haddock Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Beschouwend is het wel leuk, maar ad infinitum: liever 7 sneetjes dan 7 straatjes. En eigenlijk gaat het nergens meer over. Destrenge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Zo, alweer klaar met werken. Beetje aanrommelen vanmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Geluk, wijffie, 't heeft even geduurt, maar je staat er 'n stuk beter voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Quoten wil niet, neem maar lekker aan, druktemaker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 `ha Hadd alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Redelijk wel, my dear, maar boos op gemakzucht. Kom net uit de nacht, als ouwe lul, 10 jaar geleden nog onvoorstelbaarr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 tsja hier ook aftakeling alom zelfde bouwjaar ongeveer ook dacht ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Leverarts zegt; geen zorgen maken. Waarschijnlijk te hoge dosering medicatie. Is nu bij gesteld. Over drie weken weer bloed prikken en rustig afwachten. Ikke weer gerust gesteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Altijd rustig afwachten, het slaat vanzelf wel toe. 1956 hier, Jane, en kersen vreten, en the Singing Detective 30ies music en einde-EINDE-lijk de zon...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 in '53 aangespoeld hier de ouwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Mag ik er tussen zitten? '55, sluit me aan bij de oudjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Baas boven baas, mijn zus komt uit de stormnacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Rapi, ouwe, do as you please! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Hé die Haddie ouwe Ra(u)kker. Alles goed met je? leuk je weer te zien..Ahum ik geloof dat ik met mijn 1951 de kroon span? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Queen Bol de 1e en haar jonge nar Hadd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 (bewerkt) Hahahaha Jane. 24 juni 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 (bewerkt) Thé lau is overleden! RIP Thé. Hahahaha tjssja... ik denk dat 't niet is wat 't lijkt.. aanpassing: ok, ok... is al aangepast zie ik... 24 juni 2015 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 He Joris jij ook lid van health city? Ik train vaak in Amstelveen bij de A9 maar mag overal in elke vestiging trainen. Is er een frummer die een keer samen wil trainen. Ergens omgeving Amsterdam of daaromheen? Nee, ben geen lid van zoiets Erik. Mijn 'barbier' vermeldde het gegeven. Maar je mag ook een keer gratis meedoen met Jiujitsu? ter kennismaking. Ook zeer geschikt voor vrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Eigenlijk wel Hannah, Je bent toch als ervaringsdeskundige getraind om met tegenslag om te gaan en niet op te lossen met 'drinken'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Tip voor mannen: Ga naar de Haarbarbier in de Wolvenstraat te Amsterdam (9 Straatjes), daar mogen vrouwen niet naar binnen! Ha, ha, eindelijk rust NB.: En dames, voordat jullie beginnen te protesteren, wij mogen ook niet de 'Ladies' Gym in op de Overtoom. Geen enkel protest hier, maar ik heb dan ook geen baard. In de hammam in west kom jij er als man ook niet in. Ik kom er om die reden graag. Vind het gewoon echt niet fijn om in een stadse sauna mijn mannelijke collega's, zakenrelaties of mislukte dates tegen het blote lijf te lopen... Ieuw! Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Hier ook weer thuis. Zo nog effe wat indicaties uitwerken op de PC maar nu eerst effe een bakkie in mijn tuin. Zonnetje schijnt en op voorschrift van de huisarts wat vitamine D opdoen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Zolang jij het voor je vader blijft doen, dat zorgen voor, vrees ik dat je vader de zorg zal blijven afslaan. Met het risico dat jij straks door je hoeven zakt... En dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 tja Agnieta, waarom zou je vader thuiszorg accepteren zolang het niet hoeft ? JIj bent er immers ! Als jij nou eens stopt met zijn voeten verzorgen en je beperkt tot dat wat jou wel lukt zonder er aan onderdoor te gaan? Tja, dan krijgt hij ontstekingen ... wordt hij vanzelf weer ziek genoeg om toch maar hulp te accepteren ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 (bewerkt) Ik drink er 1 op je Thé! een kop the(e) neem ik aan 24 juni 2015 bewerkt door Vol Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 En nu dan Agnieta? Ga je nu dan in de actiemodus? Wat ga je doen om te voorkomen dat je door je hoeven zakt? Thuiszorg regelen? "Nee zeggen" tegen hetgeen je teveel wordt? Keuzes maken wat goed is voor jou?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden