Spring naar bijdragen

Zondag 22 februari 2015


Yogajuf

Aanbevolen berichten

ik las zojuist het laatste deel van de dagdraad gisteren

..

..

ik zal jullie matsen, ik zal niet over sex beginnen

ik vind het wél vervelend om als kinderachtig enz weggezet te worden.

 

Zo deed ik dat in gebruik óók vaak: ik gebruikte woorden om mensen te manipuleren.

Spineless

Hersenloos

Dom

Armoedig

Kinderachtig

Zielig

Zeikerd

Sukkels

Loser

 

Nu ik het mag ondergaan, schaam ik me voor mijzelf.

Ik denk dat ik deze woorden gebruik(te) in bozige buien, ik weet zeker dat ik in de King Baby-modus was/ben als ik dit soort oordelende woorden gebruik. 

 

Agnieta wat kan ik toch veel van je leren.

Dit is niet zalvend bedoeld. Misschien spottend, maar vooral feitelijk waar. Je bent een spiegel voor mij. Iemand moet mij die voor houden. Of ik het nou leuk vind of niet.

bewerkt door Monster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeeel summier en vaag ongezond : noedels uit een pakje .( en een vitamine pil :)

Ben net een student.

Ik ben tot ontdekking gekomen dat ik niet zo goed voor mezelf zorg als ik alleen ben.

Morgen iedereen weer thuis : ook weer beter voor mij

( dan spinazie !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch mooi dat je in die spiegel kijkt Monster, of je nou wil of niet...

Je kunt je ogen er ook voor sluiten.

En ik zou nog een boel meer kunnen zeggen..maar dan is het geen oprisping meer  :)

 

Heb nog nooit boer zoekt vrouw gekeken...en eigenlijk 'moet' ik vanavond heel veel doen...of zal ik toch...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe maar Thee, je hebt het verdiend. Echt, is wetenschappelijk bewezen dat belonen voor goed gedrag werkt bij verslavingen (zegt hoogleraar Reinout Wiers van wie ik net het boek Slaaf van het onbewuste uitlas - leestip voor een ieder die meer wil weten over verslaving en de hersenen).

En ben ook wel benieuwd wat jij van Bertie vindt ☺️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vanmiddag lekker hard gelopen in het bos en voel me dan altijd prettig daarna.

Zojuist de samenvattingen voetbal gekeken, nu het journaal. Daarna gaat inderdaad Boer zoekt vrouw op hier en trek ik me terug met een boek.

Ik red me wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En even de uitzending een half uur op pauze zetten, zodat ie genoeg cache heeft om alles in 1x achter elkaar te laten zien werkt niet, yvonne? Ik kijk nooit tv, misschien lukt het ook niet met op pauze zetten.

Het was natuurlijk al een herhaling Plof, en juist bij het op 'pauze' zetten knalde de hele boel er uit... 

En ja, ik kijk ook zelden tv... als ik gewoon tijdens de uitzending had gekeken was er niets aan de hand geweest... :D  :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ze nou toch lekker zitten, lekker toch?

 

of verwacht je nog bezoek?

 

 

 

 

ik draag nu de sokken die mijn dochter niet meer aan wil, haar dates drogen ervan op

pff

manlief vindt het wel huiselijk, ik vind niks behalve dat ze lekker zitten

 

maar ik geef toe dat panties met naaldhakken mooier zou staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt lekker allemaal!

Fijn Jopie voor je dat het beter met je gaat! Lekker op de fiets dus morgen.

Genoten van boer zoekt vrouw Yo? Het wordt spannend volgende week!!

Genoten van tweedehands markt vandaag, leuke dingen gekocht en weinig uitbesteed.

Kleine beweegt weer volop  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh wat fijn dat je de baby weer voelt, Lieselot! Misschien toch te veel stress gehad gisteren.

Ach, genoten... Ja, wel van Geert, die vrouwen van hem zijn een soort parodie lijkt het wel. Maar intens verdrietig voor die arme Theo dat hij straks alleen over blijft. Verder ben ik voor Esther en Tom... tja, hoe somberder het weer boven de bollenvelden, hoe grauwer de man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...