hummer Geplaatst 3 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2015 Het hoort bij het leven Anette, we hebben er allemaal last van van tijd tot tijd. Je kan niet altijd met je hoofd in de wolken lopen. Zeer helpt je om geluk weer meer te kunnen ervaren. Fijne dag, geniet en laat die vlindertjes lekker fladderen................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2015 Misschien een schrale troost te weten dat ik het herken ? 'Ik draag het, voel het, probeer er in te ademen, te omarmen en weer los te laten.Het doet zeer maar het is van mij.' lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 3 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2015 Hier ook veel herkenning. Je doet het goed Anette. ❤️ lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2015 idem hier je bent wel uniek maar staat er niet allen in dus♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 5 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 Vandaag mezelf maar weer eens een schop onder mijn .... gegeven. Verliefdheid doet rare dingen met een mens ☺️ Maar van een beetje appen en dagdromen wordt mijn huis niet schoon. Badkamer en toilet gesopt, wasje gedraaid en opgeruimd. Vanmiddag hotel geboekt , besloten toch 2 dagen ( 1 nachtje) weg te gaan alleen. Proeven of ik dan kan, hoe leuk kan ik t hebben met mezelf. Voelen, Ervaren ..... Het leuke is ook nog dat ik naar de stad van NBWtje ga, en we gaan afspreken lady jane, JoAnn73 en erik reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 Mooi! Veel plezier en doe de groeten aan NBWtje Anette69 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 Veel plezier jullie tweetjes! Anette69 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 wat leuk dat jullie de klik zo hebben, veel plezier samen. Anette69 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 Anette, heb je al iemand die je koffertje moet dragen? Ik ben heel sterk en kan best een paar uur mijn mond houden, op verzoek............ Anette69 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 6 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Vandaag 4 maanden 'droog'.... Blij Trots Dankbaar T wordt vast een mooie dsg ☀️ huttula en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Top! Fijne dag Anette69 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 ook hier wat zonnebloemen dus Anette69 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Vier maanden alweer! Super Anette! Anette69 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoAnn73 Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Leuke stad is dat hè! Veel plezier Anette69 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Mooi Anette! Vier maanden, een mooi fundament. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vino Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Jeeeej, ben er maar trots op. Zelf verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phaedra Geplaatst 7 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2015 Congrats!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2015 Anette! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 8 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2015 Gisteren een hele mooie dag gehad. Prachtig weer, heb me prima vermaakt , leuke stad bekeken en aan het eind van de middag afgesproken met NBWtje . Samen wat gedronken, gegeten, heerlijk gewandeld langs t strand, veel gekletst. Het was echt een geslaagde dag. Vanmorgen voelt t anders, een overbekend gevoel overvalt me wat en maakt me weemoedig.... Alleen op deze prachtige hotelkamer, alleen aan het geweldige ontbijt, zelfs met bubbels, welke ik uiteraard heb overgeslagen. En toch , toch voel t groots dat ik dit kan en dat ik dit nu doe. Dat ik deze keuzes durf te maken en deze ervaringen wil meemaken. En dat traantje , die nemen we dan maar voor lief. Ik denk dat ik vandaag de zee weer opzoek, zij is een vriendin van me aan t worden..... kruidenthee67, Phaedra, erik en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2015 Er bestaan ook traantjes van geluk :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2015 Ik houd ook zo van de zee Anette en ze spoelt van alles weg dobberend mijmerend drijvend net als in van die floatingcabines waar zakenlui veel geld voor betalen kom ik tot rust en laat van alles de revue passeren de zoute traantjes passen prima in dat zilte nat goed zoals jij bezig bent meis en fijn dat je het hier blijft delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2015 Wat prachtig, dat er mooie vriendschappen ontstaan hier, word er helemaal blij van : ) Geniet ervan, Anette en NBWtje! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 8 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2015 (bewerkt) Thuis, moe en voldaan. Vandaag was de dag van mij alleen, t was een mooie dag.... 8 augustus 2015 bewerkt door Anette69 lady jane en Phaedra reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2015 Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden