Jette28 Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Ik snap dat gekissebis niet, Agnieta geniet van je wandeling buiten met de kleine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 (bewerkt) * Weggehaald, tja, ik moet ook niks invullen voor een ander, stom van mij, sorry 2 april 2015 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Aggie hoe komt die koorts nu ineens. Verder vind ik je nu prettig lezen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Waar gaat dit gekissebis over? Over drie keer niets dunkt me, sta eens stil bij wat er toe doet, het verlies van Clown... zullen we tot morgenvroeg 7 stil zijn uit respect voor Clown, zn Zus, zn Mams, zn Familie.... Yogajuf, Burchill, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Lieve mensen ben een paar uur weg kom terug snap niks meer van de draad.... ik begrijp dat je trek hebt in drank Agnieta? Ik ook heb mezelf net een alcoholvrij biertje ingeschonken. Weet nog niet of dat nou gevaarlijk is of niet vanwege de gelijkenis... maar zit in weekpact voor clown en wil ik ook blijven dus ga niets nemen! Jij ook niet toch Agnieta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Jette, als er berichten zijn verwijderd door de moderator, dan valt er ook niks meer te snappen van de draad, ligt dus niet aan jou... Ik ben eventjes weg hier, tot morgen. Jette28 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 oh gelukkig ligt het niet aan mij, ben ook even weg, vanavond naar cabaret: Yora drukt haar snor... ben benieuwd maybe later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Mams was superblij met haar nieuwe mobiel en ik met haar reactie. Nu effe kokkerellen en daarna opslomen. Soms lijkt het wel of de dagen zonder werk meer energie kosten. Ach, morgen dan maar weer werken. Weer duidelijkheid en georganiseerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 (bewerkt) Riueelen en patroonen zijn belangrijk,helemaal als je in een wereld leeft waar flexebiliteit belangrijk geacht wordt. Dat heb ik met tradities zoals met feestdagen. Dat ik graag elk jaar dezelfde patronen en rituelen weer zie. Dat vind ik best belangrijk. Ouders noemen het gekscherend mijn autistische trekjes. 2 april 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 2 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 (bewerkt) Beste Frummers, hier weer een volle dag achter de rug. Ik merk dat het met hele dagen werken, tijd voor mijn gezinnetje en de dagelijkse klusjes thuis al gauw lastig wordt om bij te blijven op het forum. Dit betekent echter niet dat ik niet regelmatig bezig ben met mijn verslaving. Er wordt gedurende de dag in mijn hoofd een boel werk verzet op dat gebied. Omdat ik het wel belangrijk vind om een aantal stokken achter de deur te houden, probeer ik wel het dagpact mee te pakken, ga ik naar de NA meetings en zal ik in het weekend iets meer actief zijn op het forum. Dit typende, vraag ik me af waarom ik dit meld op het forum. Het lijkt wel of ik me enigszins schuldig voel dat ik er minder ben ofzo. Ach, het feit dat ik het even uitleg geeft ook aan dat ik in korte tijd gehecht ben geraakt aan het forum met zijn frummers ;-) Na weer een succesvol dagpact meld ik mij droog af voor vandaag! Keep up the good work, tot morgen. 2 april 2015 bewerkt door Lucide jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Ik meld me kalm en nuchter af voor de dagpact, succesvol! Was vanavond met een vriendin naar filmhuis "Il Capitale Umano" was een heel geschikte avond. Morgen weer training "Liefdesbang" zware kost weer, maar is voor een goed doel. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden