Spring naar bijdragen

zaterdag 23 mei 2015


eline

Aanbevolen berichten

het mag dan miezeren buiten.....hup ik ga gewoon nat worden, de regen voelen en ruiken, daarna verse muntthee, wat klusjes en dan mag ik in mijn nieuwe boek beginnen....

 

Luna knallen op de Libelleweek...

 

Lucide nog plannen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren onverwachts een mooie avond gehad.

Nadat ik samen met de jongste in de tuin had gewerkt, ben ik gereedschap etc gaan opruimen in de schuur, wat nu mijn woonkamer is. Vrij snel kwamen de oudste en de jongste er bij (de middelste was naar de bioscoop, mad max 4 geloof ik) en hebben we met zijn 3-en het gewoon gezellig gehad.
Sinds mijn vrouw had aangekondigd niet meer verder te willen, was dit de eerste keer dat ik samen met 2 kids gezellig in de schuur heb gezeten.
Ondanks dat mijn schuur bijna een huis is, en ik hem zelf gebouwd heb en hij van bijna alle gemakken voorzien is, is en blijft het wel een schuur. Gisteravond was best wel genieten.
Zometeen sporten, en dan proberen te genieten van een lang weekend.

 

Fijne Pinksteren Iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Bizar kaboutertje, want toen ik gisteren een glimlach kreeg bij het lezen van je post over clowntje die mee wilde spelen op de piano, dacht ik waarom gaf je clowntje geen triangel.

Niet opgeschreven, wel gedacht.

Triangel is een onderschatte muziekinstrument. Die kan je namelijk door een heel orkest heen zelfs horen.

En ik voel vaak intense boosheid. Onverwerkte herinneringen uit een verslavingsperiode.

En plofkippen ploffen. Dat doen ze.

Maar geen dochter. Ik kan nauwelijks goed voor mijzelf zorgen. Laat staan voor een kind. Denk dat je gelijk hebt dat MG daar veel beter in is.

Tosti's ben ik wel goed in daarintegen. ;)

bewerkt door ploffie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Weer een nacht achter de rug met vele wakkere momenten.

En dan toch weer vroeg op.

Naar mijn landgoed zo.

En vanmiddag even berekenen of ik van mijn vakantiegeld een tuinkas ga bestellen of op safe speel en nog even doorspaar.

Wat een luxe.

Afijn.

Eerst maar eens een bakkie.

Dagpact:

Lucide

BillyBob

Kaboutertje

Blondie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha das nou ook toevallig Kabouter, ik heb vannacht ook gedronken. Mijn moeder (het menske is al zo'n 39 jaar dood) hoorde het weer en werd boos.

Ik ontkende het maar hoorde mezelf praten en dacht, dit is flink mis. :(  Toen moest ik over mensen stappen die op de grond laten, om de trap af te gaan en dacht "dit haal ik niet ik kan niet meer recht op lopen". Dus paniek hier. Tja en toen werd ik wakker met een rotgevoel. Moet altijd even denken of het nu echt gebeurd is of niet. Toen kon ik een diepe zucht slaken, hé gelukkig het was een droom, ik sta al 5 1/2 jaar droog :D:)

Goeie morgen mensen. Dadelijk weer eens dienst. Heb er zin an. :sun:

 

Hahaha Ploffie. :lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen. 

Wat een dromerijen allemaal.

Hier redelijk 'normaal'  gedroomd. 

Wakker worden van de regen die tegen de ramen klettert. 

Had eigenlijk gehoopt, lekker in de tuin te kunnen zitten vanmiddag. 

Afijn, wat niet is kan nog komen natuurlijk... 

Eerst maar even koffie en thee zetten... 

post-1140-0-93417500-1387693255_thumb.jpgpost-1140-0-59220500-1386047472_thumb.png
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat bijzonder dat Kaboutertje droomde over wat Ploffie niet zei

maar wel dacht. Ik vraag me af hoe dat kan...

Het kan. We zijn hier zo met elkaar bezig, leven zo met elkaar mee. Sommige mensen die daar gevoelig voor zijn pikken dan energie op. Ik heb het met een paar personen en 1 in het bijzonder maar die heb ik ook in rl ontmoet, dat versterkt het. En nee, ik ben absoluut geen Jomanda.

Goeiemorgen allemaal, mijn eigen energie is zo zo vandaag. Ik word onverwacht even zwaar op de proef gesteld. Maar we drinken niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat weet ik niet Aggie, de mensen waren eigenlijk donkere schimmen. Misschien allemaal Bolletjes van vroeger. Ja en een trap afgaan betekent vaak in dromen, je onderbewuste gaan onderzoeken. Misschien een aanwijzing om te gaan onderzoeken waarom ik vroeger  gedronken heb of zo.

Je hebt er goed aan gedaan om niet te reageren vanochtend op je man. Het is niet altijd makkelijk om een alci als partner te hebben. Ook al ben je volgens mij weer erg goed bezig. :)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen..

Dagpact;

Lucide

BillyBob

Kaboutertje

Blondie

Agnieta

Anette

Zo met de jongste naar de voetbal. Laatste wedstrijd uit de competitie. Altijd leuk .

Als t zonnetje nou ook nog gaat schijnen zou dat helemaal leuk zijn ☀️☀️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...