Gast Gipsy25 Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Goedemorgen Lekker geslapen ? Kabouter succes bij de voetbalwedstrijd Kappie hopelijk niet een te erge kater. Hup die drankflessen leeggooien en de hap bellen Lady Jane ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen na je heftige ervaring Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact: jowan Vandaag staat er een een fietstocht op het programma. 11 april 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Goedemorgen Dagpact: jowan Joris Fijn weekend, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Goeie zaterdagmorgen Joris, Kaboutertje. Allemaal redelijk geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Goedemorgen, wat een fantastische dag gisteren.... vandaag wat minder, maar goed verder in de tuin rommelen fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Goedemorgen Dagpact: jowan Joris Kaboutertje Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Gisteren droog door gekomen, was wel een lastige avond. Fijne dag allemaal! ProudMary, jowan en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Goedemorgen Vandaag lekker een dagje naar mijn landgoed. In de benen dus. Dagpact: jowan Joris Kaboutertje Lucide Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Goedemorgen frummers. Hier geen zonnetje tot nu toe. Maar wel een lekker bakje koffie of thee. .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Ik doe mee, ben met een sterk en vastberaden gevoel wakker geworden vandaag ProudMary, lady jane en Skip reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Goedemorgen Frummers, Yvonne bedankt voor de koffie. Iedereen is lekker vroeg wakker. Ik ga zo post lopen. Met zo'n dag als vandaag is dat echt niet verkeerd.... @Lucide. dit blijven lastige dagen. Vooral de eerste keren dat het zo duidelijk aanwezig is overal.. Ik kwam thuis van het padden redden en dan zitten de mensen overal in mijn dorp nog buiten op de terrassen en je hoort ze zingen. Ik vond het gisteren ook heel pittig. Ineens had ik een soort van craving. Nou ja dat is geweest Nu weer verder met deze dag. Morgen de marathon kijken in Rotterdam Doen er nog frummers mee ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Goeie morgen mensen Oei Jane wat vreselijk om dat mee te maken zeg. Zoiets blijft heel lang hangen. Sterkte meis Kaboutertje ik hoop dat je vandaag toch ook een beetje kan genieten van de mooie herinneringen van jouw manneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Heel goed geslapen jowan, ondanks een kleine terugval de afgelopen week Dit weekend bij familie, dus dat helpt weer om AdB te blijven en vanaf dit weekend en volgende week weer 'back on track' jowan, nancy, ProudMary en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Zie dat Yogajuf ook een 'zaterdag 11 april' dagdraad was begonnen... Ze is in ieder geval naar 010 (foei toch . Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 spijt komt na de zonde ZBB zei mijn moeder vroeger vandaag maar eens zelf je leven in eigen hand nemen dan desnoods langs de HAP voor Refu maar het slikken moet je echt zelf doen goeiemorgen trouwens ik heb prima geslapen niet over het ongeluk gedroomd maar over dochters avontuur met vriendin dochter heeft superdronken studenten vriendinnen naar huis gebracht, één achterop fiets en die heeft dochter helemaal ondergekotst, en viel midden op de weg van de fiets af, ze was in slaap gevallen! Haar beste vriendin was intussen met twee andere stom dronken meiden met de ambulance mee en heft de nacht naast comazuipers doorgebracht. Onderling hebben ze kunnen appen om in contact met elkaar te blijven en elkaar moed in te spreken, moed indrinken had de rest gedaan., En ik (niet blond wel dom) had in mijn agenda staan dat ze nachtcollege had. Dacht dat ze braaf aan de studie zaten, maar helaas zo heette het "feest". Een afgrijselijke nacht voor hen dus en het enige voordeel was, dat ze maar één drankje had hoeven kopen. Toen begon de ellende al. Gelukkig konden we beiden elkaar ons verhaal kwijt, dat was erg fijn. En vandaag mag ze kampioen worden, wel zo gezond, sporten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 ik schrijf zo uitgebreid omdat ik als ouder zelf dus totaal naief sta t.o. van drinken van anderen. Kan me niks voorstellen als dochter dit soort verhalen vertelt. Ze drinkt zelf ook mee in, maar niet met sterke drank. Die anderen hadden dus pure wodka op, want dat gaat snel en is goedkoop. Levensgevaarlijk dus. Maar aan vriendin heeft ze een gouden griet, dat stelt me wel gerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Goedemorgen, wandelen met een opkomende zon....... Joris, weet je ook hoe het komt? Kan ik helpen? Jane wat een verhaal, mijn dochter is een keer voor haar portiek in slaap gevallen, kon de trap niet meer op en is uiteindelijk door de buurman, godzijdank, gevonden en naar binnen gesleept.....ze wist de volgende dag van niets en toen woonde ze in een niet zo frisse buurt, ondertussen zijn we 2,5 jaar verder en is ze een stuk wijzer geworden en woont heel wat beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 En ondertussen heb ik grote bewondering voor Kabouter en haar dochter..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Oh Jane, wat een verhaal. En ook nog een ongeluk meegemaakt.Pff... Joris ? was dat even een kleine afglijder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Heb inmiddels de weekendboodschappen in huis. Straks weer naar de training. Heb niets, maar dan ook niets kunnen bijlezen... Ik gok op een rustige middag en rustige zondag... Luitjes, maak er een mooie dag van. Dag dag... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Jeetje Jane, wat een avonturen. Gelukkig was je dochter de "redder in nood" en niet degene die achterop de fiets zat. Sowhat, je schrijft dat het erbij schijnt te horen bij studenten. Dat ben ik niet met je eens. Een deel zal dat zo doen, een ander deel niet. Net zoals dat geldt voor jongelui die niet studeren. Joris, wat jammer dat je voor de bijl ging. Zeilboot, herpak jezelf en wacht niet tot maandag. Veel te gevaarlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 "Kapotte remmen" Eline... Mijn probleem is bij grote frustraties en boosheid dat ik niet meer rationeel kan denken. Maar in grote lijnen gaat het goed met me; In ieder geval geen lange terugvallen meer. Hier stopt het weer, en we herpakken weer die opwaartse lijn lady jane en luna1961 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 ja Joris :rose: houd je taai he! Het leven is zo komplex soms en eer we daar mee om leren gaan zijn we soms jaren verder. Dochter wijst mij ook op mijn blinde vlekken hoor daar heb ik er ook zat van. Maar wat wij opgebouwd hebben dwars door moeilijke jaren heen, dat is goud waard. Ik kan zo enorm van haar houden echt onvoorwaardelijk. En trots zijn geeft ook veel, als ik haar observeer soms. Zij heeft een zware jeugd gehad en nu nog steeds, maar een kracht en evenwicht dat ze al heeft, dat zie ik steeds vaker. Maar hetb hoofdstuk drank wat voor mij een gesloten boek is, is voor haar nog steeds een boek vol verhalen, sommigen sprookjes en de anderen horror. En ik kan haar daar niets in besparen. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Goedemorgen, lekker zonnetje hier. Boodschapje doen en met hondje wandelen. Wens allen een goede dag lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden