Yogajuf Geplaatst 22 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Ik zou ook wantrouwen hebben naar jonge plassertjes van artsen, Bol :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 (bewerkt) Sowhat hoe is het nu met jou? Heb je het vandaag een beetje rustig aan kunnen doen? En heb je nu nog dieren die je verzorgd? Hoeft geen antwoord te geven hoor als dat te pijnlijk is. Hahahaha Yo ja ik mag geen schuttingtaal gebruiken. Was dat ff vergeten. 22 maart 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 22 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Liehief, het is nog aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Toch nog even gelachen vandaag, wat we toch allemaal niet verzinnen op dit forum om geen schuttingstaal te gebruiken :-) Nu lekker slapen......trusten iedereen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 22 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Goed plan Fruit, een hond neemt je gewoon zoals je bent. (Maar zeuren kunnen ze wel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Fruit, doet me denken aan heel lang geleden: man: 'En, wat zijn je hobby's?' ik: 'taartjes eten en sokken breien' man:'leuk' ik: 'wat zijn eigenlijk jouw hobby's, behalve vreemdgaan?' man: 'géén, eigenlijk' luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Grrr... Kermis hier...om de hoek. Gebonk tot en daar en toe. Kan hier zo slecht tegen. Bahhh... Was het maar donderdag, dan was het over met dat gedreun. Afijn, fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Oei dat zal dan niet makkelijk voor je zijn Sowhat om zo weinig dieren te hebben om te verzorgen. Ga je nog kijken of dat er iets meer kunnen worden? Lijkt me niet zo prettig voor je. maar goed, wie weet wat de zomer voor je brengt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 22 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Honden vinden trouwens ook dat je heel goed kunt koken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Dagpact volbracht, genoten van een heerlijke dag. Bij deze meld ik me uit het net. Trusts, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Ha ha Fruit, bij mijn laatste date ben ik van narigheid de Primark in gevlucht.... Ik doe het nu gewoon niet meer. Dat scheelt een hoop geld. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Ik ga ook afsluiten en zo lekker naar bed. Ben erg moe dus hoop ik dat ik goed slaap. Trusten mensen en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Meld me weer droog af truste allemaal tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 (bewerkt) slaap wel 22 maart 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Agnieta: geniet nog fijn na van je zeer waardevolle dag ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Slaap wel zzzzzzzzzz....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Ik meld me succesvol af voor de dagpact: kalm en nuchter. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden