Lucide Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Veel te vroeg... Goedemorgen, Dagpact; Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 31 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Hou vol kaboutertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Goeiemorgen. Dagpact:Lucide Kaboutertje jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 goeiemorgen frummers. overgave kaboutertje een van de moeilijkste dingen in het leven. heel lang geleden trof ik zo mijn moeder in het ziekenhuis, mopperend, niet gewassen, wanhopig ook, en ik bood (tot eigen schrik) aan haar te wassen en verzorgen. Had haar nog nooit bloot gezien. Ze zei ja (ook tot ons beider schrik). Het was een van de dankbaarste momenten in mijn leven. ik mocht iets terug doen wat jaren voor haar andersom vanzelfsprekend was geweest en ze gaf zich helemaal over ook; kon ervan genieten, net als ik. Ik hoop dat jij dat ook kunt, deze tijd gaat toch door zoals het moet en als je er iets positiefs uit kunt halen, vaart je lijf en je gemoed daar wel bij. Maak er wat van he, ook al zijn de omstandigheden beroerd. :rose: kruidenthee67, erik en Burchill reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Goedemorgen, LJ wat een mooi bericht, nooit een moeder gehad, en vader???? Kabouter je klinkt iets beter maar nog zoooooooo ongeduldig, doe kalm zodat als je naar huis mag er ook echt klaar voor bent.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Hier trouwens een zuinige lucht en geen zon nog te bekennen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Goeie morgen mensen en speciaal Kaboutertje Dat zou mooi zijn als de koorts minder is, dat betekent misschien wel dat het eindelijk de goeie kant op gaat. Vandaag hier weer slopen. Ik doe het rustig aan want mag niet te vuil worden. Broertjelief komt ook op bezoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 31 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Gisteren weer een stap in de goede richting gemaakt! Mijn eerste feestje zonder alcohol overleefd, al vond ik er nog geen zak aan maar dat komt in de toekomst wel weer terug denk ik. Vervolgens lig ik met de vrouw op bed, we slapen al bijna...tikt ze me aan, vraagt of ik nog wakker ben en wil nog even zeggen dat ze op dat moment voelt dat het wel weer goed gaat komen met ons. Voor mij een teken dat ik de juiste beslissing heb gemaakt en op de goede weg ben. Toch mooi! luna1961, Monster, Lieselot en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Nou Sowhat komt hier een klein waterig zonnetje om de hoek kijken....wie weet blijft 'ie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 31 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Sowhat, uiteraard! Heel fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Goedemorgen, Redelijk geslapen vannacht, al word ik doodmoe van die aanhoudende pijn in mijn oor. Leve de pijnstillers. Vanochtend een beetje keuvelen in huis en vanmiddag gezellig naar een vriendin in Haarlem en aansluitend uit eten langs het strand. Hopelijk komt het zonnetje toch nog even om het hoekje kijken. Kaboutertje, sterkte en beterschap. Dagpact: Lucide Kaboutertje jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 (bewerkt) Ga ik zeker doen Sowhat, want moet hier nu 4 honden in toom houden. Jan slaapt nog. Dwars door de wekker heen. Ja die moet er s'ochtends om 6 uur uit en is vaak pas rond 7 uur thuis dus ik ben erg blij dat hij wat uit kan slapen. Lucide heerlijk om zo in slaap te vallen hé? 31 mei 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Goedemorgen frummers. Wat zul jij goed hebben geslapen Lucide, mooi zoiets. Kabouter, wat een ellende allemaal. Maar doe alsjeblieft echt heel rustig, het is niet niks wat jij hebt. Bol ook een beetje rustig aan he? Koffie en thee staan trouwens al weer klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Lucide . wat goed je eerste feestje nuchter. En wat heerlijk dat je vrouw er nog vertrouwen in heeft .Mooi begin van deze dag. Maak er vsndaag wat gezelligs van. Kabouter. fijn dat je je iets beter voelt. vraag of ze de po even onder de warme kraan houden. Scheelt een hoop Blondie. nog steeds pijn in je oor ? Hoe kan dat ? Mijngerrit. las ergens dat je weer wat aan het worstelen was met nare gedachtes... Hou vol. aub geef niet toe ! Voor de rest zonder nare pijntjes en ellende.. Een fijne dag. Dagpact Lucide Kaboutertje jowan Blondie amandel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Niet doen Kabouter. Echt niet doen. Je bent ziek, behoorlijk ziek.... als het niet echt nodig was dat je in bed blijft zou je echt wel zelf mogen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 foei kabouter ik had 2 weken bed-arrest met dezelfde kwaal, je saboteert en hebt uiteindelijk jezelf ermee meis, je wilt geen operatie, werk dan gewoon mee! jakkes ik snap je wel en heb toch de mening dat je je herstel idd zelf saboteert zo. zennn en de kunst van overgeven aan, ook hier dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 en Sowhat ook foei haha stokert Monster en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Kaboutertje, ik zit hier ondanks dat je zo ziek bent het toch met een glimlach te lezen... Het is ook niet makkelijk om in het ziekenhuis te liggen. Hou je goed en ik hoop zo dat je vandaag wat meer mag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Moggûh allen Koffie in bed, nou ja bank Waar ik heerlijk heb geslapen Sinds lang weer eens in mijn eigen huisje Eens kijken wat te dag me gaat brengen Rustig aan opstarten Kabouter in het hospital, sterkte Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 hai mai♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Fijn Ietje dat je man excuses heeft aangeboden. Klopt dus inderdaad dat hij zelf ook niet lekker in zijn vel zit. Goed dat jullie om de tafel gaan om de boel op een rijtje te zetten. Tipje van mijn kant: Bij zoiets als een afspraak maken met een psych in het vervolg eerst even overleggen met hem. \ Die afspraak komt er dan toch wel, maar dan heeft hij ook het gevoel 'mee te denken'.... Lieve Kabouter, als men bang is voor buikvliesontsteking.... dat kan gewoon dodelijk zijn. Stop alsjeblieft je verzet, ook je innerlijk verzet... Iedereen wil zo verschrikkelijk graag dat jij beter wordt... Dan moet JIJ meewerken... niet de dokter.. Hoi Mai, hoe issie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 31 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Ietje, superfijn om te lezen dat je man zijn excuses heeft aangeboden. Vond het zo lullig voor je. Fijne zondag nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Goedemorgen allen. Ietje, klopt ja. De ene keer wordt zorg wel vergoed en de andere keer niet. Afhankelijk van de soort doorverwijzing. Wel fijn dat je man excuses heeft gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 MijnGerrit... joehoee meld je eens. Hoe is het nu ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Gerrit, ik had gelezen dat je bezig bent om klokjes te maken. Heb je wel eens gekeken naar Antikythera-mechanisme. Een soort klok/computer bestaande uit 38 tandwielen waarmee de stand van zon, maan en 4 planeten kon worden uitgerekend. En waarmee je bijvoorbeeld een maansverduistering kon verspellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden