finniks Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Goedemorgen iedereen zo dit keer mijn beurt om de koffie klaar te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Ha ha op dezelfde tijd ongeveer ! Er zijn er weer 2 .. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 12 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Ach joh kan gebeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 12 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 En dag nadat ik besluit dat ik gezonder moet leven en eten om 10 kilo af te vallen. Wordt ik ziek , lig nu met griep op bed its not fair Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Het allerbeste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Is dit de juiste draad? Goeie zondag morgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Goedemorgen, het is officieel, mn eerste muggenbult is een feit.....ik ben gewoon te lekker...... Monster, jowan en Skip reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Alle gekheid op een stokje, de zon komt op, lijkt goed weer te worden, ik kijk Adieu God, vind ik wel interessant, hoop dat ZBB iets van zich laat horen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 (bewerkt) Goeie morgen lieve mensen. hier schijnt de zon al. Lekker hé? Blondie ga je vandaag weer naar je landgoed? Wat ga je dit jaar planten? Moghu Sowhat. 12 april 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Goedemorgen, Voor mijn doen laat op na een onrustige nacht. Eerst maar eens een bakkie koffie. Dagpact: jowan Kaboutertje Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Goedemorgen mensen. Hier schijnt de zon al weer uitbundig. En aangezien er gisteren genoeg regen is gevallen en wind heeft gewaaid voor twee weken ga ik er van uit dat we vandaag een vriendelijk zonnetje blijven houden. Inmiddels staan de koffie en thee ook weer klaar, dus laat die dag maar beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Goeiemorgen lieve mensen, Wat maakt een ochtendzonnetje het leven toch stukken prettiger. Sowhat, heb je t gelezen? We krijgen nog een ware ijsvogeltjesplaag dit jaar: http://www.volkskrant.nl/binnenland/record-1000-broedparen-ijsvogel-in-zicht~a3948751/ Kaboutertje, sterkte met de hoofdpijn vandaag. ik heb net gelezen dat er een heus kabouterbos is in Nunspeet! Dacht dat je een grapje maakte, maar 't is echt. Heel veel zin in. En heb ook al ideeën voor mijn picknickbijdrage. Extra zondagsknuffel voor erik erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Hallo ZBB, hoe staat het er nu voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Goedemorgen, pfff bagger geslapen en duff.. maar goed mooi weer buiten vanmiddag ado - utrecht.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 ja zeilboot, dat gevoel ken ik.... lekker in het zonnetje doet vaak wonderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 pffff ZBB, das dus echt beroerd. Zoveel mogelijk water drinken maar he? En alsjeblieft niét je kater proberen weg te drinken met nog meer drank. Kiezen op elkaar en denken aan hoe het anders kan... Dit gaat voorbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Poeh ZBB ik zou niet graag in jouw schoenen willen staan zeg en ook ik weet hoe je je nu voelt. Maar weet dat dit voorbij gaat en je je morgen alweer een heel klein beetje beter voelt. In ieder geval lichamelijk. Vandaag maar proberen te eten en inderdaad veel te drinken zodat je lichaam schoon spoelt. Veel uitrusten desnoods veel slapen zodat je kan herstellen. Tja en morgen gauw een afspraak maken met de h.arts. Dat ga je werken aan het probleem, dus dat is positief. Sterkte voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Goedemorgen op deze zonnige ochtend. Marathon kijken en vanmiddag hel van het noorden zien op tv Tussendoor zelf wat beweging samen met Odie. Hoop dat hoofdpijn wat afzakt Kaboutertje. Finniks beterschap. ZBB, sterkte weer vandaag, doorbreek die cirkel nu eens. Heb het goed vandaag mensen. En toine, hoop dat de middag goed voor je verloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 ZBB kom maar veel online...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Goedemorgen, Heerlijk weer weer. Genieten mensen. Zeilboot ik hoop dat je nu de knop echt om kan zetten. Als ik me goed herinner kwamen wij ongeveer tegelijk hier op het forum vorig jaar. Ik kan je verzekeren dat ik sindsdien alleen maar gelukkiger ben geworden, ondanks dat ik nog steeds hobbels heb te nemen op mijn pad, en er niet meer aan moet denken om afhankelijk te zijn van het drankmonster. Ik gun het jou ook zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Kastanje, ik lees je al een tijdje niet, maar zie je af en toe online. Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 goeie Zonnige morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 En Joris.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 met tuinaarde onder mijn nagels .... mag ik toch koffie pakken Yvonne? Wat een fantastisch weer! Tot later, voor iedereen die het lukt; geniet! eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Kastanje, ik lees je al een tijdje niet, maar zie je af en toe online. Hoe gaat het met je? Het gaat eigenlijk goed met me. Al vind dit zelf altijd lastig om te zeggen. Ga dan snel twijfelen. Is het wel zo ? Ga ik iets niet uit de weg ? Ben ik iets aan het verstoppen ? Dus ik zeg het niet zo gauw, maar probeer dit gevoel er te laten zijn. Zonder het te hoeven verklaren of te analyseren. Er is wat er is, in het hier en nu. Skip, ProudMary en bertd reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden