ProudMary Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 @Jane Dank je wel. Ik begrijp wat het voor jullie betekent. Ik heb zelf het woord nederig nooit verbonden aan een dergelijke ervaring, wel woorden als "geraakt zijn" en "dankbaarheid" en "liefde". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Kabouter hopelijk vandaag weer wat beter met Clown.....sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Ja Yo, dat komt heel erg in de buurt zoals ik het nu van jullie begrijp. Een wat yoga betreft, dat maakt heel veel in mij los qua emoties. Voor mij had het de betekenis van je klein laten maken door anderen en dan zeer zeker door God. Bedankt allemaal. Ik ga nu over tot de orde van de dag en zal hier de komende tijd over peinzen. Nee, beter kan ik niet peinzen, maar mijmeren, filosoferen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Kabouter, dat raakt me enorm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Of "mediteren" Mary. Kaboutertje ❤️ ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 een mooi woord dus met vele betekenissen. Ook ik kom uit die Katholieke opvoeding nou ja, opvoeding? Heeft mij ernstig beschadigd soms. En daar werd nederig zijn er letterlijk ingeslagen, door de zusters van de "liefde". Gelukkig begon mijn eigen leerschool jaren later ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 (bewerkt) Goeie morgen mensen, Kaboutertje wat moet dat pijn gedaan hebben, machteloos toekijken en niets kunnen doen. Niet weten wat er aan de hand is, en zien dat het niet goed gaat met je zoon. Vreselijk meis. Heel veel sterkte. :heart: Ja ik hoop toch ook dat Plofke geen eeuwige ban heeft. Zou ik heel erg vinden. 27 maart 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Goedemorgen, Dagpact: Blondie jowan Agnieta Joris Hier al uren op... en ook met veel vogeltjes eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Goedemorgen, zo weer verder aan de poets.. wat een troosteloos rot weer bleh eerst maar koffie en krantje fijne dag all... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Joris, waar is mijn naam gebleven ? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plofkoe Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 (bewerkt) . 17 november 2015 bewerkt door plofkoe erik, eline en jowan reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Voor mij is nederigheid je klein maken voor/door anderen. Voor mij klinkt dat meer als onderdanigheid. Voor mij is nederigheid niet zozeer mezelf klein maken als wel zien dat de wereld groot(s) is. En dankbaarheid/waardering dat ik daar deel van uit mag maken. Alles in z'n waarde, inclusief mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Nederigheid is voor mij Dankbaar zijn voor het kleine Een compliment..een knuffel..een schouderklopje..een goede dag wensende vreemde. Mezelf klein opstellen zonder dat het afbreuk doet aan mezelf Ik stond eens bij een zonsondergang op de Grandcanyon Voelde me zo klein in het grote geheel maar zo dankbaar dat ik dit mee mocht maken Dat vind ik ook het mooie van het forum.. Mogge allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Stel je ff voor bij 'Wie is wie', CowFlop..... eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Goedemorgen op deze drukke ochtend op het forum. Hier lekker rustig aan. Goede dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Laat koeieflats nu maar een beetje met rust, voordat hij zich bij een uitdaging niet in weet te houden......En al zeker niet voorstellen met werkelijkheidswaarde, zak maar zeggen......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 kan je een eeuwige ban krijgen? , dat vind ik wel heel hard. ja kan natuurlijk een keer iets verkeerd zeggen, dat niet goed valt, maar goed.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 jezus, ik schrok me te pletter fruit. Niet doen hoor, op fora voor overgevoelige verslaafden ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Maar het lijkt erop dat de tram niet rijdt. Daar gaat mijn brunchafspraak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Mooi omschrijving Agnieta :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Mijn telefoon heeft alsnog geest gegeven en ligt niet aan stroomstoring. Je zal maar vast zitten in lift, brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Mooie woorden Agnieta, Kaboutertje wilde je virtuele roos sturen, maar lukt niet. maar toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Ja er wordt nogal met hem gesold Kaboutertje, ik denk dat niet een kind dat graag heeft. Maar is hij wel weer wat alerter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Kabouter..sterkte...ik hoop dat er snel verbetering in komt voor jullie 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Agnieta, erg fijn voor je dat het gesprek gisteren zo ervaren hebt. Zeker omdat je er zo ontzettend tegenop zag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden