Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 april


luna1961

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal.

 

Hier is ze weer. Na 3,5 dag Parijs met dochter. 

Het was zeer geslaagd. Veel winkels van binnen gezien maar soms moet je je een beetje opofferen. 

Alle leuke en mooie dingen gezien. Zelfs de Eiffeltoren beklommen. 

Ze is nu weer naar haar vader. Haar verjaardag vieren. Het blijft na al die jaren nog steeds onwennig

Ik ben wel enorm blij en trots dat wij het zo gedaan hebben. 

 

 

Fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Koffie en thee staan klaar. 

post-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpg
Vanmorgen heel vroeg wakker geworden van een enorme hoeveelheid vogelgekwetter, heerlijk. 
Nu is het wat rustiger, de boventoon wordt nu gevoer door een duif, zoooooo'n heerlijk nostalgisch geluid. 
Denk dat het een mooie dag gaat worden, dus je kunt lekker aan de slag Blondie. 
Luna weer terug van een paar schitterende dagen, fijn. 
Nu inderdaad lekker nagenieten... 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate heel veel succes meis. :lips:

 

Had eigenlijk dienst maar de bus is kapot. Nou dan ga ik maar schilderen vandaag.

Volgende week zondag heb ik een toernooi van het bowlen.

Ik gooide gisteren een strike (m'n enigste) en dat heeft ons er doorheen gehaald.

Poeh, en dan moet ik bowlen tegen mensen die een gemiddelde hebben van zo'n 174.

Daar kom ik aan met een gemiddelde van 95 :blush:  Ik gooi gewoon (nog) niet goed maar krijg daardoor wel veel handicapt.

Vroeger, herinner ik me, was ik altijd heel gespannen en dronk me van te voren veel moed in. Ik ben geen wedstrijdmens.

Dus ben ik heel benieuwd hoe ik nu met die spanning om ga. Ik ga in ieder geval niet drinken, dat staat vast. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal met Kaboutertje eens:  het samenzijn met anderen en een binding hebben vanwege de overeenkomsten geeft mij het meeste plezier.

Als je wil winnen onderscheid je je van anderen en dat maakt verschil: afstand. Dat zoek ik niet. (Meer).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je al eens zou kunnen toegeven dát je iets wil verdoven of verdringen met drank, da's al een begin.

Sommigen willen vervolgens weten, analyseren wát dat dat is.

Ik denk dat het voldoende is om in een veilige omgeving de omhoogkomende pijn te verduren, uit te zitten.

Net als zucht (als dat al niet hetzelfde is....) duurt het vaak nog geen twintig minuten.

Met veilig bedoel ik iemand die je lief heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...