plof Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Kaboutertje, het is vrijwel altijd in het weekend dat meningen botsen en gemoederen wat hoger oplopen. Niks van aantrekken, morgen is het weer maandag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Chemie, dat schrijft Eline heel terecht, de chemie klopte gedurende de meeting de meeting was even ontspannen als bijzonder. - hier zit een dankbaar mens, we hoeven het niet alleen te doen en dat was te merken - erik, Burchill, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Het was erg fijn om er bij te zijn in Nunspeet. Goede locatie, lekkere hapjes (ook mijn boterhammen zaten bij thuiskomst nog in de tas) en leuk om de mens achter de schermnaam eens in het echt te ontmoeten. Voor herhaling vatbaar en voor nieuwkomers net zo leuk als voor de oude rotten! Bij deze meld ik me aan en af voor het dagpact van vandaag (vanmorgen vergeten)... Burchill, rapilos en luna1961 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 jowan, hoe is het met je keelontsteking? Nog steeds fluts. Ik had het echt niet kunnen maken. Ik heb alle doelen tot morgenavond de meeting ook al geschrapt. Vriendin is net op bezoek geweest en dat kost me al zoveel. Koest houden en die meeting zien te halen is het devies. Ik lees met plezier hoe de ontmoeting gegaan is, mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Kaboutertje, owee als je hier je verhaal niet meer deelt :-) . Je blijft maar mooi delen, daar is de dagdraad voor bedoeld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 (bewerkt) Ik zit nu aan een kopje kruidenthee, met een erg lieve tekst op de verpakking en chocolade, had niet gehoeven natuurlijk maar wel heel leuk een cadeau op mijn verjaardag. We hoeven het niet alleen te doen, wat Monster schrijft zat ik net aan te denken. Krijg elke keer als ik jullie weer zie nieuwe inspiratie.... 7 juni 2015 bewerkt door erik rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Kabouter...wat moet ik nou zeggen? Schrijf, deel, huil, mopper...alles wat voor jou nodig is Zoveel en zovaak als jij wilt. Zolang het jou helpt. En daarna ook. Da's al. En slaap lekker. Ik ga ook afsluiten. M'n dag was goed gevuld, veel gedaan, fijn met de meiden gehad. Nu wat 'opslomen'. En ook niet te laat slapen. Fijne avond en voor straks welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 ietje, kom jij de volgende keer ook? Het lijkt me oprecht leuk om je te ontmoeten. Dat was al vanaf dat je die mooie foto's van dat eten op het forum deelde. Austerlitz is voor iedereen aan te rijden (jaja, het geheugen is nog goed ). Zonder dollen; het is fijn om mensen te ontmoeten waar ik eigenlijk dagelijks een stukje lief en leed van mee krijg en aan kwijt kan. Het voegt toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Maar met overgave bedoel ik overgave aan dat wat groter is dan jezelf. In jouw geval een arts met beroepsverenigingen en collega's. Vechten tegen iets dat groter is dan jezelf is vermoeiend, frustrerend, onnodig verlengend en een kleine, zoniet geen kans dat je wint. Door overgave, je lot als het ware uit handen te geven, hoef je je niet meer bezig te houden met je ziekte maar kun je je bezighouden met herstel. Niet je ziekte als tegenwerkende kracht zien, als een einde, maar als springplank naar een betere toekomst, een begin. Dat lukt alleen als je de situatie waarin je nu verkeert accepteert. In een andere context een erg relevante tekst. Heb je heel goed verwoord. Ook al heb ik zelf altijd moeite met overgave aan iets groters. Herken bij die vriendin dit. Dit proces van acceptatie en leven met je ziekte ipv vechten tegen het hele zorgsysteem en tegen de enorme berg aan problemen. Hoe verder te kunnen als je het gevecht niet winnen kunt. Niet dat ze het aanneemt ooit maar los daarvan een mooie tekst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Ja hoor, ik ben weer eens niet naar een meeting geweest en het was een leuke meeting. Overigens waren de meetings waar ik wél bij was ook leuk. Waarschijnlijk zijn al die meetings leuk. Volgende keer zal ik proberen er weer wel bij te zijn. Knuffel voor kaboutertje. Die er ook niet bij was, maar wel de boel voor de meeting van vandaag in gang heeft gezet. Ik meld me droog af voor het dagpact van vandaag. Wéér een goede dag geweest. Niet erg leerzaam, volgens mij... daar ging 't te makkelijk voor. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Wie is die vrouw eigenlijk die dat geschreven heeft ? Waarom doet het er toe wat zij vindt. Lekker boeiend. Kaboutertje als je weg durft te blijven kom ik je opzoeken Vanmiddag hebben wij je ook gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Ook ik meld me droog af, lastige dag vandaag. Hoop dat t morgen beter gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Bang om te verslappen zou je sterker kunnen maken, Ietjefietje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Niet teveel bij nadenken, Ietjefietje. Gewoon doen zoals je tot nu toe deed. . Doe het per dag.. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 je hoeft niks te bewijzen Iet en per dag dan verandert er dus niets ook niet na 8 weken enz enz. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Ach Luna das niet zo belangrijk wie wat schrijft, belangrijk is dat wij kaboutertje blijven steunen. Kaboutertje zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder niet zonder ons. :musicnote: Trusten kanjers ik ben moe. Tot morgen. lady jane en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 ik verwacht niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Trusten allemaal, tot morgen! Lees ik het goed? Sept in Austerlitz? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Zo ... wat een dag. Toen ik goed en wel thuis was, heb ik de televisie aangezet en de laatste sets van de finale tennis Roland Garros gezien. Tennis vind ik leuk om te zien en dit was bloedstollend! Ik zat zo te kijken dat ik vergeten was om aan het eten te beginnen. Mijn vrouw was laat thuis, heeft het laatste stuk mee zitten kijken en daarna zijn we uit eten geweest. jowan beterschap verder! Welterusten beste mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Ik meld me droog af voor vandaag. Fijn dat jullie zo'n leuke meeting hebben gehad. Ik hoop er in de toekomst een keertje bij te zijn. Welterusten allemaal. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Ja, maar tot nu toe had ik zoiets van ik ga het in elk geval langer volhouden dan vorige keer. Maar dat is gevaarlijk als dat punt bereikt is. Ik zit ziek thuis. Ik hou je via het forum wel in de gaten, dan hebben we een kort lijntje, ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden