. Ik reageerde trouwens al een dikke maand nooit meer. Dit kwam totaal onverwacht. En nu reageer ik helemaal nooit meer. Genoeg is genoeg. Wat zij steeds doet is mij de stappen laten zetten. Niet zelf 112 bellen met help heb een od pillen genomen. Nee mij een bericht sturen zodat ik haar bel en wel 112 moet bellen. Zij doet niks en alle hulptroepen komen. De laatste stap, zorgen dat we een conflict krijgen en ze me kan ontvrienden of beter in haar optiek, ik onvriend haar. Ze was de hele tijd bezig vanmiddag om mij kwaad te krijgen zodat ik iets rots zou schrijven. Die truc kende ik al. Ik bleef netjes en zij steeds extremer. Na mijn ex er bij gehaald te hebben gaf ze op en ging mij maar onvrienden en ik haar blokkeren. Idd hoofdstuk uit boek uit.....tijd voor een nieuw boek. Een minder heftig boek..een boek met gelijkwaardige rollen...er was eens een dag op het strand..... 27 juni 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Nee Erik zij laat jou geen stappen zetten, jij doet dat zelf hé. Jij bent zelf verantwoordelijk voor jou reageren op haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Zo bedoelde ik het niet Bolletje. Natuurlijk ben ik dat. Haar handelen is gericht op mij bepaalde stappen te laten zetten. Op die manier begrijp ik wat ze probeert. Maar omdat iemand zich verlaagt tot zo steken onder de gordel hoef ik daar nog niet tegenin te gaan. Idd verantwoordelijk voor mijn daden. Haar uit laten razen en als er geen einde aan komt een blokkade. En dat was het dan...ergens wad er nog geen echt einde...nu wel. En genieten doe ik de hele tijd even los van vanmiddag. Zit ik aan de haven wat fris te drinken en zo mijn toetje nog. Mai en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 A3 je hebt gelijk dat als iemand (wellicht) dagelijks bijleest en de gestelde vraag ziet, dat er dan een antwoord mag volgen. Maar wat als de vraag in de loop van de dag gesteld is en er wordt 's avonds / 's nachts bijgelezen? Het is mij ook wel es overkomen. En dan dacht ik: Uh, speelt die vraag nu, 6 uur later, óók nog? Als het antwoord de anonimiteit schaadt, kan het toch zijn dat iemand de expliciete vraag per pb beantwoordt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Voor nu rest mij de trieste mededeling dat Marquez niet de TT heeft gewonnen. Wat had ik hem gegund ook al ben ik geen Honda-fan. Hopelijk kan ik er wel van slapen. Prettige voortzetting, welterusten voor later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Wil iemand een bitterbal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Kortom Lijkt me geen rest Eerder een begin Of een eind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Trouwens niet eens "of" Eerder "en" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Wil iemand een bitterbal? Eentje maar? Je weet op wat voor forum je je bevindt? erik, Monster, nancy en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Eentje maar? Je weet op wat voor forum je je bevindt? ok een hele schaal dan. Met mosterd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Ach.. Ik kom hier al een tijdje.. Er is veel ego/emo Dat maakt niet uit Stap terug Wie/wat ziet het ego? Ben je bereid? Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Welterusten Sowhat en alle anderen. Ik ga ook te bedde -----------zzzzzzzzz ---- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Hier nog een. Welterusten beste mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 Ik ga droog plat na een heerlijk avondje met kampvuur. Truste! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 (bewerkt) Nou sinds ik leren schoenen draag met 100% katoenen sokken, heb ik geen last meer van zweetvoeten. Vroeger toen ik jong was wel, want toen moest ik persé de hele dag op sportschoenen lopen. Want anders was ik niet cool. 27 juni 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2015 zijn er nog bitterballen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. "Sons and daughters" , heerlijk nummer als afsluiter. Alhoewel ik niet een echte fan ban van Level42 vind ik het live een retestrakke band, heerlijk om naar te luisteren. Funky muziek ligt me wel. En zo'n festival is wél link voor me. Mensen met drank op komen met een tray bier langs, weten nauwelijks nog waar ze lopen, spul gaat over mijn kleren, het komt zó onder mijn neus voorbij. Het is niet misgegaan, maar veilig vind ik het niet voor mij. Blij weer dat vriendin er weer bij was. Morgenvroeg maar weer naar een AA meeting, eerst nog een paar uurtjes slapen. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Gevonden:Klaag niet, zeur niet, veroordeel niet;richt al je energie op het bereiken van je doel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden