luna1961 Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Goedemorgen allemaal. Hier is ze weer. Na 3,5 dag Parijs met dochter. Het was zeer geslaagd. Veel winkels van binnen gezien maar soms moet je je een beetje opofferen. Alle leuke en mooie dingen gezien. Zelfs de Eiffeltoren beklommen. Ze is nu weer naar haar vader. Haar verjaardag vieren. Het blijft na al die jaren nog steeds onwennig Ik ben wel enorm blij en trots dat wij het zo gedaan hebben. Fijne dag allemaal lady jane, Kate en Lucide reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Goedemorgen Luna en Kaboutertje, Dagpact: Joris Fijne vrijdag en weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Goeiemorgen. Dagpact:Joris jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Goeiemorgen, Leuk om te lezen dat je fijne dagen hebt gehad met je dochter in Parijs, Luna. Nog even nagenieten nu. Hier alweer vroeg op. Zo naar mijn landgoed voor de frees-meneer. Op naar een mooie oogst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. . Vanmorgen heel vroeg wakker geworden van een enorme hoeveelheid vogelgekwetter, heerlijk. Nu is het wat rustiger, de boventoon wordt nu gevoer door een duif, zoooooo'n heerlijk nostalgisch geluid. Denk dat het een mooie dag gaat worden, dus je kunt lekker aan de slag Blondie. Luna weer terug van een paar schitterende dagen, fijn. Nu inderdaad lekker nagenieten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Landgoed is mijn volkstuintje van 250m2... luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Dagpact: Joris jowan Blondie Kaboutertje Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Duimen voor Kate vandaag. Dochter van Joop weer thuis, fijn. En nieuwe auto.... en ook zo fijn dat je een garageman hebt gevonden die je kunt vertrouwen. Das een hele luxe Joop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Wishfull thinking kaboutertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Succes Kate! Zet 'em op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 hup Kate Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Tijd om aan de slag te gaan hier. Koffie en thee voor de langslapers... Maak er een mooie dag van mensen. Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Oh wat lief allemaal. Ik ben er klaar voor en ga mijn best doen. Ken de route al uit mijn hoofd. Tot later! Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Goedemorgen beste mensen, Kate succes! Fijne dag voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Kate heel veel succes meis. Had eigenlijk dienst maar de bus is kapot. Nou dan ga ik maar schilderen vandaag. Volgende week zondag heb ik een toernooi van het bowlen. Ik gooide gisteren een strike (m'n enigste) en dat heeft ons er doorheen gehaald. Poeh, en dan moet ik bowlen tegen mensen die een gemiddelde hebben van zo'n 174. Daar kom ik aan met een gemiddelde van 95 Ik gooi gewoon (nog) niet goed maar krijg daardoor wel veel handicapt. Vroeger, herinner ik me, was ik altijd heel gespannen en dronk me van te voren veel moed in. Ik ben geen wedstrijdmens. Dus ben ik heel benieuwd hoe ik nu met die spanning om ga. Ik ga in ieder geval niet drinken, dat staat vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Klopt Kaboutertje maar ik kan het ook helemaal verpesten voor mijn team. Maar goed we kijken wel, misschien gooi ik wel goed. Het gaat ook om het plezier. Juist ja Ger. Das een strike. Die moet ik gewoon veel gaan gooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Helemaal met Kaboutertje eens: het samenzijn met anderen en een binding hebben vanwege de overeenkomsten geeft mij het meeste plezier. Als je wil winnen onderscheid je je van anderen en dat maakt verschil: afstand. Dat zoek ik niet. (Meer). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Ja Kaboutertje deze mensen kunnen echt genieten van het samenzijn. Dat zijn wijze mensen. Ietje had je mijn berichtje gelezen over kefir voor je man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Dan zou je iets aan je overtuiging moeten doen, Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Hier ook slecht geslapen, maar dat is mijn eigen dikke schuld als je nog espresso-koffie gaat drinken na 19:00... Toch maar weer de regel van 'na 15:30u geen koffie meer' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Als je al eens zou kunnen toegeven dát je iets wil verdoven of verdringen met drank, da's al een begin. Sommigen willen vervolgens weten, analyseren wát dat dat is. Ik denk dat het voldoende is om in een veilige omgeving de omhoogkomende pijn te verduren, uit te zitten. Net als zucht (als dat al niet hetzelfde is....) duurt het vaak nog geen twintig minuten. Met veilig bedoel ik iemand die je lief heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Goedemorgen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 A3, volgens mij haal je wat zaken door elkaar, maar dat weet je zelf ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden