finniks Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Goedemorgen iedereen voor de wandelaars veel plezier. ik zit bij mijn schoonouders. ben mijn sombere gevoel zat is nu al 2 weken zo Bluh bluh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Wat sneu voor je Eline. Dapper van je Bol, dat je toch gaat. Werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Weet iemand hoe het met Lieselot en de kleine is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Geen idee Blekje, hopelijk aan het genieten van de baby... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Ja, dat denk ik ook. Die eerste weken zijn meestal een soort roes. Wennen aan alles, visite, borstvoeding, kraamverzorgsters.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Wat is het stil hier...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 De stilte van een virtuele "boswandeling".. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Zo stil als het hier is.....reken maar dat de monden tijdens het wandelen niet stilstaan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Hallo beste mensen, ik ben een paar weken niet op het forum geweest, ik heb het laten versloffen en drink weer te vaak en teveel! Ik ben machteloos tegen de alcohol, de 24e heb ik een afspraak, bij de verslavingsarts, ik wil ondersteunende medicatie vragen en het forum blijven bezoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 goed plan lijkt me dat Bertd ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Strak plan Bertd medicatie kan net dat duwtje geven die je nodig hebt om verder te komen. Zelf heb ik het ook niet zonder medicatie gekund. het was voor mij een tussenstap om te leren dat ik zonder drank kon leven gek idee verslaving...niet zonder kunnen...nu ik er vanaf ben Hoop dat jij dat ook kunt ervaren over een tijdje Succes Bertd bertd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Goeie avond beste frummels Bert je bent niet machteloos maar het is net als bij kleine kinderen die als ze gaan leren lopen best heel vaak vallen. Uiteindelijk leren ze allemaal lopen Nou het zoeken voor kamers voor die man is naatje pet geweest. We zijn echt de hele dag bezig geweest met een paar man om op internet te zoeken, en wij rijden om naar kamers te gaan kijken maar niets. Op een gegeven moment hadden we iets gevonden en ik was erg blij. "Hé, hé eindelijk heeft hij onderdak. Kwamen we daar was het een kamer van 1.60 bij 2 mtr. voor e350,-- p. mnd. Er stond een stapelbed en een klein kastje verder niets. Ruimte om je om te kleden had hij niet. Schande en dat voor die prijs. Toen moest ik echt mezelf in bedwang houden anders had ik toch gezegd, kom maar zolang bij mij wonen. Gelukkig heb ik het niet gedaan en gaan ze morgen weer verder kijken. maar dan heb ik geen dienst Verder ben ik hondsmoe na zo'n dag spanningen want die man is hierdoor echt zwaar depressief en dat voel je als je er de hele dag mee samen rijdt. Bovendien is hij hart en longpatient en weegt zo'n 150 kg. dus kan zelf helemaal niets. Ik ben zo blij dat ik weer lekker thuis ben en ga zo erwtensoep smikkelen, en dan heerlijk op de bank hangen met m'n diertjes. Dat heb ik verdiend. bertd, Burchill en erik reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Pfff... Hier gewoonweg deprimerend van de hele dag belastingzaken uitzoeken. Van uitstel komt afstel, dus dan mijn rustdag er maar aan opofferen. Zo eerst maar eens kokkerellen. Roti kip. En daarna een lange wandeling met de hond. Effe mijn koppie legen. Fijn om te lezen dat de wandelaars het leuk hebben gehad. Volgende keer ben ik er zeker bij. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 (bewerkt) Wat heb ik een leuke middag gehad. Ik vond het super enorm spannend iedereen te ontmoeten vooral omdat ik nog niet zo lang op het forum zit. Maar ik ben echt enorm blij dat ik gegaan ben. En wat kan je het mis hebben als het om indrukken gaat via een forum. Echt een hele leuke aanrader. Wat die pretoogjes betreft FruitVlieg volgens mij komen die bij jou ook weer heel gauw terug Ha ha ha moet wel weer even in nicknamen gaan denken in plaats van echte namen... Super bedankt in ieder geval. Voor het mij zo op mijn gemak te laten voelen.... 15 maart 2015 bewerkt door luna1961 Burchill, erik, Yogajuf en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Bolletje, is er geen mogelijkheid via het medische circuit of zo voor die man? Of urgentieverklaring via de gemeente? Hij mankeert genoeg zou je zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Berdt sterkte! Goed dat je hulp hebt. bertd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 (bewerkt) Voor zover ik begrepen heb Mary geven ze geen urgentieverklaringen meer af. Tja als je een taal ver over de grens spreekt dan weer wel. Wat fijn dat de groep wandelaars zo genoten hebben. Heerlijk toch :rose: :sun: :sun: Poeh ik ga lekker bankhangen mensen, misschien tot later. 15 maart 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 O nee Bol? Wat erg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Hoi Agnieta, Heb je de foto wel gezien? En exacte locatie en tijdstip hebben we achter de schermen in PB's met elkaar afgesproken. Anonimiteit is zo dan best wel geborgd. Was leuk geweest, maar dan een volgende keer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 ook weer op honk en eenmaal terug heb ik weer iemand blij kunnen maken met mijn boekenweekgeschenk, dus die is nu gratis op pad. En ik zit met een goed gevoel op de bank altijd leuk om samen iets te doen en lekker te kletsen. Bij mijn weten Agnieta is er één foto gemaakt van onze schoenen in een kringetje, heel anoniem dus. erik en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 (bewerkt) Ook weer terug van wandelen. Spannend vond ik het niet meer, dat was vorige keer wel. Nu kende ik al een paar mensen. Ging er heen met het idee van leuk om Jane en MijnGerrit weer te zien en nieuwe mensen te ontmoeten. Wat zijn we toch een leuke groep mensen eigenlijk zo samen. Zit je in die horeca gelegenheid en niemand die zou kunnen vermoeden dat we van adb zijn. Vorige keer dat ik mensen van het forum zag zat ik helemaal niet lekker in mijn vel. Dat was die tijd dat ik zo betrokken en verliefd was op iemand die zo ziek is. Haar zie ik nog steeds maar niet meer verliefd en een veel betere band nu. Vorige week samen naar het ziekenhuis geweest nog. Weet nog dat ik de vorige keer, ik mijn best moest doen te doen alsof ik vrolijk was, omdat ik het niet kon opbrengen te tonen hoe rot ik me toen voelde. Hoe anders was het deze keer!!! Ontspannen, gezellig, veel gekletst met mensen. Vorige keer wilde ik perse toch komen ondanks wat er toen speelde. Deze keer was het erg leuk en moest een paar keer denken aan het enorme contrast. Ook voor mij is jullie een keer zien een grote stimulans hier actief te blijven meedoen en in het niet drinken. 15 maart 2015 bewerkt door erik Burchill, AlbertRemmo en eline reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Bol, zo te lezen heeft die meneer er een behoorlijke puinhoop van gemaakt. Hoe is hij bijvoorbeeld zomaar op straat komen te staan? In goed Nederlands zeggen we dan: wie zijn gat brandt moet op de blaren zitten. Gelukkig voor hem kan hij dan nog weer aankloppen bij het Leger des Heils, maar desnoods neemt hij eerst maar genoegen met dat kleine kamertje, toch? Onderdak bij jou eisen of anderszins veeleisend zijn, lijkt me in zijn geval een paar haltes te ver. Uit bescherming voor Bolletje kan ik begrip voor deze post hebben. Het is geen goed plan diegene bij je in eigen huis te laten wonen. Al is het maar omdat daarmee alle urgentie vervalt. Als hij dan immers onderdak heeft, waarom zou een gemeente dan iets doen. Maar om over een onbekende meneer gelijk met het oordeel klaar te staan en zinnen als gat branden en op blaren zitten. Dat vind ik te hard en totaal niet gebaseerd op kennis, we kennen die man en situatie immers niet. Ik ben blij dat er nog mensen als Bolletje zijn die wel betrokken zijn en medemensen willen helpen. Er kan van alles mis gaan in iemands leven en dan zou je zelf ook blij zijn met een helpende uitgestoken hand! Burchill, Yogajuf, ProudMary en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Wat leuk om te horen dat het weer zo gezellig was.....Top Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Hoop dat het met jou ook een beetje goed gaat Eline heb je gemist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden