AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Agnieta http://youtu.be/MQyRJy-EV6c Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Wat zwaar Bolletje. Echt oppassen hoor want met demente mensen kun je veel te ver over die grenzen gaan en dat gaat sluipenderwijs. Is er een dementie verpleegkundige ingeschakeld of en bemiddelaar? Want er moet wel iemand zijn die het overzicht houdt en kan signaleren of er meer hulp moet komen. Maar haar man woont dus wel bij haar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Blij te lezen dat het iets beter met je gaat Blekje en je voldoening vindt in je hobby. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Letje, is document nu verzonden of niet? Ik ga ook niet te laat slapen, ondanks pillen afgelopen nacht slecht geslapen. Maar ja, wil ook niet vroeg wakker zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Zoek hulp Agnieta, hulp die je nu hebt helpt niet, ga balen van je nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 (bewerkt) Blekkie ik heb vanmiddag voorgesteld aan haar om eens te kijken voor een maatschappelijk werker of eens met z'n tweetjes naar de h. arts te gaan maar ze weigert alles en wil dat niet. Ze vind dat ze het allemaal zelf op moet knappen, maar als ik dan vraag hoe ze dat wil doen, weet ze dat niet. Maar eens kijken of we inderdaad niet een verpleegkundige kunnen inschakelen die wat overzicht gaat houden. Zeker ook voor haar man en zoon, die er allemaal niets meer van snappen, waarom ze zo veranderd. Ze is vreselijk eigenwijs en luistert helemaal niet naar anderen, bovendien begint ze knap doof te worden. Wat fijn dat ik dit hier zo neer kan schrijven en wat ideeën krijg zodat we misschien wat kunnen doen. Ik kan er heel moeilijk tegen als ik geen oplossing weet voor een probleem, of beter gezegd, niet alles gedaan heb waardoor sommige problemen wat makkelijker worden voor mensen. Had ik ook al last van toen mijn manneke nog leefde. Dank je wel Blekkie. 9 maart 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Bolletje, je hebt tegenwoordig een casemanager dementie die kan vertellen wat de mogelijkheden zijn. Google maar eens voor bij jou in de buurt. Pas goed op jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Ik stop ermee voor vanavond, baal zo dat ik kans niet heb die jij nu wel hebt Agnieta, weet dat het mijn schuld is, maar zo ga je meer verliezen. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Agnieta het lijkt wel of je jezelf steeds saboteert zogauw je zoon meer thuis mag komen. Misschien iets om over na te denken als je weer nuchter bent. Hoe dat komt en hoe je daar hulp bij kunt vragen. Nu maar even niet. Voor straks slaap lekker mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Dank je Kate. Ik ga morgen gelijk eens kijken en dan maar eens een keertje voorzichtig opperen dat die mogelijkheden er zijn. Ik ga ook afsluiten lieve medefrummels, en lekker ontspannen op de bank zitten breien. Diertjes op schoot, wie doet me wat. Daar kan ik dan zo van genieten. Trusten allemaal en slaap lekker grote broer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Welterusten en tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 goeienavond saam weer terug van een heerlijk weekend beetje stil nu hier thuis en helaas op de draad ook niet erg gezellig jammer PM beterschap meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Deze jongeman gaat nu echt naar bed truste allemaal tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Hoi Jane, Welcome back, En zonder laptop he, Zal dat heerlijk rustig geweest zijn Welterusten Albert, Hier laat voor mijn doen, Net terug van een client, dus nog even opslomen nu, Dat woord is besmettelijk geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Ik heb jullie helemaal niet gemist erg aan de ene kant want wel aan gedacht natuurlijk, maar goed voor mij om te merken dat ik zonder laptop kan. en zonder adb dus ook ik heb amper in de gateb gehad wat en hoeveel anderen dronken, meestal lette ik daar toch stiekem wel op. Nou hebben we onwijs veel gedaan ook, en prachtig weer gehad. En Schier noemde ik vroeger "mijn eiland" maar was er al bijna 10 jaar niet meer geweest. Nu hoop ik niet zo lang meer te wachten, want wat is dit een goede plek om te vertoeven, in goed gezelschap nu, maar ook vaak in mn uppie ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Fijn, dat je het daar zo lekker hebt gehad Jane, Als ik op vakantie ga, dan ook altijd zonder computer hoor. Het zou toch van de gekke zijn, als ik daar niet meer van buiten kon (zeg ik dan tegen mezelf ), Maar goed Klaas Vaak, begint langs te komen,na een kop warme melk en cracker met kaas. Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Ik ga ook melk maken, dochter heeft precies 1 beker overgelaten. En ik ben moe merk ik nu pas. slaap wel frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Ik was naar een AA meeting vanavond. Sinds mijn laatste posting heb ik niet veel gemist geloof ik. Heb alleen diagonaal gelezen. We hadden het vanavond over Stap 7: "En we vroegen Hem nederig al onze tekortkomingen weg te nemen." Nederigheid blijkt een verwarrend en onduidelijk begrip te zijn. Soms duurt het even voor de ware betekenis ervan doordringt. Het heeft er ook mee te maken dat je je eraan overgeeft dat je het niet alleen kunt. Je hebt hulp nodig van een macht groter dan jezelf, buiten jezelf. Die erkenning vraagt nederigheid. Dat is iets anders dan slaafsheid, onderkruipen of pleasen. Met nederigheid wordt je meer mens en krijg je meer zelfrespect en eigenwaarde, in tegenstelling tot de overig genoemde zaken. Ik meld me nuchter af voor de dagpact, weer een succesvolle dag, die ik iedereen gun! Welterusten en wellicht tot morgen. Slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Ik wil slapen. Maar mijn hoofd wil niet stoppen met denken -.- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden