lady jane Geplaatst 6 april 2015 Rapport Share Geplaatst 6 april 2015 je bent er maar druk mee Bollewops maar mooi dat het wordt daar bij jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 6 april 2015 Rapport Share Geplaatst 6 april 2015 En weer een dagpact op de teller! Truste, tot morgen. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2015 Rapport Share Geplaatst 6 april 2015 mooi Lucide! Â ik ga mnijn biefstukje bakken en de nachtdienst in. slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 april 2015 Rapport Share Geplaatst 6 april 2015 Rustig hier...ik ga er ook vandoor.  Veel van vanalles vandaag...was opruimen, studeren, schilderen, koken, surfen  Ben wat wiebelig..snel geïrriteerd...als je zelf een verandering doormaakt kan dat wel eens irritatie opleveren in je omgeving (lees: partner) Komt wel goed.  Fijne avond, welterusten voor straks en voor LadyJane....werk ze   Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 6 april 2015 Rapport Share Geplaatst 6 april 2015 (bewerkt) Het was slechts een ritueel erik. Â We zijn allemaal net mensen. Voor mij is het goed te beseffen dat we allemaal zulke processen doorgaan. Dat ik de enige niet ben die dit soort dingen heb met een foto, telefoonnummer, jaarlijkse verjaardagen, herinneringen. Dat weet ik ook wel dat ik de enige niet ben die zo is. Maar toch..... Â En een ritueel kan je pas doen als je iets achter je gelaten hebt. Ik denk dat dit bij mij nu ook het geval is. Vandaar mijn aandacht voor je ritueel. Â Bij niet drinken komen zoveel dingen naar boven, is zoveel meer dan dat ene glas niet drinken. Daarover lezen steunt me, dat gaat over dingen die niks maar ook alles met niet drinken te maken hebben. 6 april 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 6 april 2015 Rapport Share Geplaatst 6 april 2015 Werkse Lady Jane... Â Hoop dat je een rustige nacht hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 april 2015 Rapport Share Geplaatst 6 april 2015 Vandaag heerlijk een eind gelopen langs de hei. Zelfs even in het zonnetje gezeten op een bankje. En een fiets uitgezocht om straks stukjes te gaan fietsen. Het wordt nog wat met mij. Welterusten voor straks. Werk ze LJ. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 6 april 2015 Rapport Share Geplaatst 6 april 2015 Goede avond! jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 6 april 2015 Rapport Share Geplaatst 6 april 2015 (bewerkt) Verhaal wat hier stond is te persoonlijk over een ander. Het is een kwestie waar ik mee zit maar ik kan het niet tikken zonder die details.... Â Ga zo slapen, fijne avond 6 april 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 6 april 2015 Rapport Share Geplaatst 6 april 2015 welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 april 2015 Rapport Share Geplaatst 6 april 2015 (bewerkt) We zijn allemaal net mensen. Voor mij is het goed te beseffen dat we allemaal zulke processen doorgaan. Dat ik de enige niet ben die dit soort dingen heb met een foto, telefoonnummer, jaarlijkse verjaardagen, herinneringen. Dat weet ik ook wel dat ik de enige niet ben die zo is. Maar toch.....  En een ritueel kan je pas doen als je iets achter je gelaten hebt. Ik denk dat dit bij mij nu ook het geval is. Vandaar mijn aandacht voor je ritueel.  Bij niet drinken komen zoveel dingen naar boven, is zoveel meer dan dat ene glas niet drinken. Daarover lezen steunt me, dat gaat over dingen die niks maar ook alles met niet drinken te maken hebben. Naar aanleiding van de training "Liefdesbang" die ik nu volg, kom ik ook tot rituelen zoals brieven en foto's herbeleven. Echt herbeleven en niet rationaliseren en analyseren hoe en waarom het zus of zo of anders ......... Maar echt herbeleven, de vreugde, de pijn, de afwijzing, het verdriet, de emoties. Zo komt het dat ik een foto van mijn gezin van afkomst afgedrukt het en in een lijstje een plaats in mijn boekenkast in de kamer gegeven heb. Zo kan ik mijn relatie met onder andere mijn moeder evalueren en haar eren. Als het me te lastig wordt, of ik doe er verkeerde dingen mee, of het doet verkeerde dingen met mij, kan ik die foto altijd nog een poos tússen de boeken zetten, in plaats van ervoor.  Ik probeer de suggestie te volgen, ik probeer te zien of ik er iets mee kan. En dan is het plots niet alleen zo maar een ritueel. Dan raak ik er mijn emoties mee aan. Dingen die ik decennia lang weggedrukt, verzopen, ontkend en miskend heb. Niemand beloofde me dat volwassen worden pijnloos zou zijn...... 6 april 2015 bewerkt door jowan erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 april 2015 Rapport Share Geplaatst 6 april 2015 Ik meld me af voor de dagpact; succesvol want kalm en nuchter. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2015 Rapport Share Geplaatst 6 april 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden