ProudMary Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 3e griepdag. Denk je dat de winter echt voorbij is..... Hoe dan ook: het is een venijnige griep en las al bij frummers dat ie lang duurt. Eline, ik hoop niet dat jij ook aan de beurt ben met de griep, maar "gewoon" moe bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Spannend weer kabouter, Zal best even een lastig moment zijn denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Beterschap voor de zieken Knap van je Kaboutertje, bewondering voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Werk, kan inderdaad uiteindelijk de nodige afleiding geven hoor kabouter Rustig aan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Ik hoop dat het gaat lukken Kaboutertje en je inderdaad wat afleiding hebt. Hier terug van etentje bij vriendin. Heerlijk is dat als je zelf niet hoeft te koken en zij heerlijk kookt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Net weer terug van een meeting. Vandaag 2315 dagen clean. Regelmatig denk ik dat ik geen meetings meer nodig heb. Maar elke keer in een meeting voel ik me weer als nieuwkomer. Belangrijk. Vandaag ben ik clean. Die andere ruim 2000 dagen hiervoor tellen dan niet mee. In één moment kan dat weggevaagd worden, kan ik weer volop in actieve verslaving zitten. Door vandaag clean te blijven heb ik dat doemscenario in elk geval vandaag niet in werking gezet. Gisteren is geweest, morgen is morgen pas. Dan krijg ik misschien de kans om weer alleen voor die dag clean te blijven. Zo hou ik het voor mezelf overzichtelijk en behapbaar. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Ik snap het Kohtje...en oja...proficiat met je 2315 dagen! Maar ik vind het ook beangstigend...dat die dreiging er altijd zal zijn. Bleh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Oja...goeienavond...kom hier zomaar binnen vallen, drukke dag gehad...en er komen nog veel drukke dagen. Ook hierin kan ik moeilijk doseren... Hoor vaak over adhd en veslavingsproblematiek. Ik heb geen adhd maar vind plannen gruwelijk moeilijk, tijd bewaken, doseren, me concentreren op leerstof, dwaal snel af, kan me verliezen in mijn gedachten... Wie was het ook al weer die onlangs hier ergens schreef: 'ben blij met de diagnose, snap nu dat ik ondanks mijn intelligentie geen enkele studie tot een goed eind heb weten te brengen'....heb me suf gereflecteerd en veel van mezelf leren kennen, maar dit verandert niet echt...ben moe vandaag...en heb een hoop werk voor de boeg...en dan voelt het voor mij dat alles tegelijk komt. Vol hoofd...en lichte paniek. dus excuses als ik even wat zeurderig ben. En ook nog maandelijkse perikelen... Niet echt gezellig dus...thuis ook niet nu, sorry hubbie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Kruidenthee, die dreiging, zoals jij het noemt, is niet beangstigend, slechts realiteit. Maar dan alleen als ik er vandaag een potje van maak. Zolang ik in elk geval vandaag niet drink/gebruik, kan ik die dreiging omzetten in waarschuwing voor waar ik vandaag kom. Ervaring. We zijn (ook hier) allemaal ervaringsdeskundige. Zolang we vandaag niet drinken, kan die ervaring uit het verleden ons tot nut zijn om zich in de toekomst niet net zo te herhalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 enne... veel herkenning in je laatste bericht, Kruidenthee. Behalve dat van die maandelijkse perikelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Ik snap het Koh...ik maak het groter dan het mag zijn, in mijn gedachten. Door er realiteit van te maken wordt het ook minder groot. 'Overzichtelijk en behapbaar' zoals jij dat zo mooi zegt...en minder drama. En dat lukt me steeds beter...af en toe niet. It's life. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Ineens besef ik het mij... 10 maanden droog.Zonder drank.. (nog wel af en toe met een trek-moment) Kohtje, jowan en Skip reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Luna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Top Luna! Felicitaties en bloemen Ik ga er vantussen, 'opslomen' en zo slapen. En hopelijk morgen iets rustiger en vrolijker wakker. Zennnnnnnn. Weltrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Ik zou het bosje van Yoga nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Luna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Ja super he, vind ik zelf ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 ook op t jaarpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Dan moet ik het jaar volmaken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 @luna: 12-stappen programma's doen het dag voor dag. Just for today. Dat is behapbaar en te overzien. luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Ik meld me af voor de dagpact, succesvol want nuchter! Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 slaap lekker frummers morgen weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden