Yogajuf Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Geplaatst 20 juni 2015 (bewerkt) Ah okay Gipsy. Ja, dat gevoel ken ik wel, is een heel fijn gevoel, een soort hartverbinding. (Sorry voor de zweverige term). Maar dan dit: je lijkt dan dus een goed gevoel dat écht is, helemaal vanuit jezelf komt, te vergelijken met een ander goed gevoel dat nép is want kunstmatig en uit een fles. Warmte die van binnenuit komt vergelijk je met warmte van buitenaf. Het is niét hetzelfde. Je doet het echte goede gevoel op deze manier te kort. Wat je ook kunt doen is proberen dat warme gevoel op een andere manier op te roepen, van binnenuit. 20 juni 2015 bewerkt door Yogajuf
finniks Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Geplaatst 20 juni 2015 Schijnbaar ben ik zelfs sterker dan ik zelf denk. De eigenaar zag mij staan huilen en snelde naar mij toe omdat hij wou helpen.nadat ik eindelijk uit mijn woorden kwam (uhm ja zo erg was ik aan het huilen) en bleek waarom ik huilde. Bood hij me een drankje aan. Het eerste wat ik zij WAS.ik drink geen alcohol meer. Ik heb een colaatje gedronken en genoten van de plek waar ik zo van houdt(die ze al aan het demonteren waren.want er waren al aardig wat dingen weg en ben nu braaf onderweg naar huis.ik ben nog wel verdrietig maar ook trots. Vol, An, luna1961 en 4 anderen reageerden hierop 7
Yogajuf Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Geplaatst 20 juni 2015 Ah mooi dat je het niet zweverig vond. Ja, misschien handiger als je zelf naar een manier op zoek gaat. Even gaan liggen en herbeleven misschien? Niet onder invloed doen hoor, anders ga je het koppelen aan alcohol.
rapilos Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Geplaatst 20 juni 2015 finniks, Ik ook trots op jou finniks reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Geplaatst 20 juni 2015 mooi Finniks vin alles dus, top! Gipsy, geen pijn gehad nog misschien werkt de struisvogelpolitiek vandaag?
bolletje Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Geplaatst 20 juni 2015 Finniks je hoort nu al bij onze kanjers hoor. :rose: :rose: :rose: finniks reageerde hierop 1
jowan Geplaatst 20 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst 20 juni 2015 Ik meld me al af voor de dagpact, ik ga op weg voor de Midzomernachtwandeling. Wist niet dat je nuchter kon worden van een uur lang rondjes om je favo café te lopen....... Nooit te oud om te leren. Alhoewel ik graag loop, doe ik dat toch liever naar de AA en NA groepen. Fijne avond, welterusten voor straks en wellicht tot morgen.
finniks Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Geplaatst 20 juni 2015 Zo ik verdien lasagne.mijn lievelingseten
finniks Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Geplaatst 20 juni 2015 Ga anders naar familie en vrienden. Zoek afleiding
lady jane Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Geplaatst 20 juni 2015 ik dacht dat je je dealer geblokkeerd had Gipsy?Zo niet alsnog doen. Het is al erg genoeg dat je drinkt drugs erbij en je gaat zo weer richting opname. Sorry als het streng is, maar je bent zelf soft genoeg als tegenwicht, hebben we samen een redelijk gemiddelde misschien. niet doen dus meis!
lady jane Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Geplaatst 20 juni 2015 bij wie is wie las ik: je kunt beter trek uitzitten dan een kater.
Yogajuf Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Geplaatst 20 juni 2015 (bewerkt) Gipsy, wat ik eerder schreef over de prutser in de mediamarkt geldt nog 100 x meer voor die dealer: hij is het absoluut niet waard! Door nu te gaan gebruiken geef je hem macht over jou. En je verzwakt jezelf. Kom op Gips, jij bent zo ontzettend meer waard dan dit! Vertrouw op jezelf meisje, op je eigen kracht. Je kunt ook zo'n sms aan, helemaal vanuit jezelf! Blijven schrijven nu hier, okay? 20 juni 2015 bewerkt door Yogajuf
Yogajuf Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Geplaatst 20 juni 2015 En het IS niet te laat, je hebt nog niet gebruikt. Het is pas te laat als je jezelf opgeeft en eraan toegeeft.
Yogajuf Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Geplaatst 20 juni 2015 En anders les voor morgen: het ene middel triggert het andere. Vicieuze cirkel Gipsy of liever: neerwaartse spiraal.
kruidenthee67 Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Geplaatst 20 juni 2015 Ik ga afsluiten, fijne avond en voor straks welterusten.
Anette69 Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Geplaatst 20 juni 2015 En toen was t stil..... T raakt je toch, althans mij wel, de machteloosheid van t onbereikbare...
bolletje Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Geplaatst 20 juni 2015 Trusten Kaboutertje slaap lekker Net een vriendin op bezoek gehad, om mij wat foefies te leren over het maken van sieraden. Het is een schat van een vrouw hoor maak druk pffttt. En ze heeft alles al mee gemaakt, alles altijd beter duurder, groter, duurste auto, de kinderen doen het beter en hebben heel veel geld enz. afé jullie kennen dat wel. Ik heb daar een beetje hekel aan maar ach het is voor de rest een scheetje. Zei ik tegen haar "ik heb van de week een vriendin op bezoek gehad. Dat mens heeft altijd van alles meer, beter, duurder, groter enz. Zegt ze "Schei uit mens die ken ik er ook een paar. Zo wie zo een stuk of 4. Vervelend is dat hé :blush: :blush: Vol reageerde hierop 1
erik Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Geplaatst 20 juni 2015 Wat al geschreven is gypsy je haalt een mooi gevoel dat echt is door de war met iets wat nep is. Kies je voor de escape waar je van het ene middel naar het andere hopt of kies je voor echt. Choose life.... Monster reageerde hierop 1
Yogajuf Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Geplaatst 20 juni 2015 (bewerkt) Ha ha bolletje, je had haar blinde vlek te pakken. Wel goed dat je het hebt opgebracht hoor, zouden mensen vaker moeten doen. Volgende keer haar uitspraken heel nadrukkelijk gaan herhalen. Of samenvatten: "Oh dus ik vertelde je net over mijn nieuwe vijver met waterval waar ik zo trots op ben. Maar jouw vijver is nog veel groter dus? En met een lichtgevende fontein erin die het wilhelmus zingt?! Wauw, wat FIJN voor je!" 20 juni 2015 bewerkt door Yogajuf Monster reageerde hierop 1
Vol Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Geplaatst 20 juni 2015 My god :(' Sta me bij tandenpoetsen gewoon echt boos te maken. Hier tegenover in het weiland heeft deel van de buurt een feestje. Tent, harde muziek en ó zo lollig. Staan met de 12 personen die nog aan tap hangen de kabouterdans te doen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden