Yogajuf Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Goeiemorgen allemaal, sterkte weer vandaag Kaboutertje, en happy birthday Mai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Was al bang dat ze naar m'n klachten ging vragen. Want dan had ik het denk ik gewoon uitgelegd. . Wat zou het punt zijn als je het gewoon uitlegt. Je vertelt toch ook gewoon als je je been gebroken hebt, waarom niet met geestelijk te ziek zijn voor tandarts bezoek. Wat zou er volgens jou gebeurd zijn als je het gewoon had uitgelegd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 (bewerkt) Mai van harte even een slinger ophangen maak er een mooie dag van. Sterkte vandaag Kabouter, hoop dat de sonde snel weer goed zit en dat weer over is.... Ik ga zo naar praktijkondersteuner HA, ze heeft me ergens in een gaatje tussen kunnen proppen en een collega wilde ruilen van dag en avonddienst, lief van haar. Wil vanaf vrijdag al met haar praten, gelukkig duurt het niet weken.... Fijne dag iedereen 2 juni 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Moet het Sowhat zijn, kaboutertje? Anders wil ik 't wel zeggen, hoor. Niet dat ik vind dat je miept, maar je maakt het jezelf en je verzorgende omgeving wel moeilijker door tegendraads te zijn. Je kunt altijd nog "miepen" mét sonde... win-win. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Dagpact: amandel Kaboutertje BillyBob jowan Blondie Agnieta Joris Kohtje NBW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 goeiemorgen frummers een vreselijk heftige nachtdienst gehad en nog maar net wakker en om 13 u nog een dubbele dienst elders. Ik ben weer een beetje in mijn oude gedrag van gaten vullen vervallen en er vallen teveel gaten in roosters momenteel. niet mijn probleem maar ik voel me toch iets teveel verantwoordelijk. Ik moet hier iets mee want het breekt me op soms (en het wordt straks strandweer eind van de week☻) eerst maar eens bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Hannah hoe is het nu verder met jou? Zo tandarts heeft even een tandje recht gezet . Dit voor het happen, hoop dat het blijft zitten want nu moet ik iedere keer bij het eten na denken anders schiet het tandje naar voren en bijt ik er op. Best wel wat pijnlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 lieve kaboutertje wat een gedoe toch allemaal het lijkt wel alsof er even niets zo maar gladjes mag verlopen bij jou. Naast zorg die ik voel als ik je lees heb ik ook zo'n binnenpretje soms, want een van mijn uitdrukkingen (zelfspot en overlevingshumor) is in moeilijke situaties bij mezelf; "je doet wat voor een beetje aandacht☻". En dat roep je bij mij dus ook op. Niet rot bedoeld dus, maar sarcasme is bij mij een sterke survivor, altijd al geweest. nogemaals dus: zennnnnnn en de kunst van je overgeven aan........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Niks aan toe te voegen Lady Jane! Ja, toch wel...voor jou ook een beetje Zennnnn lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Jij hebt een Labrador hé? Als ze graag in het water gaat Hannah, laat haar dan veel zwemmen. Die beweging belast haar het minste en is ook nog eens goed voor haar. En misschien als het lekker warm is, kan je zelf ook mee doen. De vorige keer schreef je een paar sombere berichtjes over jezelf. is dat nu wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Fijn te lezen dat het weer een beetje beter gaat met je Hannah. Nou ik ga aan de gang hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Dat klinkt allemaal als 'uit je comfortzone' Agnieta.....Take your time jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 @Wijfie, jij zegt: Kohtje, op 02 Jun 2015 - 08:36, zei: Dagpact: amandel Kaboutertje BillyBob jowan Blondie Agnieta Joris Kohtje NBW Wijfie Jij zegt dat ik dat zei, Wijfie. Maar ik zei dat niet. NBW en Wijfie zei ik niet.. Ik zei: Dagpact:amandelKaboutertjeBillyBobjowanBlondie Agnieta Joris Kohtje NBW heeft NBWtje er zelf bij gezet en Wijfie heb jij er net zelf bij gezet. Welkom op het dagpact, maar ik zei het niet.. Je zegt het zélf. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Wat heb ik een rare week, niets is meer zoals het was lijkt het. ................................................... Niets is meer hetzelfde zo lijkt het.. Dat lijkt niet zo, dat is zo. Dat is gewoon een gevolg van het verloop van tijd. En dat heet leven!! Het leven is dynamisch. Iets wat we proberen te ontlopen/ontkennen door in een (alcohol)roes te verdwijnen, maar wat ons dubbel zo hard "terugpakt" als de roes voorbij is. jowan, kruidenthee67 en Yogajuf reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 (bewerkt) Ik vergeet Mai te feliciteren. Een hele fijne dag vandaag, Mai! 2 juni 2015 bewerkt door NBWtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Ik ga me even laten verregen. Wandelingetje naar de kinderboerderij. Even frisse lucht in mijn hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Drie keer "hoera" voor de psycholoog/psychologe van kaboutertje. En zes keer "hoera" voor kaboutertje omdat ze toegeeft dat de psycholoog/psychologe sommige dingen misschien een beetje goed ziet.. erik, Burchill en jowan reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Goedemiddag luitjes, Even een snel berichtje: ik heb behoorlijke problemen met internet... Hoop dat ze snel zijn opgelost, maar kan ook een paar dagen duren... Geen zorgen dus, beetje afkicken kan nooit kwaad. Kabouter..... dikke knuf van mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Het zal alles bij elkaar zijn denk ik Kabouter. Fijn dat die psych met je is komen praten, hoop dat ze nog wat handvaten heeft voor de komende tijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 'Ik denk wel dat ze sommige dingen een beetje goed ziet.' Iemand op afstand kan het objectief zien en ook tegen je zeggen. Volgens mij wordt hier nu een hele belangrijke stap gezet, Kabouter, die niet alles oplost, maar je wel in de goede richting zet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Deze dame is voor de verandering op tijd naar huis gegaan. Bakkie thee en daarna effe plat. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Okee, ook een flink aantal "hoera's" voor de dame die voor de verandering op tijd naar huis is gegaan en na een bakkie thee effe plat gaat... blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Aha ook Blondie gaat haar rust nemen.... Kabouter dat klinkt heel plausibel wat de psycholoog zegt.... blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden