Spring naar bijdragen

Zondag 7 juni


Aanbevolen berichten

Het was erg fijn om er bij te zijn in Nunspeet. Goede locatie, lekkere hapjes (ook mijn boterhammen zaten bij thuiskomst nog in de tas) en leuk om de mens achter de schermnaam eens in het echt te ontmoeten.

Voor herhaling vatbaar en voor nieuwkomers net zo leuk als voor de oude rotten!

Bij deze meld ik me aan en af voor het dagpact van vandaag (vanmorgen vergeten)...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jowan, hoe is het met je keelontsteking?

Nog steeds fluts. Ik had het echt niet kunnen maken. Ik heb alle doelen tot morgenavond de meeting ook al geschrapt.

Vriendin is net op bezoek geweest en dat kost me al zoveel. Koest houden en die meeting zien te halen is het devies.

Ik lees met plezier hoe de ontmoeting gegaan is, mooi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit nu aan een kopje kruidenthee, met een erg lieve tekst op de verpakking en chocolade, had niet gehoeven natuurlijk maar wel heel leuk een cadeau op mijn verjaardag. We hoeven het niet alleen te doen, wat Monster schrijft zat ik net aan te denken. Krijg elke keer als ik jullie weer zie nieuwe inspiratie....

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kabouter...wat moet ik nou zeggen?

 

Schrijf, deel, huil, mopper...alles wat voor jou nodig is

Zoveel en zovaak als jij wilt. Zolang het jou helpt. En daarna ook.

Da's al. En slaap lekker.

 

 

Ik ga ook afsluiten. M'n dag was goed gevuld, veel gedaan,

fijn met de meiden gehad. Nu wat 'opslomen'. En ook niet te laat slapen.

 

Fijne avond en voor straks welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ietje, kom jij de volgende keer ook? Het lijkt me oprecht leuk om je te ontmoeten. Dat was al vanaf dat je die mooie foto's van dat eten op het forum deelde. Austerlitz is voor iedereen aan te rijden (jaja, het geheugen is nog goed ;) ). Zonder dollen; het is fijn om mensen te ontmoeten waar ik eigenlijk dagelijks een stukje lief en leed van mee krijg en aan kwijt kan. Het voegt toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar met overgave bedoel ik overgave aan dat wat groter is dan jezelf. In jouw geval een arts met beroepsverenigingen en collega's.

Vechten tegen iets dat groter is dan jezelf is vermoeiend, frustrerend, onnodig verlengend en een kleine, zoniet geen kans dat je wint.

Door overgave, je lot als het ware uit handen te geven, hoef je je niet meer bezig te houden met je ziekte

maar kun je je bezighouden met herstel. Niet je ziekte als tegenwerkende kracht zien, als een einde, maar als springplank naar een betere toekomst, een begin.

Dat lukt alleen als je de situatie waarin je nu verkeert accepteert.

 

In een andere context een erg relevante tekst. Heb je heel goed verwoord. Ook al heb ik zelf altijd moeite met overgave aan iets groters. Herken bij die vriendin dit. Dit proces van acceptatie en leven met je ziekte ipv vechten tegen het hele zorgsysteem en tegen de enorme berg aan problemen. Hoe verder te kunnen als je het gevecht niet winnen kunt. Niet dat ze het aanneemt ooit maar los daarvan een mooie tekst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor, ik ben weer eens niet naar een meeting geweest en het was een leuke meeting.

Overigens waren de meetings waar ik wél bij was ook leuk.

Waarschijnlijk zijn al die meetings leuk.

Volgende keer zal ik proberen er weer wel bij te zijn.

 

Knuffel voor kaboutertje. Die er ook niet bij was, maar wel de boel voor de meeting van vandaag in gang heeft gezet.

 

Ik meld me droog af voor het dagpact van vandaag. Wéér een goede dag geweest. Niet erg leerzaam, volgens mij... daar ging 't te makkelijk voor.

 

Trusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ... wat een dag.

Toen ik goed en wel thuis was, heb ik de televisie aangezet en de laatste sets van de finale tennis Roland Garros gezien. Tennis vind ik leuk om te zien en dit was bloedstollend! Ik zat zo te kijken dat ik vergeten was om aan het eten te beginnen. Mijn vrouw was laat thuis, heeft het laatste stuk mee zitten kijken en daarna zijn we uit eten geweest.

 

jowan beterschap verder!

 

Welterusten beste mensen, tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me droog af voor vandaag.

Fijn dat jullie zo'n leuke meeting hebben gehad. Ik hoop er in de toekomst een keertje bij te zijn.

Welterusten allemaal. Tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, maar tot nu toe had ik zoiets van ik ga het in elk geval langer volhouden dan vorige keer.

Maar dat is gevaarlijk als dat punt bereikt is.

Ik zit ziek thuis. Ik hou je via het forum wel in de gaten, dan hebben we een kort lijntje, ok?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...