walrus Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 net een week weg geweest, vakantie - dus snipverkouden enzo. Klassiek ja: nooit wat aan de hand, tot je vakantie hebt. Dan barst alles eruit. Maar goed - niet zeuren. Het is zondag, de zon breekt door, nog even doorbijten en het is lente, in de (een) krant lees ik net dat drinken het nieuwe roken wordt (iedereen houdt ermee op, behalve een enkele stinkerd). Wie had dat gedacht: we zijn voorlopers en trendsetters! Dat moet ik wel een paar keer herhalen voor de spiegel straks - tot dat ik het zonder lachstuipen kan zeggen. Dat ik ooit nog trendsetter zou worden. Ik heb de hele week nauwelijks op internet kunnen kijken dus ik kan alleen maar hopen dat het iedereen goed gaat. Nog een week en dan ben ik een half jaar droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 ha die Wally je werd al gemist. Leuk om eens bij de trendsetters te horen maar als ik weer eens een paar uur tussen de studenten heb gezeten ben ik bang dat het een hele beperkte trend gaat worden. goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 de zon schijnt hier......ben bang dat dat niet zo blijft dus even in de tuin rommelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 beetje opgeknapt Eline? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Ik hoorde dat gisteren vliegtuigen gaten in de lucht hebben gemaakt. Niks van gemerkt. Maar er gaat wel eens vaker iets langs me heen zonder dat 't me opvalt. Waarom ik dit meld? geen idee eigenlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Goede morgen Dagpact:Blondie jowan Blekje Kaboutertje Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Goedemorgen, meteorologisch is de lente vandaag begonnen. Albert gefeliciteerd met je maand, de 0 is weg! Heb het goed vandaag mensen, hier skien, schaatsen en wielrennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Goedemorgen, meteorologisch is de lente vandaag begonnen. Astronomisch gezien een beetje meteoronlogisch.. ook als ik op dit moment zo naar buiten kijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 goedemorgen allemaal. wat een stralende dag weer. Krijg zowaar het voorjaar in de kop. en euh....kohtje je moet niet alles geloven wat je hoort, joh! Ik heb 'geloven' een tijdje als hulpmiddel gebruikt. Maar ik 'geloof' uiteindelijk meer in ervaren dan in 'geloven' als einddoel. Toch was geloven wel even noodzakelijk om ertoe te komen om meer te ervaren dan ik dacht dat ik kon.. Huh?? Niet alles geloven wat ik zeg, hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Goedemiddag, zo utrecht - feyenoord, ben benieuwd fijne zondag groet toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Ik supporter voor Utrecht, jij ook fijne dag Toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 ik natuurlijk ook..., maar ze spelen zo slecht de laatste tijd, maar goed gelijk spelletje en ik ben tevreden vader en broer zijn er naar toe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Jammer dat je zelf niet gaat Toine. Gelijkspel is slechte instelling, alhoewel Co-effect niet werkt tot nu toe. Hier rustige dag, veel te rustig, wat heb ik hekel aan zondagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Hoe gaat het verder met je Toine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Hoi Suikertje gaat op zich wel goed, pas mijn eigen bedrijfje gestart en dat loopt goed. door mijn auto-immuunziekte gaat het zeer slecht met mijn gebit, dus vaak pijn en loop nu te tobben wat te doen heb een gruwelijke tandarts fobie, dus tsja, lastig..., maar goed elke dag pijn is niet goed voor het hartje, dus moet een keuze gaan maken, hoe moeilijk ook, al weet ik dat het achteraf altijd mee valt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 hoi wijfie ja, het is al weer een tijd geleden, maar vond het weer nodig, gezien de vele terug vallen in dagelijks drinken al was het de laatste tijd meer aan het infuus, maar goed, tijd voor veranderingen en we gaan er weer voor....... wat betreft feyenoord, dat is op dit moment gewoon een beter team en kan ajax nog wel eens verassen, vind dit prima, gezien de twee teams qua instelling hetzelfde voetballen en niet echt vriendjes zijn met ajax hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Hallo beste mensen, ik weet niet goed, wat te schrijven, ik lees maar wat. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Mag ik terug naar bed , ben zo klaar met vandaag: Dagpact Blondie jowan Blekje Kaboutertje Albert finniks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Net terug van ikea. Mezelf verwend met een paars servies. Dus vanavond rijst met thaise kip en broccoli op chique! ProudMary en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Gefeliciteerd Albert met je eerste maand. Wijfie, wat goed van je dat je gewoon gedaan hebt wat er in je opkwam. En uberhaupt dat je weer gegaan bent. Jij hebt wel een schouderklopje verdiend hoor en een mooie veer op je hoed. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Weer lekker gewandeld. Doet me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Alleen even gedag zeggen, Vanochtend vroeg begonnen, met 3 clienten, toen naar latex, om 15.00, weer een client van een uurtje, en ga zo weer weg, voor mijn laatste uurtje vandaag, Losse uurtjes, verdienen het best, en zeker in het weekeinde En dan vanavond: Genieten, van Boer zoekt vrouw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Weekeinde, trouwens, weer zonder problemen, droog door gekomen AlbertRemmo en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Maar goed, ben weer even weg dus, Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Knap werk railos ondanks alle pijn. Jij ook goed gedaan wijfie, topper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden