eline Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 misschien ligt ze al helemaal klaar om geboren te worden en kan ze niet zoveel kanten meer op, komt goed hoor Lieselot.... Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 Kaboutertje, Ik was ook zo'n vreselijke uitsteller. Ongelofelijk hoe ik op kon zien (en nog wel) tegen zelfs simpele klusjes. En als ik dan uiteindelijk toch zoiets oppakte, dan bleek het vaak in 5 of 10 minuten gedaan te zijn. De laatste maanden gaan dergelijke dingen me iets beter af. Misschien zit er nog wel meer verbetering in. Ik ga wat bewuster met de dingen (en mensen) om, lijkt het wel. En dat maakt het allemaal net iets makkelijker. Dus wie weet? Leuke visite? Ze blijven toch niet te lang, hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 Goedemorgen Frummers, Heerlijk al wezen hardlopen. Zalig weer. Vanmiddag maar even met Luna naar het strand mag zij ook genieten van het weer. Fijne dag allemaal. Ik ga alles later nog wel even op mijn gemak lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 (bewerkt) Thnx! Jullie zijn toch minder preuts dan ik in eerste instantie dacht. Ik begon daarover omdat ik merk dat seks voor mij een soort afleiding is om niet te drinken, of er niet zoveel aan te denken. Misschien is het zelfs wel een plaatsvervanger...weet niet zo goed. Daarom dus dat ik erover begon. Nu begrijp ik waarom je erover begon. Naast alcohol en andere drugs zijn er andere vormen van verslaving of een soort van vervangend gedrag. Eten, gokken, dingen kopen, seks en er zal nog wel meer zijn. Misschien ook wel volleybal, het bezoeken van meetings van zelfhulpgroepen, het schrijven en lezen op een forum, een seizoen van een televisieserie in één ruk uit kijken, een boek moeten uitlezen tot vroeg in de ochtend ... Voor mijzelf herken ik het eten goed. Het willen kopen (planten), televisieseries en boeken een beetje. Ik kan me voorstellen dat het seks voor sommigen kan zijn. Zolang het allemaal binnen de perken blijft, ik het zelf in de gaten heb en er niemand (inclusief mezelf) schade mee berokken, vind ik het niet zo erg. Ik snoep en eet nog steeds wat teveel, hoewel ik daar langzaamaan wat meer grip op lijk te krijgen. Ik ben echter niet zwaarder geworden, dan ik was toen ik nog dronk. * blauwe tekst toegevoegd 22 februari 2015 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 Hoezo hoop jij dat ze niet te lang blijven MG? Nee, vrienden van mij komen op bezoek. We zin elkaar niet vaak, maar als we bij elkaar zijn is het goed en gezellig. Ik was aan het invullen, Kaboutertje . Je bent net weer helemaal thuis en misschien nog moe. Ik kan me voorstellen dat je dan niet zit te wachten op plakkers. Maak er een leuke middag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 Hoi weer op t dagpact!! Fijne dag lieve mensen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 Gaat lekker Tine! Dagpact: Blondie jowan Jette Albert Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 Jopie, Het invullen kan ook nog een overblijfsel zijn bij mij, van de tijd dat ik nog dronk. Ik zat er dan toch regelmatig op te wachten tot ze weggingen, want dan kon ik weer verder ... Want als bezoek gezellig en leuk is, waarom zouden ze dan weg moeten? Hmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 Goedemorgen, Hele ochtend aan de nieuwe studie begonnen. Nu lunchen en nog even doorzetten. Vanmiddag een wandeling en misschien naar de film Beterschap Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 Helaas hebben koks daar maling aan, dus gaat het de hele dag over sex, of ze fluiten, of ze zingen vals domme liedjes. ...en ze zijn aangesloten bij de Bouw- & Hout Bond..? plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 Oh nee toch ! Mannen die op bepaalde plekken over sex praten. Krijg ineens een heel ander beeld van mijn ene kind. Kijk dat ie buiten doet maar in de keuken (hij werkt trouwens als kok) plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 Hoi kaboutertje en anderen. Blijf niet weg om je vragen hoor. Wens iedereen fijne zondag nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 Heb je een digitaal Linux fietsje, Ploffie? plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 Ploffies fiets: $" *. d$$$$$$$P" $ J ^$. 4r " d"b .db P $ e" $ ..ec.. ." *. zP $.zec.. .^ 3*b. *. .P" .@"4F "4 ." d" ^b. *c .$" d" $ % / P $. "c d" @ 3r 3 4 .eE........$r===e$$$$eeP J *.. b $ $$$$$ $ 4$$$$$$$ F d$$$. 4 $ $$$$$ $ 4$$$$$$$ L *$$$" 4 4 " ""3P ===$$$$$$" 3 P * $ """ b J ". .P %. @ %. z*" ^%. .r" "*==*"" ^"*==*"" Gilo94' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 Lijkt toch behoorlijk ASCII digitaal..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2015 Wat een heerlijke dag was het, is het. Vanmorgen lekker met de hond in het bos gelopen. En verder heerlijk genikst. En een programma op de laptop gekeken dat ik woensdag had gemist. Jammer dat de boel telkens stokte of zelfs helemaal wegviel zodat ik over een programma van drie kwartier anderhalf uur heb gedaan, maar dat mag um de pret niet drukken. Nu tijd om aan het eten te beginnen: sla, wedges en een een vegahamburger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden