plof Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 goedemorgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Eerst maar eens rustig wakker worden, fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 (bewerkt) Vinden jullie het goed als ik in deze dagraad even een week of twee aangeef dat ik bezig ben met stoppen met blowen en vandaag op dag 2 van niet blowen zit (en nog steeds niet drink) ? Dat cannabis draadje is alsof je tegen jezelf aan het praten bent. Niemand leest dat volgens mij. Slapen viel tegen, rustig gelegen maar ontwenning van blowen geeft nu eenmaal slapeloosheid en dat is naar mijn ervaring na een week weer weg. Ondanks dat ben ik door niet blowen helderder. Moet nu werken.....zou het net zo'n leuke dag als gisteren kunnen worden? Denk het niet maar ga er wat leuks van maken. Aan de slag met vandaag.....tot laters 16 mei 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Goede morgen Ploffie....en goede morgen voor al die slapers nog straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Goedemorgen erik, Gezellig dat je hier komt stoppen met blowen. werk ze Hm, wat ga ik doen vandaag. Ik denk dat ik een encrypted raid 5 maak van een aantal usb sticks voor mijn raspberry. Gewoon omdat het kan. Haha, wat ben ik toch een nerd zo zonder alcohol. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Dagpact; Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Goedemorgen eerst maar eens een kop thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Plof: encrypted RAID 5........sjonge En dat allemaal met een RPi .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Goedemorgen, Nattig hier. Maar eens overdenken wat ik dan met mijn dag ga doen. Maar eerst koffie en wakker worden. Dagpact: Lucide jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 (bewerkt) Goeie morgen kanjers. Het is hier brrrrrr. Erik succes :rose: :rose: 16 mei 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Kaboutertje moet sinds gisteren aan je denken. Dat je het weer ook niet echt mee hebt. Hoop dat je er toch wat van kan maken. Ik mag weer werken. Hoop dat het regenen wat minder gaat worden. Blehhh zo geen zin in. Ik heb een oude I-pod gevonden. Van denk wel 10 jaar terug. Zou daar met de goede oplader nog leven in te krijgen zijn ? 16 mei 2015 bewerkt door luna1961 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Goedemorgen frummers. Het waait, het miezert, er is geen zonnetje en het is koud. Maar binnen is het inmiddels lekker warm en staan koffie en thee klaar. . Kabouter, klopt het dat je vandaag jarig bent? De eerste keer zonder Clown. Wat zal dat verschrikkelijk dubbel weer zijn. Ik hang geen slingers op dit keer, maar ik denk dat Clowntje de ballonnen wel hartstikke leuk zou hebben gevonden. Ik denk aan je hoor. Dikke knuffel (( )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Wat een rare dag zal dit voor je zijn. Het is heel moeilijk om te schrijven Gefeliciteerd terwijl je dat niet zal voelen. Aan je denken doe ik dagelijks en dat zal vandaag niet anders zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Kaboutertje dat zal een rot verjaardag worden. Heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 las net jouw stukje van twee dagen geleden op het andere draadje, zo lief... Ja, wat is alles dan 100 procent anders nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Een *hug* voor kaboutertje jowan, eigenlijk was de grap dat de raid gemaakt werd met usb-sticks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Goedemorgen, Dagpact: LucidejowanBlondie Kaboutertje Joris Erik, goed van je de alweer 2 dagen blowenvrij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Weet je Kabouter, zou zo veel willen zeggen/schrijven. Maar ik vind de woorden niet. Wat ik schrijf wis ik gelijk weer. Ik denk aan jou, aan jullie vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Goedemorgen Knuffel voor Kaboutertje Koud hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Hier ook koud Suiker, lijkt wel herfst.... Enne Erik, geen enkel probleem als je hier over het stoppen met blowen schrijft hoor. luitjes, ik moet er vandoor. Maak er wat van vandaag. Koffie en thee staan in ieder geval klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Ben werken mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Goedemorgen, vies weer buiten brrr .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 Goedemorgen, Kaboutertje: ook ik ben er stil van. Wat moet deze dag moeilijk zijn voor je. Het weer is net zo triest als ik aan je denk. Ik ben in gedachten bij je vandaag. Dichtbij. Ik ga nl. straks ook met dochterlief de stad in. Ik wens je veel sterkte. Hier gaat alles goed, ik kan niet anders zeggen. Het lijkt wel of de afrondig van de therapie die er aan zit te komen mij lucht heeft gegeven. Vorig jaar benauwde me dit nog enorm, nu niet meer. Integendeel zelfs. Nu nog even een kop koffie, dochterlief uit bed zien te krijgen, ontbijten en dan even de stad in. Heb het allemaal goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2015 goeiemorgen frummers. Heerlijk uitgeslapen en niet bijgelezen dus. straks met zus naar een opgietdag in saunaatje in Alphen ad Rijn. Elk uur een. En tussendoor lekker bijkletsen. Ze is een pup aan het trainen/opvoeden die een begeleidehond gaat worden. Mooi vrijwilligerswerk wat haar hart heeft. fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden