jowan Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Goeiemorgen. Ik ga zo onderweg naar huis.Lekker! Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Goedemorgen jowan, was het leuk? Zou het leuk vinden als je op de meeting komt, naar sommige mensen ben ik benieuwd en daar ben jij een van Hier die rare ochtendhoofdpijn, nou ja de ervaring leert dat het na een half uurtje over zo Geen fraai weer hier, als het droog is toch wandelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Goedemorgen, Nieuwe poging vandaag om toch nog wat werk te verzetten op mijn landgoed, ondanks de stramme spiertjes. Maar eerst effe een bakkie koffie. Dagpact : jowan Agnieta Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Goedemorgen..... even wakker worden.. fijne dag.. :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Goedemorgen frummers. Wat een regen is er weer gevallen vannacht en vanmorgen vroeg, wat fijn dat je dan in een warm droog bed ligt. En niks geen regenboog hier, wel droog inmiddels, maar helemaal grauw. Jowan, goede reis terug... Blondie, ik weet dat het tegen dovemansoren is gezegd, maar: je lichaam protesteert niet voor niets. Luister er naar en doe alsjeblieft wat rustig aan.... Eerst maar even een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Goedemorgen. Dagpact : jowan Agnieta Blondie Jani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Goeie morgen mensen Koh en Spud van harte gefeliciteerd en ik hoop dat jullie een fijne dag hebben. :heart: :lips: :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Oeps, over de jarigen heen gekeken.... Bol en Jani ook goedemorgen overigens... Koh en Spud, van harte allebei. Hoop; dat jullie een fijne dag hebben en dat jullie een mooi jaar voor de boeg hebben. Taart zo rond half elf??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Felicitaties voor de jarigen, :rose: :rose: :rose: :musicnote: :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Goedemorgen, Kohtje en Spud gefeliciteerd. Fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Klopt Gerrit.. en Suiker ook als ik me niet vergis... Luitjes, ik ga aan de slag. Koffie en thee voor de langslapers.. Maak er wat van mensen... tis tenslotte 7 mei vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 goeiemorgen frummers. envan harte Koh en Spud. Ik was naar Utrecht MG, dochter had open podium ook nog een kleine rol daarin. Het was heel spannend omdat ik 2 stoelen van exgenoot zat, dochter zei dat ze wel voor de "scheiding" beleef zorgen haha. Maar wat een kwaliteit zeg, ik heb me kostelijk vermaakt en het tot het einde uitgezeten ook. Was ik niet van plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 ik ga naar de kapper zo, in Rotterdam, want ik heb daar een voucher gekocht via zo'n veiling. Voor het eerst in ongeveer 16 jaar en heb er buikpijn van. Want ja, dat bijknippen wat ikzelf doe, daar ziet niemand ooit iets van. Maar zo'n heuse kapper die wil eer van haar werk he. ben benieuwd dus. fijne dag. Yogajuf en eline reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Zelfs je hond probeert je te ontlasten Kabouter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Gefeliciteerd aan de jarige Iedereen een fijne dag toegewenst! Vandaag een dagje naar me dochter tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Hi hi, ik zie haar meer terugkomen als een tom boy MG, met zo'n kort pixie kapsel. Morning y'all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Gatver, Kabouter. Gelukkig heb ik mijn ontbijt al op. En hoe ziet de wereld er uit met lenzen Yoga? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Ik heb ze nog niet Kate, dus ik zie nog niet zo veel. Nog even genieten van de mist om me heen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Weer terug van mijn landgoed. Hete doesj nu en verder lekker niks... Effe mijn lijf rust gunnen (luister toch wel een beetje naar je, Yvon) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Goedemorge beste mensen, ff een beetje bijlezen, Kohtje en Spudje van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Hoe plaats ik hier een foto? Ik heb werkelijk geen idee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 (bewerkt) Hello, goodbye..ga ff tukkie doen. Alles goed hier. 7 mei 2015 bewerkt door An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Tomboy was vroeger mijn bijnaam Yo en ja nu lijk ik op de opa van tomboy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Hoe ziet die er uit dan Jane? Kan je een fotootje plaatsen? Nooit geweten wat een tomboy is. Ben weer wat wijzer geworden vandaag ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Nou, nog niet helemaal MG. Ik heb nu andere medicatie en daarmee gaat het wel stukken beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden