Burchill Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Dagpact;LucideBillyBobKaboutertjeBlondieAgnieta Anette Joris 23 mei 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Heb ineens onder de pagina "Ook gelabeld met een of meerdere van deze sleutelwoorden; vroeg op "staan. En krijg het ook niet weg. Vervelend hoor want ik heb niets gedaan waardoor dit nu blijft staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Da's bij mij ook Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 23 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 dank Agnieta, niet aan gedacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 O oké Kruidje. Vreemd hé? Ik kan daar boos om worden omdat er iets gebeurd waar ik helemaal niet om gevraagd heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Als je een draad aanmaakt en je geeft het een labeltje mee dan komen onderaan de pagina alle draden te staan die hetzelfde labeltje ooit mee hebben gekregen. Dat was een gevolg van de laatste update van het forum, vroeger was dat niet zo. Vorig jaar of zo hebben we een paar keer gehad dat er onderaan de pagina wel zeven draden hingen.... Dus maar geen labels meer hangen bij het aanmaken van een nieuwe draad lijkt me..... Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Goeiemorgen! Kan er iemand me op de dagpact zetten? Dank je wel. Dramatisch weer, hier. Wind, regen natte sneeuw en maar net boven nul. Goed weer voor goeie foto's. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Dagpact;LucideBillyBobKaboutertjeBlondieAgnieta Anette Joris Ietjefietje jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Beste mensen, Voor mij is de tijd gekomen om afstand te nemen van dit forum. (Waarmee ik niet zeg dat ik voor altijd verdwijn.) Het gaat goed met mij. Het forum, jullie dus, is een niet te beschrijven steun geweest voor mij in het proces van stoppen met alcohol. Nu is de volgende stap om mijn focus te verleggen naar een leven waarin alcohol niet elke dag meer aan de orde is, al is het op "papier". Ik wens jullie allen moed, wijsheid en kracht. Liefs en veel dank, PM erik en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Van harte Ietje, hoop dat jullie een fijne en gezellige dag hebben. Luitjes, ik ga er vandoor, hoop dat het droog blijft de rest van de dag, of in ieder geval tot twaalf uur dan . Maak er wat van... Dag dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Ik zal je missen Mary, maar fijn dat het zo goed met je gaat. Hoop toch nog van je te horen..... Heeeel veel succes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Slik Mary daar schrik ik een beetje van, maar ik wens je ook heel veel succes :) :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Lieve PM, Succes, met alles wat op je pad komt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Ik zal je ook misen yogamaatje. Maar ben ook blij dat je aan een volgende stap toe bent. Zie ik je nog wel op de meeting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Ben werken kanjers, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Vandaag mijn eerste nuchtere bbq . Ik ga met de auto. dan valt het niet op dat ik niet drink. Worstel nog met de vraag of ik het mensen moet vertellen dat ik niet meer wil drinken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Geniet ervan Fruitje. Ik was ooit verliefd op Villeneuve. Kan me nog goed herinneren hoe hij Schumacher wegdrukte in 97. Lag met een kater in bed te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Oh nee, wacht het was Schumachers eigen schuld toch? Nou ja, whatever Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 23 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Fijn dat PM even bericht dat ze haar focus verricht en niet meer het forum komt, soms als mensen zomaar "verdwijnen" ben ik daar iets teveel mee bezig, even een mededeling is wel zo fijn...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 23 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Ga je nu het hele weekend op de bank hangen Fruit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Goedemorgen beste mensen, Nieuwe dag, kan nog steeds niet wennen aan een weekeinde zonder latex, Maar weer veel werken om de zinnen te verzetten, maar blijft verdrietig allemaal. Maar..deze jo-jo'er, kan met lichte trots zeggen, dat het dag 13 is vandaag (droog). ProudMary, Jammer dat je weg gaat, maar je goed recht natuurlijk. Veel succes verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 PM ik ga je missen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Goeiemorgen! Het is voor mij de 28ste dag droog! Ik vind dat dat beloond moet worden dus ik ga straks een welverdiende appelpunt halen. *trots* Dagpact; Lucide BillyBob Kaboutertje Blondie Agnieta Anette Joris Ietjefietje jowan NBW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 28 droog. wauw. trots en best een beetje jaloers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Goed zo NBWtje, Wel verdiend Geniet van je appelpunt! Met slagroom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden