Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Combinatie van die twee denk ik Anette,

Regressietherapie is erg heftig, en rond die tijd (5 maanden), had ik het ook heel moeilijk (weer), herinner ik me.

Volgens mijn hulpverlener van toen is dat ook een berucht tijdstip

Geplaatst

Denk dat het meer het gebeuren is..therapie..overal doorheen gaan.

En het vluchten in was je gewend

Emoties ,gevoel liggen dicht bij je maag..niet zo gek dat je zucht ..trek krijgt.

Bedenk 1 ding...alles mag je

Behalve dat ene dan..drank

Je gaat goed..nooit verwacht dat je dit allemaal kon?

Geplaatst

Ik weet niet of t ergens op slaat Anette,

maar juist omdat je dit nu voor t eerst zo ervaart:

In het begin was je druk bezig met recente dingen verwerken

daar had je alles bij nodig en je dronk niet

(dus kon je het aan)

Nu is er meer rust en ruimte in je, het recente verdriet redelijk geheeld,

nu kun je diepere dingen aan

maar misschien dat in die diepere dingen

ook deels de oorzaken van je drankprobleem zijn oorsprong hadden?

En dan is het logisch dat je ook trek meer ervaart.

Hoe dan ook, zoals ik jou lees, kun je het aan.

Blijkbaar ben je bezig aan herstelwerkzaamheden

van je fundament.

Geplaatst

Vandaag dag..... , ben de tel kwijt.

Weekend voor de deur, vandaag goed gesprek gehad met collega.

Weg met de hersen spinsels en meer terug naar mezelf.

Mijn brein beïnvloed me te veel, ik maak gedachtes zo ongelofelijk groot en trek conclusies, t is klaar nu...

Ga er een leuk weekend van maken

Geplaatst

Hoi Anette, wat jammer, maar beter na 2 maanden er achter komen dan na een jaar of langer.......

Geniet van de mooie momenten, soms moet je ze even zoeken, maar ze zijn er echt :rose:

Geplaatst

Anette, je had een paar maanden geleden

niet gedacht je zo snel al weer open te kunnen stellen.

Dit kon en kun jij wel mooi dus.

Misschien kun je het als oefenen zien, later als je hierop terugkijkt.

Voor nu heel veel sterkte meis.

En de draad naar oefenen in liefde voor jezelf maar weer oppakken.gz13.gif

Geplaatst

Dit schreef mij iemand destijds toen ik het besef had dat het echt over was.  Don't cry because it's over, smile because it happened. Nu zal je er vast geen smile van krijgen maar het gewoon pijn doen. Gelukkig breekt een hart niet. Het gebeurde dat verliefd worden en het kan zo weer gebeuren als je ergens een luikje open houd voor een speciaal iemand.

Voor nu maar toelaten hoe het voelt en hoe diep het gaat, dat zijn belangrijke lessen dat besef. Die wil je niet missen en de soep in helpen met ons allen bekende middel.

Geef jezelf eens een knuffel vandaag, wees lief en aardig voor jezelf. Je kan best wat compassie voor jezelf gebruiken lijkt me.....

Sterkte :rose:

Geplaatst (bewerkt)

De boodschap kwam hard aan vrijdag avond....

Het lag niet aan mij.

Hij heeft veel, heel veel verdriet en moeilijke dingen op zijn pad gekregen het afgelopen jaar . Overlijden van een van zijn ouders, ziekte bij andere ouder, problemen met de kids, kinderen die geen contact meer willen met elkaar, nieuwe baan

En dan ook nog een nieuwe relatie. It was too much!

Ik kwam te vroeg.....

In zijn pogingen om alles te verwerken is hij geblokkeerd geraakt, kan niet meer goed bii zijn gevoel komen en weet dus niet precies wat hij voor mij voelt, net of hij er niet bij kan. En kan zich dus niet helemaal geven....

En , zo zegt, dat verdien ik niet....

" Mocht t anders zijn dan kom ik weer voorbij in jouw leven. Dan ben ik wijzer en heb ik mijzelf terug. Ik moet eerst mezelf voelen. Heb veel verdriet door vele veranderingen en verlies. Xxx", schreef hij .

En daar waar pijn gisteren de boventoon voerde , heeft dit deels plaatsgemaakt voor acceptatie.

Ik weet dat dit nu zijn weg is en gun hem dat hij zichzelf terug vindt. Ga aan de zijlijn staan en kijk mee, zal er ziijn als hij de behoefte heeft om mijn hand te pakken voor hulp.

En daar waar hij t alleen wil doen, is dat ook goed.

Ik ben hem zo dankbaar, hij heeft bij mij schuifjes open gezet die zo vastgeroest en vergrendeld zaten. En doordat ze nu weer een beetje open staan, krijg ik de kans om spiritueel verder te groeien in mijn zoektocht naar mezelf.

Sprak een paragnost, ze vertelde me dat ik hooggevoelig en heldervoelend ben. Zoveel herkenning....

Er valt zoveel op zijn plaats.....

Heb nog zoveel te leren over mezelf. Leren filteren zodat niet steeds al die energieen van anderen bij mij binnen komen. Leren aarden,/gronden zodat ik beter bij mezelf kan blijven.

Lieverd, jij bent mijn witte engel , witte engelen leren je wat liefde is. Ik voel je nog zo dichtbij....

Dank voor alles ❤️

bewerkt door Anette69
Geplaatst

Heel knap hoe je er mee omgaat nu en het verwoord. Om zelf een voorbeeld aan te nemen. En over hooggevoelig (HSP) en liefde is best veel geschreven. Hoe om te gaan met die overvloed aan externe prikkels en jezelf niet verliezen....ja herkenbaar. Heel veel herkenning in je stuk. Dank voor het delen.

Geplaatst

Anette, ik heb veel lichaamswerk gedaan

dat helpt je bij het filteren en aarden.

Als je zijden (onder)kleding draagt filtert dat ook al.

En heel vaak handen even onder stromend water.

Zeker als je veel verschillende soorten mensen ontmoet.

Bij mij helpt aarden, mindfulness en zijde. Met handen

wassen merkte ik niets. Kan voor anderen wel helpen misschien.

Ik heb me door een heldervoelende vriendin laten vertellen dat je

ook begeleid kunt worden hierin, er is een beroepsgroep met coaching.

Ik weet niet hoe die heet, maar misschien kun je erop googlen. In de

para normale sektor dus. Je hoeft hierin niet zelf alles te ontdekken hoor.

en wat de liefde betreft; wat in het vat zit..... :heart: (kan nog even doorrijpen)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...