Anette69 Geplaatst 6 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 6 februari 2017 (bewerkt) Vandaag 22 maanden droog. Waardevol om even bij stil te staan ... 6 februari 2017 bewerkt door Anette69 huttula, Lika, AroundtheKlok en 4 anderen reageerden hierop 7
Anette69 Geplaatst 17 april 2017 Auteur Rapport Geplaatst 17 april 2017 Geloof dat ik in t archief zit .... ga mezelf daar even weghalen .... geloof niet dat ik al in t archief wil zitten ;-)
Rob66 Geplaatst 17 april 2017 Rapport Geplaatst 17 april 2017 vind wel super van je, zo lang al Ook ik reageer hier niet vaak meer, maar lees wel
Bob Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Geplaatst 14 juni 2017 Anette, je hebt het jaarpact waar gemaakt. Een heel jaar droog! Hoe gaat het verder? Alles naar wens?
Anette69 Geplaatst 15 november 2017 Auteur Rapport Geplaatst 15 november 2017 (bewerkt) Wat fijn , mijn draadje is er nog gewoon . De laatste tijd gaat t regelmatig door mijm gedachten hoe dankbaar ik ben dat alcohol geen wezenlijke rol meer speelt in mijn leven . Dat alle pijn en verdriet wat onder de verslaving zat niet weg is en soms meer aanwezig dan me lief is , maar zonder alcohol zie ik t in ieder geval. Ben ik me bewust van de pijn en t verdriet . Krijg ik kansen om t aan te gaan , en mag ik t er ook gewoon soms laten zijn ... En wat fijn dat ik me nog steeds thuis voel op mijn eigen draadje . Wens iedereen veel kracht, wijsheid en lieve groeten van mij! 15 november 2017 bewerkt door Anette69 lady jane en huttula reageerden hierop 2
kruidenthee67 Geplaatst 15 november 2017 Rapport Geplaatst 15 november 2017 Wat leuk om van je te lezen! En dat je nog steeds ADB bent. Motiverend! Bedankt en succes met alles Anette
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden