jowan Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 Goeie zondag morgen! Dagpact: jowan Ga zo naar een AA meeting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 Laten we hopen dat Clown de nacht goed is doorgekomen, ik las het net in een PB maar lag gister al vroeg op bed Zo wandelen en mijn gedachten en gebed zullen bij Kabouter en haar naasten zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 Goedemorgen, Rustige dag vandaag. Zo een lekkere loop maken met de hond op het strand. Dagpact: jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 Goedemorgen Frummers, Hier weer even een computer die het weer doet. Ik heb een beetje bijgelezen. Erg onder de indruk van Kabouter en Clown. Hoop zo dat het goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 Koffie en thee staan klaar lui, goedemorgen. Nu eerst even bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 Kabouter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 (bewerkt) * 29 maart 2015 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 Lieve Kabouter, Gecondoleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 kabouter en familie gecondoleerd met jullie grote verlies...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 Straks naar de kerk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 Kaboutertje en familie. Clowntje heet Bas en hij is niet meer. Wat kan ik toevoegen aan wat al geschreven en gezegd is? Jullie zijn in mijn gedachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 dat beloof ik Kabouter.....heb diep respect voor jullie, ik zou graag bloemen naar jullie willen sturen, mag dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 Kaboutertje, Heel veel sterkte voor jou en alle naasten met het verwerken van dit grote verlies. In gedachten bij jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 Mijn gedachten gaan uit naar jou Kaboutertje. Sterkte en veel liefde voor jou en je familie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 Kaboutertje: gecondoleerd met het overlijden van Bas. Ik wens jou, je dochter en familie heel veel sterkte. "Koester de herinneringen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 Kaboutertje, heel veel sterkte en kracht gewenst bij het verwerken van dit enorme verlies. Ik denk aan jullie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 Geen woorden voor. Wat een verdriet. Ik denk aan jullie Kabouter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 Gecondoleerd Kaboutertje Veel kracht en sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 Oh my... Geen woorden. Lieve kabouter, ik draag jullie mee in mijn hart, vandaag en in de dagen die komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 Kaboutertje gecondoleerd. Sterkte voor jou, je dochter en familie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 Wat is dit verdrietig. Heel veel sterkte met dit verlies kaboutertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 Lieve stoere sterke Kabouter. Heel veel sterkte en ik brand hier een kaarsje voor jou en de familie. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 Kabouter verdriet, gemis, rauwe rouw. en liefde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 (bewerkt) Dagpact zondag 29-3: jowan Blondie Joris 29 maart 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 Ben er stil van. Gecondoleerd kabouter en heel veel sterkte Voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden