Spring naar bijdragen

Maandag 4 mei 2015

Aanbevolen berichten

Good murning Yoga.. 

Ik heb Liefdesbang dus níet gelezen... 

Heb dus ook geen idee waarom dat een positieve verrassing zou bewerkstelligen  :blush:

Murning Yvonne x

Nah, zo bedoelde ik het niet. Anette had er op haar eigen draadje een opmerking over geplaatst,  daar verwees ik naar. Meer iets met 'herkenning' die ze op de dagdraad zou kunnen vinden, of zo.

Succes met het schaven Thee, ik ga ook weer verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaboutertje: goed geregeld zo. Op zo'n beladen moment de deur uitgaan, met voor jullie dierbare mensen om je heen.

Met diep respect lees ik steeds je berichten. Ook hoe je oog blijft houden voor je dochter, petje af. Tuurlijk weet je dat ze haar eigen leven moet leven, maar tussen weten en ook doen zit een wereld van verschil. En jij doet het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen!

Anette welkom op de dagdraad.

Het is hier droog en bewolkt, maar niet vervelend donker.

Ik ben vandaag en morgen vrij en ook nu had ik dat pas aan het einde van de vorige week in de gaten. Mooie verrassingen zijn dat altijd voor me.

Voor vandaag heb ik een lijstje gemaakt met wat ik wil doen. Dat doe ik eigenlijk nooit, maar het zijn allemaal kleine klusjes en anders vergeet ik er een paar.

Kaboutertje, goed dat je er eventjes uitgaat. Familie om je heen, niet verkeerd. Voor zover ik je kan inschatten zul je het niet te zwaar laten worden.

Kastanje, een tand is vaak te repareren met kunsthars en dat zijn geen dure reparaties. Als het geen plek is, waar erg veel druk op staat met eten, dan zou dat moeten kunnen. Sommige tandartsen beginnen direct over kronen en implantaten en dat loopt wel in de papieren. Dat kan dan altijd later nog.

Fijne dag voor iedereen, tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar met een dochter die even oud is herken je het vast ook wel Kastanje!

En of ik dat herken.

Ik wil het haar zo naar de zin maken en haar ontlasten. Zo veel dat ik mezelf wat uit het oog heb verloren. Geen zelfverwijt, maar een constatering. Als moeder zet je je kind op de eerste plaats.

In deze fase (1e jr middelbare school, jonge leerling) vind ik de verandering zo groot. In gedrag, in houding. Ik moet daar erg aan wennen. Soms zo stoer, zo groot, soms nog zo kwetsbaar. Ik vind het lastig om haar, haar pijn en verdriet te laten hebben. Je wilt ze daar voor behoeden, maar ook zij heeft dit nodig om zich te ontwikkelen.

Mijn dochter heeft wel de keuze gemaakt dat ze volgend jaar Havo gaat doen, ze permitteert het zich om wat minder druk te hebben. Ze zei tegen de mentor: "Ik kan daarna altijd nog Atheneum doen".

Nu die druk eraf is, lukt het ook gelijk allemaal wat beter op school.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Hier is het zonnetje al weer verdwenen.

Straks gesprek met mijn coach.

Vanmiddag naar de tandarts. Zou gewoon controle afspraak zijn, maar zaterdag is er een stuk van mijn tand afgebroken . Ik hoop dat het nog te herstellen is, zit niet te wachten op hoge kosten.

Ik had me net bedacht dat het voor het eerst in jaren is dat ik het vakantiegeld niet nodig heb om schulden af te lossen. Misschien een weekje op vakantie met dochterlief deze zomer, voor het eerst eigenlijk.

Een hoge tandartsrekening kan dus roet in het eten gooien.

Proberen niet teveel op de zaken vooruit te lopen.

Heb het goed vandaag.

Hoi Kastanje, het is sowieso verstandig om aan 'reserveringen' te doen. Ik heb bijvoorbeeld 5 spaarpotjes op mijn ASN Ideaalsparen rekening aangemaakt waar ik bijelkaar zo'n 100 euro per maand opzij leg. Denk aan je eigen risico en bijdrage voor ziektekosten, de gemeentelijke belastingen, waterschap, etc. en het laatste potje voor 'onvoorzien'. Wat je evt. Per maand kunt reserveren ligt aan wat je per maand overhoudt aan vrij te besteden bedrag. Daarnaast heb je wel discipline nodig om dit strak en consequent te managen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow Ploffie, wie weet heeft iemand op het forum een koelkast voor je, sommigen hebben/hadden toch een bierkoelkast in de garage, niet meer nodig, kan naar Ploffie, roept u maar mensen...

tenminste ik had een oom die zoiets had en toen ik op kamers ging moest ie hem van mn tante aan mij geven, dat zure gezicht van hem.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Plof, dat is een beetje 'Murphy strikes again' bij jou.

Ik hoop dat je het redt en dat je kat er geen trauma aan overhoudt.

Joris, uitstelgedrag en overspronghandelingen? Hup Joris!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joris, ook bij mij veel herkenning hoor!

Hoewel ik moet zeggen dat het zonder drank in mijn lijf stukken beter gaat.

Echt tijd verlummelen komt niet zo vaak meer voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...