plof Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 Dat zijn royale glazen. Ik vind trouwens de beleefdheid in japan wel charmant om een glas te laten inschenken door iemand anders. Dat het onbeleefd overkomt als je zelf je eigen glas bijschenkt. Ja, ik was (en ben) altijd erg royaal voor mezelf. En wat betreft die onbeleefdheid om m'n eigen glas bij te schenken: ik dronk stiekem, dus was niet onbeleefd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 Ik kom even binnen vallen. Nog niet bijgelezen. Net een gigantisch trek moment gehad. Onderweg naar huis, moest nog langs de supermarkt. Weekend beginnen met een lekker flesje ..... Oh nee, kan niet, mag niet. Dan maar een vervanging (een lekker alternatief) gekocht. Kostte me voor het eerst sinds lange tijd moeite. Vond dat ik het had verdiend. Een mooie week afsluiten met ... Kom ik thuis, dochterlief gevraagd of ze haar schooltas naar boven wil brengen, stond voor de achterdeur, ik viel er zowat over. En het was niet de eerste keer deze week. Tot vandaag heel vriendelijk gevraagd, want niet hielp, nu werd ik boos Zij ook, boze bui van een puberdame, ontaardde in met deuren slaan en stamvoetend naar boven. Tas stond inmiddels wel boven. Boze bui zal zo wel overgaan, ik ga nu zo even wat drinken en dan zorgen voor het eten. Dan kan het weekend beginnen. Als het zo mooi weer word als ze zeggen, dan ben ik van plan om veel buiten te zijn. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 Ik weet niet hoeveel glazen er uit een fles wijn gaan, boeit me ook helemaal niet eerlijk gezegd. Ik drink gewoon niet dus hoef ik het ook niet te weten Zo logéhondje is hier en bij het lopen gaat haar staartje op en neer, het is net zo'n mattenklopper als ze langs de bank loopt. Ik denk dat het wel goed zal gaan, en ze is lief das belangrijk. Katten vind ze ook prima dus das ook heel fijn. Zo nu gaan we eten. AlbertRemmo en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 Nee, MijnGerrit trek-momenten heb ik gelukkig niet meer zo vaak en als ik ze heb dan heb ik een noodplannetje of dan is het zo weer voorbij. En inderdaad, ik had het niet anders kunnen doen. Vriendelijk, boos. Soms dan zoeken ze gewoon iets om te gaan schoppen en boos te worden. Wat ik nog anders kan doen is me niet mee laten slepen in de discussie. Ik zou het ook niet kunnen, 2 avonden wel iets drinken. De rest van de avonden niet. Ik zou er dan constant mee bezig zijn. De keuze om niet te drinken kost mij veel minder energie en strijd met mezelf. Duidelijkheid. Hoef ik er verder niet over na te denken of te onderhandelen. Als dit voor jou werkt Ietje, dan is het toch goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 Hier terug van een avondje wokken met zoon. Dochter ging met school en aangezien ik geen zin had om te koken, spontaan uit eten gegaan met de jongeman. Bommetjevol... Uitbuiken dus en bijtijds bedje in. Hoop dat weersverwachtingen voor het weekend uitkomen. Mag ik mij weer lekker gaan uitleven op mijn landgoed. Jaap, ook namens mij nog gefeliciteerd met je 4 droge jaren, en doorrrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 Jeetje Jopie, Nu nog koken?! Dan ga je met een plofbuik naar bed straks , Hier weer terug van een uurtje werk. Alles verliep soepel, en van een leien dakje Wat een meevaller weer, clienten, liggen veilig in hun bedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 Morgenavond, route lopen Gerrit Van 20.00 tot 22.00 Rare tijden, maar ja, moet aan mijn uren zien te komen he. Rest van de dag bijna vrij, op een schoonmaakadresje van een uurtje na. Maar goed, ga ook mijn bedje maar eens opzoeken. Doeg, en alvast welterusten voor diegenen die ook gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 Welkom Artax, Je kunt hier gewoon binnenvallen hoor en typen wat je te zeggen hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 Hoi allemaal, Ben laat, laat thuis en vervolgens de draad lezen. Yvonne Jane Jopie wat lief jullie levensverhalen Jaap van harte gefeliciteerd :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: en volgens mij ben ik de 20ste De hele week ben ik buiten aan het werk geweest met als gevolg dat ik kloven in mijn handen heb, op de toppen van mijn duimen, op de topeen van mijn wijsvingers en aan de zijkanten van mijn pinken tussen de kootjes. Dit is nieuw voor mij, nooit ergens last van dus zal wel met de leeftijd te maken hebben. Gebreken komen met de jaren hè? Insmeren maar met handcrème en hopen dat het het weekend hersteld. Nu zo droog mijn nestje in truste allemaal tot morgen Antoinnette en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 Jij ook weltrusten MG en AR en natuurlijk ook de anderen hier. Geen zin nog om te gaan slapen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 (bewerkt) Allen hartelijk dank, en eerlijk, ook al was er slechts één felicitatie, ik was er ook blij mee. 6 maart 2015 bewerkt door Jaap AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 (bewerkt) Ja, Gerrit, ik zit nog bij dezelfde baas, zelfde bedrijf en zijn karakter verandert niet. Ik heb het er mee te doen en anders moet ik iets anders zoeken, maar dat doe ik nu niet. Er zitten nu nog genoeg leuke kanten aan en ik kan veel dingen doen zoals ik die wil. Een perfect altijd leuke baan daar geloof ik ook niet in. Soms denk ik wel eens was ik maar weer werkloos, lekker veel tijd voor jezelf, voor iets minder geld. Maar ik weet ook dat als ik werkloos ben dat ik weer naar de regelmaat verlang. Nog drie maanden ik heb vakantie. Die kom ik wel door zonder naar werk te verlangen. 6 maart 2015 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 Het kan ook komen van de materialen waarmee je hebt gewerkt Albert. En inderdaad als je ouder wordt maakt je lichaam minder voedende stoffen, hoe precies weet ik niet.Ik heb sinds een tijdje dat de knokkels bij mijn pinken en ringvingers veel droger en ruwer aanvoelen dan de rest van mijn handen. Hoop dat het zich niet te snel uitbreidt. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Vanaf 10:00 uur nog niet gelezen. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 En nu ga ik ook slapen, goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2015 wel fijn dat je nog even gereageerd hebt Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden