Kate Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Een lippenstift, jurk en pump. oh gatsie, daar heb je die spuit. Zo dan maar ❤ Kate heeft de emoticons op de ipad ontdekt, naast de lettertoetsen staan ze op het toetsenbordje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Komt niet echt over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Klinkt goed, Ietje. Nu hopen dat er voor je zoontje ook een goede oplossing komt. Cluster 4 lijkt me inderdaad heftiger voor hem dan 2. Leek het net zo mooi voor elkaar. Hier werklieden om het huis. Ik ben nu op de bovenverdieping, dan kunnen ze me niet zien. Kan er ook niet goed tegen, dat onvrije, net als Agnieta. En die ene zat zo vet (vies) naar me te knipogen. Ik geef ze lekker geen koffie. Dat hebben ze vast zelf allemaal wel bij zich in hun bus. Boven maar wat klusjes doen en lekker lummelen een dagje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Goedemorgen allen... Ik heb ook emoticons ontdekt. In de characterset van utf-8. ⚽ Kaboutertje, het niet willen eten ken ik nog uit mijn depressieve periode. Toen wilde ik ook geen zorg van hulpverleners en wist ik dat ik geen medicijnen nodig had. Het schijnt er bij te horen, bij een sombere periode, zulk gedrag. Nou zorgt het verlies van een kind voor een uiterst verdrietige, sombere periode. Dus ik ben niet verbaasd over je eetgedrag en tegendraadsheid. Ietje, veel koekjes bakken dan maar met je dochter. Leuke dingen doen enzo. Er zijn wel ergere plannen van aanpak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Moghu Plof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Goeiemorgen bollie Erik, misschien kan je je vriendin vertellen de gedachten over suicide niet al te letterlijk te nemen. Het zijn vooral fantasieën om het oude ik, het ego, te vernietigen en opnieuw geboren te worden met een nieuwe ik. Tenminste zo heb ik het zelf ervaren. Zodra de weg ingeslagen wordt voor een nieuwe ik wordt een negatieve energie enigzins omgebogen tot een positieve. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Ik denk dat ik vanmiddag ook koekjes ga bakken. Krijg er zin in. Fijne dag! Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Goeiemiddag inmiddels, Heb niet zoveel te melden voor nu... Niet dat er niks gebeurt Voor wie het nodig heeft, sterkte, Kabouter in het bijzonder. Ik heb de indruk dat er nu wel wat in gang gezet wordt bij je...au! Maak er wat vandaag, ga ik ook doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Ietje, het klinkt niet onlogisch wat er tegen je (jullie, eigenlijk) gezegd is over je dochter. Misschien confronterend. Ik hoop dat jullie er handen en voeten aan kunnen geven. Kaboutertje, je voelt je misschien als een balletje in een flipperkast; iedere keer een onverwachte zet in een richting die je zelf niet voor ogen had. Je lijkt de eerste reactie (je verzet, opstandigheid) nu wat uit te stellen; knap hoor! Ik hoop dat je snel wat opknapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Goeiemiddag beste mensen, weer ff bijgelezen. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Weer thuis en zelfs mijn boodschapjes al binnen. Benen omhoog dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 (bewerkt) Een lippenstift, jurk en pump. oh gatsie, daar heb je die spuit. Zo dan maar ❤ Kate heeft de emoticons op de ipad ontdekt, naast de lettertoetsen staan ze op het toetsenbordje. Op mijn iPad werken ze wel/ niet?Even proberen 3 juni 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 bij mij werkt het ook op de tablet! En maar steeds denken dat het niet kan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Potverdorie, ze staan dr niet bij! Ik snap er niets meer van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Ik kom niet eens ingelogd hier met mijn tablet, laat staan dat ik wat kan plaatsen. Dus blijf nog wel effe doorpriegelen op mijn mobiel. Gelukkig kleine handjes dus kleine vingertjes ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Genoeg gelanterfant nu... Hoppa... Mijn huistuin maar eens in voor de verandering. Onkruid wieden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Ijblokjes fijnmalen in de blender, blokken watermeloen en een klein beetje citroensap erbij maken samen een heerlijk drankje Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Ijblokjes fijnmalen in de blender, blokken watermeloen en een klein beetje citroensap erbij maken samen een heerlijk drankje En gezond amandel! Zit hier aan de Jillz 0%, om mezelf toch maar een beetje te verwennen, want heb erge trek in wat anders. Maar dit voldoet ook wel aardig, zeker in een wijnglas. Ziet het er toch nog een beetje feestelijk uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Wat is Jilzz ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Een bruisend soort appelsapje amandel, wel erg lekker, net een soort champangne maar dan zonder alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Hmzz ga ik eens naar op zoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Hmzz ga ik eens naar op zoek Doe maar, ze hebben ook een roze variant, ook erg lekker Zo en nu eens een beetje stofzuigen en een brief op de bus doen. Zit de hele middag alweer achter de computer Krijg bijna vierkante ogen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Wil ik me vanavond af kunnen melden voor het dagpact, moet ik me eerst aanmelden. Bij deze dus.. Dagpact;KaboutertjeLucideamandelJorisjowanBlondieIetjefietjeAgnietaAnette NBW Wijfie Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Zo'n meisje krijgt toch ook een hele hoop voor haar kiezen zeg. allemaal dingen waar volwassenen zich eigenlijk bezig mee moeten houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 'De vinger op de zere plek' Maar dat kan wel voelen als een vinger op een ontblootte zenuw... Sterkte Fruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden