Spring naar bijdragen

Maandag 16 maart 2015

Yvonne

Aanbevolen berichten

Zo, ik heb er weer een stuk "zelfstudie" opzitten in het NA boek. Als ik over bepaalde schrijfwijzen heen kan stappen, vind ik ontzettend veel herkenning. Eigenlijk alleen maar herkenning. Sommige zaken heb ik eerder al herkend of erkend als waar en toepasbaar voor mij; eigenlijk al voordat ik ook maar iets van de 12 stappen had gelezen of gehoord. Andere zaken had ik voor mezelf al als zodanig vastgesteld en lees ik nu gewoon terug, zwart op wit.

Voor mij een nuttige, leerzame exercitie.

Nu douchen, dat moet ook gebeuren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jezelf haten is misschien wel de beste voedingsbodem om door te drinken, nu spreek ik even voor mezelf.... Het moment zelf had ik iets van krijg toch allemaal de klere terwijl ik alleen mezelf ermee heb. Maar het moment zelf doet er eigenlijk niet zoveel toe maar veel meer de opbouw er naar toe, daar moet ik eerder ingrijpen. Dan gaan praten en dan mijn rust nemen. Zodra ik merk dat ik me drukker ga maken om mijn omgeving dan om mezelf kom ik in de gevarenzone. Dit is de analyse, nu de praktijk.

Wat herken ik mezelf in dit verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond allemaal,

Na mij afgelopen zaterdag te hebben aangemeld op het forum heb ik er voor gekozen eerst eens wat mee te lezen om te kijken wat er zoal speelt.

Ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van alles wat er langs komt. De worstelingen, de strijd en alle narigheid die daarbij komt kijken maar ook de positieve kanten. De steun en het advies naar elkaar. Het komt op mij over dat het hier gaat om een hechte groep die het beste met elkaar voor heeft maar ook durft te zeggen waar het op staat.

Volgens mij zijn jullie allemaal mooie mensen in de meest uiteenlopende, soms hele moeilijke situaties. Ik wens iedereen alle kracht en wijsheid toe bij de nog te nemen hindernissen op weg naar een rijker en zonniger leven!

Ondertussen ben ik de 1e week voorbij. Is het makkelijk? Zeker niet maar de motivatie uit mezelf en de ervaringenen en tips die ik op het forum langs zie komen zijn voorlopig een goede duw in de juiste richting.

Trusts en tot morgen ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga opslomen.

Kaboutertje sterkte, je bent een topper. Een soort tuinkabouter van gewapend beton, maar dan anders.

Zeilbootbewoner, morgen weer een wat betere dag gewenst voor jou. Succes man.

Bas welkom op de dagdraad, goed bezig!

Welterusten, beste mensen, tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...