Spring naar bijdragen

Zaterdag, 20 juni 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Kabouter, wat fijn dat je eindelijk weer naar Bas kon

Ik vind het zo verdrietig om te lezen dat je denkt dat iedereen boos op je is. Ik snap wel hoe het komt dat je daar van overtuigd bent, maar ik hoop dat er snel een tijd komt dat je gaat voelen dat dat NIET zo is.
Het is (wie zei dat hierboven?) eerder een groot gevoel van onmacht denk ik, omdat geboden hulp nog niet goed bij je aan kan komen.

 

Vertrouw er op dat de mensen om je heen dat heus blijven proberen, hier in ieder geval wel !

 

Agnieta, wat fijn dat die pleegmoeder zo voor je zoon opkomt ! :)
Ze laat zich door jouw buien geloof ik niet snel wegduwen he ?

 

Vanmiddag bij halve finales van tennistoernooi gaan kijken (die ik helaas niet hoef te spelen )
2x heerlijk glas groene ijsthee 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh (gecensureerd) ik mis drinken nu meer dan ooit. Zou zoo graag bij mijn kroeg naar binnen willen gaan en waardig afscheid nemen van die plek waar ik zo erg van houdt. Het Is zoo lang de enigste plek geweest waar ik echt mijzelf kon zijn. Waar mensen het niet raar vonden hoe ik ben en deed. Waar ze me leuk vonden en niet uitscholden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gipsy, ben je nu gaan drinken uit frustratie en boosheid? Echt meis, die tv en die prutsende verkoper zijn dat echt niet waard! Nu maak je zelf een vervelende situatie alleen nog maar erger. Je geeft de macht uit handen zo. Sterker nog: je maakt jezelf zwakker.

Hoppa, kappen nu het nog kan, douchen, eten en vergeten en morgen beter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Finniks en wat nu??????? Het risico zit er heel dik in dat je naar binnen stapt en aan de zuip gaat. Want het is toch de laatste keer????

laten we het er dan maar flink van nemen. Nog een keer om het af te leren enz. :( :( :blush: Of voel je je zo sterk om naar binnen te stappen en geen alc. te nemen?

ik hoop dat je de juiste beslissing neemt. Heel veel sterkte :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En finniks, Een uur rondjes lopen om een kroeg lijkt me ruim voldoende eerbetoon.

Waarom jezelf zo op de proef stellen? Waarom spelen met vuur? Je hoeft jezelf niet zo te pesten nu. Je bent zo veel meer waard dan dit! Kom en wees maar liever jezelf hier op het forum. Hier ben je onder gelijken, en vind niemand jou raar, laat staan dat we je uitschelden. Wees lief voor jezelf finniks en gun het jezelf. X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah okay Gipsy. Ja, dat gevoel ken ik wel, is een heel fijn gevoel, een soort hartverbinding. (Sorry voor de zweverige term).

Maar dan dit: je lijkt dan dus een goed gevoel dat écht is, helemaal vanuit jezelf komt, te vergelijken met een ander goed gevoel dat nép is want kunstmatig en uit een fles. Warmte die van binnenuit komt vergelijk je met warmte van buitenaf. Het is niét hetzelfde. Je doet het echte goede gevoel op deze manier te kort. Wat je ook kunt doen is proberen dat warme gevoel op een andere manier op te roepen, van binnenuit.

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schijnbaar ben ik zelfs sterker dan ik zelf denk. De eigenaar zag mij staan huilen en snelde naar mij toe omdat hij wou helpen.nadat ik eindelijk uit mijn woorden kwam (uhm ja zo erg was ik aan het huilen) en bleek waarom ik huilde. Bood hij me een drankje aan. Het eerste wat ik zij WAS.ik drink geen alcohol meer. Ik heb een colaatje gedronken en genoten van de plek waar ik zo van houdt(die ze al aan het demonteren waren.want er waren al aardig wat dingen weg en ben nu braaf onderweg naar huis.ik ben nog wel verdrietig maar ook trots.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me al af voor de dagpact, ik ga op weg voor de Midzomernachtwandeling.

Wist niet dat je nuchter kon worden van een uur lang rondjes om je favo café te lopen....... :)

Nooit te oud om te leren. Alhoewel ik graag loop, doe ik dat toch liever naar de AA en NA groepen.

Fijne avond, welterusten voor straks en wellicht tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry ik ken het verhaal van je dealer niet, ben nog niet toegekomen om alle draadjes te lezen, maar als je bangt bent. Het is maar een sms-sje. Als hij je adres weet en bedreigt moet je gewoon 112 bellen.

Maar ga nou niet drinken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik dacht dat je je dealer geblokkeerd had Gipsy?
Zo niet alsnog doen.

Het is al erg genoeg dat je drinkt

drugs erbij en je gaat zo weer richting opname.

Sorry als het streng is, maar je bent zelf soft

genoeg als tegenwicht, hebben we samen een redelijk gemiddelde misschien.

niet doen dus meis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gipsy, wat ik eerder schreef over de prutser in de mediamarkt geldt nog 100 x meer voor die dealer: hij is het absoluut niet waard! Door nu te gaan gebruiken geef je hem macht over jou. En je verzwakt jezelf. Kom op Gips, jij bent zo ontzettend meer waard dan dit! Vertrouw op jezelf meisje, op je eigen kracht. Je kunt ook zo'n sms aan, helemaal vanuit jezelf!

Blijven schrijven nu hier, okay?

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat je het niet doet, gipsy. Zou ik echt heel erg jammer vinden. En jij achteraf waarschijnlijk ook.

Wees sterk, gooi die rommel weg, blokkeer het nummer, gooi die alcohol door de gootsteen, neem een paracetamol en een warme douche en ga je bed in. Morgen weer een dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...