finniks Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 (bewerkt) Ik hou van lezen. Het is de enigste manier waarmee ik me echt gelukkig voel over een dag. afleiding, rust en werelden waar je normaal niet komt. wat wil je nog meer. vroeger was het ook de enigste manier om mijzelf af te sluiten van pesters. Als je op de grond in een hoekje zit met en boek laten mensen/kinderen je meestal wel met rust. maar mijn vraag was wat lees je op dit moment ik lees nu drie boeken door elkaar. alice in wonderland- lewis carroll (de 150 jaar uitgave) robijnrood- kirsten gier omhulde stad- ransom riggs 25 maart 2015 bewerkt door finniks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Liefdesbang- Hannah Cuppen Ik raak ervan in de war. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 (bewerkt) Als je het licht niet kunt zien- Anthony Doerr Ik ontsnapte uit Auschwitz- Rudolf Vrba Met het bloed van mijn hart deel 2- Diana Gabaldon Lezen is ook mijn grote passie. Aangezien ik heel veel studeer en dus ook studieboeken lezen moet, 'mag ' ik niet snel van mezelf 'zomaar wat' lezen. Streng he.. Ik ga er nu 's avonds expres twee uren eerder voor naar bed. Daar mag ik lezen van mezelf, haha! Aanpassing: typefout 25 maart 2015 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Het Rosie Effect een verademing na knausgard (al zie ik alweer uit naar deel 6, haha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 'Moet' ook veel lezen voor studie..maar ben niet zo streng Nancy Ik vind het lastig goede boeken te vinden op het moment. Leuk om hier wat inspiratie te vinden. Ik heb net van de bieb:'Poppenspel' van Mo Hayder...geen idee of het wat is...ga er zo in beginnen. Laat het jullie nog weten, of ik het de moeite vond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 een goeie schrijfster Thee wel wat heftig soms, maar reuzespannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Wat een leuk initiatief draadje Feniks. Ik lees van de bieb nu De Eenzaamheid van de Priemgetallen en heb in de bestelling ( ontvang ik morgen of overmorgen) Liefdesbang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Yoga als levenskunst Bks iyengar Standup filosoof René Gude Wilma de Rek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Ik lees ook heel graag. Heel gevarieerd. Nu ben ik: 'Wild' van Cheryl Strayed aan het lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Waar je ook gaat daar ben je, van Kabat Zinn. Mwah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Ik lees van de bieb nu De Eenzaamheid van de Priemgetallen. Vond ik erg mooi. Over tweelingzielen... Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 (bewerkt) Liefdesbang, Hannah Cuppen, en hierna herlezen: "Zout op mijn huid" van Benoîte Groult 25 maart 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Dochter van de nomaden - Waris Dirie Over somalische vrouwenbesnijdenis................. goed boek maar niet bepaald literatuur. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Maar dat hoeft toch ook niet monster. Als het je raakt is het goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 (bewerkt) Kleine bij - Chris Cleave. Mooi, heftige scenes soms. De wisseling van perspectief vanuit 2 personen steeds, vanuit 2 verschillende culturen maakt het extra boeiend. 26 maart 2015 bewerkt door Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Skip, als een boek ráákt, dan is het goed. Maar mooie zinnen raken me óók en die mis ik , daarom mijn voorbehoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Oh ja snap ik ! Ik dacht dat je je een soort van verontschuldigde vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Pieter Aspe: Zonder voorschrift. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Het Rosieproject. Kan me niet echt boeien. Straks weer naar de bieb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 27 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Ik heb de helft van PAAZ door Myrthe van der Meer gelezen maar ik werd er zo ongelukkig van het gaat over en vrouw met een burnout die wordt op genomen in een psygiatish centrum en ik zag zoveel terug in mijn man. Het was te herkenbaar te pijnlijk en nou zag ik dat er ook en deel 2 was. bah die ga ik echt niet lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Weer eens een "gewoon" boek Na jaren (her) lezen weer Het grote Leon de Winterboek Met Kaplan,Supertex en Hoffman's honger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PascaleR Geplaatst 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst 2 april 2015 Borderline times - Dirk De Wachter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 Deel V van "Mijn Strijd" van Karl Øve Knausgård. Was er al eerder in begonnen, vond het toen langdradig, nu kan ik het bijna niet wegleggen, zo boeiend vind ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 18 april 2015 Rapport Share Geplaatst 18 april 2015 'een keukenmeidenroman' van Stockett gaat over de apartheid in de V.S. in de jaren '60 indrukwekkend hoe veel er al veranderd is sindsdien eenvoudig maar fijn boek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Pogingen iets van het leven te maken. het geheime dagboek van Hendrik Groen, 83 1/2 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden