bolletje Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Nou zeg wat fijn Jopske dat je ook mee wilt helpen. Ik heb Jan net op bezoek gehad en daar hoor ik morgen van wanneer hij wil gaan beginnen. En ook jij bent uiteraard van harte welkom. Ik zal jou en Fruitje laten weten welke datum hij in gedachte heeft. Jippie Jopske komt. Heerlijk. Ja en Fruithapje natuurlijk ook hé? :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Goedenavond frummers. Dan aan het eind van de dag toch nog even een berichtje van mij. Zoals Suiker al vertelde is het gisteren en vandaag heel druk geweest. Ben gewoon helemaal vergeten hier even koffie en thee neer te zetten. En lees nu ongerustheid... Lieve mensen, alles is oké hier hoor gelukkig. Ik duik lekker vroeg mijn bedje in. Geen koffie meer, maar wel een grote pot thee voor de avondploeg. Trusten lieve luitjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Gelukkig... Yvonne weer met dr potje thee. Hier nog steeds onrustig. Morgen voor mij belangrijke dag. Maar ben er klaar voor. Met mijn Excel bestandjes. Toch nog effe met dochter in elkaar geknutseld. Pfff... ben er klaar mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Jammer Z.B. ja en inderdaad morgen zijn er grote blaren. Trusten Blondie slaap lekker meisie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Beste dagpact deelnemers, Mede door regelmatig deel te nemen aan het dagpact (waarvan ik in eerste instantie de meerwaarde niet in zag) kan ik vandaag zeggen dat ik 1 maand droog ben. Dat is erg lang geleden en voelt zo goed! Dank voor jullie steun en het feit dat het dagpact een serieuze rol speelt op de dagelijkse draad. Alle frummers, fijne avond, stay strong! Ik meld me droog en tevreden uit het net. plof, Skip, jowan en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 gefeliciteerd Lucidemooi kadootje voor jezelf! Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Moe van de afgelopen dagen. Op tijd mijn mandje in. Morgen een uitstapje met een vriendin. Gefeliciteerd Lucide. Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 gefeliciteerd Lucide! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 hier nog een vermoeide frummer morgen dagje uit met volleyteam slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Vandaag zo sjacherijnig uit t werk ....druk , ongezellig, irritatie alom. Moest ik nog collecteren vanavond had ik zo geen zin in. Ik dacht nog stiekem : ik stop 30 euro in die bus en ik blijf op de bank zitten. Toch maar gegaan ... 3 straten en overal vriendelijke mensen die ook allemaal iets over hadden voor het goede doel. hier en daar een praatje en soms zelf meer dan dat: een mw die me mee naar binnen nam om de schilderijen te laten zien geschilderd door haar onlangs overleden man Ik was ontroerd door de openheid en gastvrijheid. Niets meer over van mijn sjacherijnigheid plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Ik meld me succesvol af voor de dagpact, nuchter en clean. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 (bewerkt) Is er nog iemand online, wil graag een verhaal kwijt aan iemand die even wil "luisteren".... Niemand meer online dus....degene met wie ik afgelopen maanden bevriend raakte en de afgelopen weken meer zorgen over ging maken.....die situatie kwam tot en climax. Situatie is nu genormaliseerd maar wat was zij wanhopig. Kan niet het hele verhaal doen zomaar op de dagenraad ivm haar privacy maar ik zit er wel mee. Voor mezelf; niet gedronken, wel gerookt 3 sigaretten terwijl ik een half jaar gestopt was. Zeldzaam veel trek vanavond maar droog gebleven en niet geblowd terwijl beide bij diegene aanwezig was. 10 april 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden