rapilos Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Lieselot, Wat GEWELDIG!! Ben erg blij voor je/jullie, Heerlijk genieten nu maar Van harte gefeliciteerd! Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Bedankt!! Ook bedamt voor de reactie op 4-3, super! Bij deze heeft ze virtueel een hoop ooms en tantes erbij. Kus!! Burchill en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 wat heerlijk dat het allemaal goed is gegaan. Veel geluk voor jullie! Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Daar log ik nog effe voor in... Lieselot! Heel veel geluk met je kleine dame! Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Hoera !!!! Ze is geboren! Fijn om te lezen dat alles goed gegaan is, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! En nu maar genieten Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Heel veel gefeliciteerd Lieselot! Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Van harte gefeliciteerd Lieselot Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Wat leuk allemaal, dank jullie wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Oh, wat een heerlijk nieuws! Gefeliciteerd met je meisje Lieselot!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Ivm aanhoudende en vrij pittige vermoeidheidsklachten heb ik me vandaag laten leegprikken bij de HA. Waarschijnlijk is het werkgerelateerd, maar ja, ik weet het maar liever zeker. Leverwaarden neemt hij ook mee, op mijn verzoek. Vind t best wel heel spannend merk ik nu... Volgende week uitslag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Ik duim voor je Juf dat het goed is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Dat vind ik echt heel lief om te horen, dankje AR ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Sorry, vandaag de hele dag buiten gewerkt, ben zo rozig als een ????????????????Konijn? Duik er bijtijds in dus straks, niet drankgerelateerd helaas want dat is niet aan de orde truste allemaal voor straks tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Proficiat lieselot! Geweldig een meid! Geniet van deze bijzondere tijd. Alle geluk gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Toch altijd goed om fysieke dingen uit te sluiten. Die cursus van fruit zou ik maar niet gaan volgen.... Sterkte Yogajuf. En fruit natuurlijk ook...deze dag duurt nog een paar uur...dan begint een nieuwe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Haha Fruit, misschien kunnen wij deze cursus wel gaan aanbieden. Leuk - heb namelijk heel veel zin om zzp'er te worden. Klaar met bazen :-) Jij ook rustig aan hè? En zondag de "natuur" in, altijd goed. Ja, t zal werk wel zijn, denk ik ook, maar wil andere dingen gewoon uitsluiten. House of Cards nu, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Benervantussen Fijne avond en goeie nacht allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Proficiat Lieselot geniet van je dochter! Hier een lichtelijk onrustig begin van de avond met alweer trek. Maar dit keer heb ik het verstandelijk kunnen aanpakken en heb opgeschreven waarom en wat en hoe ik me nou voel met die trek en heel raar daarna was het gewoon weg! IN tegenstelling tot gisteren toen ik dus lichtelijk geïrriteerd naar mijn bed ging en heel onrustig heb geslapen, nu hopelijk ontspannen naar bed, Fijn te merken dat dat dus wel kan helpen, dat schrijven. En ja het gaat over ik weet het! Ik ga in ieder geval lekker nuchter mijn bedje in! TRusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 duurt tot 23:15volgens nu.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden