Spring naar bijdragen

Alcohol eist zijn tol....


Anette69

Aanbevolen berichten

Dag 23, droog

Ik ga een 2e telling bijhouden, waarvan vandaag dag 1. T heeft niets met alcohol te maken maar t is wel belangrijk voor me . Wil minimaal tot dag 30 komen.

Verder heb ik weinig te schrijven, voel me down, t komt waarschijnlijk wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anette, misschien kun je voor jezelf opschrijven, wat er in je hoofd zit deze dagen.

Dat hoeft geen logisch verhaal te zijn, maar meer een 'mind dump'.

Soms lucht het op. Soms heb je er over een tijdje wat aan, als je het terugleest.

 

Sterkte Anette, je bent een kanjer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond een fijn gesprek gehad met een medium waar ik regelmatig contact mee heb. Soms heb ik dat even nodig.

Heb mezelf weer watbij elkaar geraapt, en ga proberen de komende dagen een lief voor mezelf te zijn en goed voor mezelf te zorgen.

Hoe ik dat precies ga doen weet ik nog niet , waarschijnlijk gaan jullie dat nog wel lezen.

Erg he jullie snappen vast niets van mij, van diep in de put naar weer een beetje positiever ......that's me

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 24 al weer, t schiet al mooi op naar een maand.

Voel me redelijk vandaag, beetje onrustig, dat wel.

Ik wil er eens een productieve 2e helft van de week van maken. Er liggen al zoveel klusjes zolang te wachten, hoop dat ik de energie heb om er eens mee aan de gang te gaan van de week.

T zonnetje schijnt hier, zo even naar t graf van mijn mama, ze zou jarig zijn geweest vandaag. T blijven verdrietige dagen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte met de dag van vandaag, Anette.

Een klusje aanpakken is een prima idee. Kalmpjes aan hoor, het hoeft niet in één keer af allemaal.

Ik hoop dat je een goede dag hebt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond taart gegeten en foto's gekeken bij mijn vader. Fijn om zo even bij elkaar te zijn en de mooie momenten te delen van toen mijn moeder er nog.

Pas nu ze er niet meer is, blijkt wat een verbindende factor ze altijd was in ons ouderlijk gezin. De momenten dat we dat nog ervaren zijn er niet veel en ik koester ze als ze er zijn...

Mijn lichaam is moe, mijn hoofd is moe , mijn energielevel laag. Weet niet of jullie dat herkennen uit de weken na t stoppen met drinken. Misschien komt t daar ook wel niet van .......

bewerkt door Anette69
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anette, droog gehouden, een gezellig bezoek met wel wat randjes; niet slecht toch?

 

Moe? Ik sliep erg slecht de eerste periode en daar voelde ik me niet beter door. Maar zoals jij het beschrijft, herken ik het niet.

Ik meen dat het Yogajuf was, die daar ook last van had en bij de huisarts wat zaken heeft laten controleren. Een vitamineshot hielp haar binnen enkele dagen weer op weg. Misschien toch even langs gaan?

 

Sterkte, je doet het goed. Het is niet makkelijk, alles bij elkaar, maar het is het zo verschrikkelijk waard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Anette,

 

Ik was ook moe de eerste dagen, maar dat kwam volgens mij meer door de innerlijke strijd en het gevecht tegen het monster. Na een paar dagen sliep ik al beter en nu ben ik eigenlijk weer topfit.

Maar jij bent niet alleen van de alcohol aan het afkicken, jij bent zoveel meer aan het verwerken. En nu zonder verdoving! Ik vind het niet gek  dat je moe bent hoor :-)

 

Misschien geen gek idee om even bij de huisarts langs te gaan. Vitaminen, mineralen.. ff een boost. En probeer veel buiten te zijn! Pak die paar strepen zon wanneer mogelijk en ook in de pauze van je werk even naar buiten.

 

Nou, sterkte maar weer.. het valt  soms echt niet mee, maar het komt goed. Echt waar :-)

 

Liefs, Phaedra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeheid, heb alle onderzoeken al gehad, bloed is onderzocht op velerlei zaken zelfs op dingen als reuma.

Nooit iets uitgekomen, vol energie in de dag staan ken ik ook eigenlijk niet.

Er spelen nog andere energie vretende zaken . Ik wil ook niet alles hier plaatsen , ben toch wel wat bang voor de verbanden die er eventueel gelegd worden en de herkenning. Heb een redelijk openbare functie en dus ben ik wel wat voorzichtig.

Daarnaast is t enorm druk op mijn werk, werk bijna fulltime en de combi van alles zal meespelen bij mij lichamelijke en geestelijke gesteldheid.

T is al fijn dat ik zo nu en dan hier stoom kan afblazen. Naast vitamine b1 slik ik vitalize slaap extra (extra forte) met melatonine, magnesium en planten extracten , bedoeld tegn vermoeidheid, ter ondersteuning voor beter energieniveaus en gunstig voor geheugen, concentratievermogen en gemoedstoestand . Helpt bij het in slaap vallen. En toch blijft de moeheid en het lage energielevel.

Verlang ook naar gewoon rust in mijn leven, intens verlang ik daar naar....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Anette,

 

Doe jij in je leven waar je blij van wordt?

Waar je energie van krijgt?! Je geeft al wat aan...energie vretende zaken..hoe zit het met jouw balans?

'Verlang ook naar gewoon rust in mijn leven, intens verlang ik daar naar....'

 

Wat is dat voor jou, die rust...wat wil je graag..waar gaat je hart naar uit?

 

O, ik weet dat het allemaal niet zo simpel is, maar wat een energie het kost om de bordjes in de lucht te houden?

 

Zelfonderzoek, erover praten....hulp zoeken...een andere koers? Je grenzen aangeven, aandacht voor wat jij nodig hebt?

Ik zet hier ook zomaar wat neer....je bent goed zoals je bent Anette.

Het is niet gemakkelijk allemaal...maar je wordt er wel wijzer van, voor jezelf.

 

Ik gun je wat rust.....

 

 

 

 

typo

bewerkt door kruidenthee67
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms weet ik niet meer wat ik leuk vind en energie van krijg, dan ben ik blij dat ik even niets hoef.

Als alleenstaande moeder heb ik niet alle keus, er zal brood op de plank moeten komen, minder uren werken kan ik me niet permitteren . Tuurlijk geef ik daar aan dat het veel is en ik moeite heb t rond te breien. En ze weten ook dat ik privé t een en ander op mijn bordje heb liggen.

En natuurlijk ga ik een dag naar de sauna, wat ik heerlijk vindt, maar ik laadt er niet genoeg van op, wel voor even maar ik zit in no time terug op mijn oude niveau. Heb ook geen geld om enorme uitspattingen te maken.

T is zon visueuse cirkel waar ik moeilijk meer uit geraak.

Gisteren bij de fysio geweest, nek en schouders zitten vast, goh gek he. Ik weet t wel ik weet alleen niet hoe ik eruit kan komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En kan je je dan voorstellen dat ik dan gewoon zin heb in een glas wijn om even uit dit gevoel te kunnen ontsnappen.

Dat gevoel van steeds te moeten vechten, tegrn de moeheid, tegen de tranen van het verdriet, tegen de strijd vsn de puber, tegen de tijdsdruk, tegen alles.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...