Anette69 Geplaatst 16 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Dag 11, weer een etentje. Uitdaging op uitdaging... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Ha Anette,  Je wordt goed op de proef gesteld! Maar je weet nu hoe het werkt Succes en geniet van het lekkere eten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Anette...uitdaging op uitdaging Overwinning op overwinning Maakt steeds sterker....dat moet je toch wel kunnen voelen HÄ— toppertje..succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Anette, ik verheug me bijna op jouw "morgenochtend". Met wéér een succeservaring in the pocket. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 16 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Weer thuis lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Welterusten en complimenten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 17 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Vandaag dag 12, t weekend voor de deur. Heb geen plannen . T is druk op mijn werk dus ga wellicht een poosje thuis aan t werk Verder weet ik t niet, ik zie er een beetje tegenop eerlijk gezegd. Kom vast regelmatig om t hoekje kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Doen...als het je helpt! En uitspreken hier als je het moeilijk hebt. Â Heb je helder waar je precies tegenop ziet? Â Werk ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Anette, als je ervan houdt dan heb je dit weekend zeker een dagje sauna/wellness verdiend. Af en toe jezelf met iets gezonds belonen stimuleert om het vol te houden. Ik heb na mijn 1e jaar een fiets gekocht. En tussendoor bossen bloemen, sauna en lekkers (héél veel lekkers ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 17 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Pff heb t lastig vanavond, onrust in mijn lijf. Een gevoel wat niet weg wil gaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Niet tegen vechten Anette. Gewoon laten voor wat het is. Morgen voel je je weer anders. Misschien lekker heet douchen of in bad (?) en dan naar bed. Warme chocomelk? Chocola? Filmpje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Oh, en ik vind dat je het echt supergoed doet trouwens!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 18 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 Dag 13 De zon schijnt, mijn paracetamol begint te werken en mijn hoofdpijn zakt af. Ik ga genieten dit weekend. Ben alleen, kids bij hun vader. Ik weet nog niet hoe en wat maar t voelt goed. Soms kunnen kleine berichtjes, op Facebook bijvoorbeeld, van positieve mensen ( waarvan je weet dat ze soms heel veel meegemaakt hebben) iets moois in je losmaken en een inzicht geven waardoor je weer even in staat vent anders naar je situatie te kijken. Zo is dat ook met de steun hier. En dat is fijn want soms is het ook gewoon moeilijk om het steeds uit jezelf naar boven te halen. Ik hoop dat ik morgenavond kan zeggrn: t was een mooi alcoholvrij weekend. Wens iedereen een fijn weekend toe, sterkte als je hard moet knokken. Geloof in jezelf. Liefs anette huttula en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 leuk om te zien dat wat je schrijft ook en misschien wel juist voor jezelf is bedoeld Anette geloof in jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 (bewerkt) Prachtig Anette, Â Het is ook niet gemakkelijk om het altijd uit jezelf te moeten halen, maar daar is wel waar het zit, En dat 'moet' je ook voor jezelf doen. Oooo...wat een inzicht, ook voor mij, dank je wel. Je komt er wel! Â Ik geloof in mezelf en in jou en alle andere toppers hier. Je raakt me. 18 april 2015 bewerkt door kruidenthee67 Anette69 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 18 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 Wat een rare dag vandaag, gevoelens van kracht en zwakheid wisselden elkaar in alle hevigheid af. Dan weer werkend in de tuin genietend van de zon en een ander moment lopend door de stad met tranen die over mijn wangen biggelden. Trotst dat ik geniet en dan weer verdrietig dat het gemis me overmeesterd. T gaat wel allemaal zonder alcohol, ik haal t gewoon niet in hus, ook niet voor de visite, ik weet dat ik t ga opdrinken als t in hus is. Ik moet zeggen dat ik er op dit moment prima langs kan lopen in de supermarkt zonder in de verleiding te komen. Ik weet ook uit ervaring dat naarmate de weken verstrijken het voor mij moeilijker wordt, meestal ging ik na ongeveer 3 maanden weer overstag, met de bedoeling gecontroleerd te gaan drinken om vervolgens is no time weer op de oude hoeveelheden te zitten of meer. Maar goed, op 3 maanden zitten we nog lang niet , eerst maar eens zien zover te komen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 19 april 2015 Rapport Share Geplaatst 19 april 2015 En weer een dag ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miriam Geplaatst 19 april 2015 Rapport Share Geplaatst 19 april 2015 Anette, je mag echt trots op jezelf zijn... een echte doorzetter ben je. Ik herken je wisselingen van dan juist heel positief en dan weer dat het verdriet je aangrijpt..  alle respect voor hoe je door blijft gaan.. echt super meid ik wens je fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 19 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2015 Dag 14, Dank jullie wel voor jullie lieve woorden, wordt er een beetje stil van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 april 2015 Rapport Share Geplaatst 19 april 2015 Hoi Anette,  Aan zelfkennis ontbreekt het je niet Lastig die wisselende stemmingen, wel herkenbaar. Uitersten, blij of down....zo ook met drinken...wel of niet...een beetje kan niet. In het begin overheerste het euforische gevoel bij mij...ook verbazing; 'He, ik kan dit dus?!' Om vervolgens de eerste uitglijder te ervaren.  Je bent nog niet bij die drie maanden...maar je bent wel reëel genoeg om te weten dat het moeilijker kan gaan worden. Maar wellicht dat die wetenschap en het hier delen je sterker hebben gemaakt. Het hóeft niet fout te gaan.  Maar eerst vandaag maar...de eerste niet...ik doe met je mee. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 19 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2015 Vanmiddag een terrasje gepakt met een vriendin. Ook wat gegeten daar. Er was een heerlijk toetje: crème brulee met....... Irish coffee ijs. Is dat nou alleen de smaak van irish coffee of zit daar ook echt alcohol in? Ik durfde t er niet op te wagen en heb voor de zekerheid maar een ander toetje genomen. Daarna nog de film over andre Hazes gekeken. Nou als je dan al van plan was een borrel te nemen, dan ben je na het zien van die film daarvan wel genezen. Wat kan drank dan veel stukmaken. Heb wel een mijlpaaltje bereikt vandaag: 2 weken droog!! Op naar week 3 huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 19 april 2015 Rapport Share Geplaatst 19 april 2015 Gefeliciteerd met je 2 weken Anette!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2015 Rapport Share Geplaatst 19 april 2015 mooi Anette een basis van weken daar kun je een mooi fundament op bouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 20 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2015 Dag 15, hard gewerkt en nu even ontspannen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 april 2015 Rapport Share Geplaatst 20 april 2015 De eerste dag van je derde week...goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden