Burchill Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Interessant en herkenbaar onderwerp deze zaterdag ochtend. Dank Yogajuf en jowan, goede leestip. Staat nu ook op mijn Wishlist. Ik ben ook een jojo in het aantrekken en afstoten, verkeerde vrouwen die ik schijnbaar aantrek (neuroten en persoonlijkheidsstoornis) maar ook normale en stabiele vrouwen heb afgestoten om achteraf allerlei stomme redenen. Nu als niet-drinker zou ik ook iemand willen ontmoeten die ook niet-drinker is en ook geen andere verslavingen heeft behalve koffie en chocolade Dat communiceert een stuk rustiger. Helder en duidelijk. Kunnen we ons focussen op andere zaken als kunst, natuur, filosofie, psychologie, humanisme, ons werk en hobbies, etc. Maar ook levensvragen als levensfases, ziekte, ouderdom en de dood... Om maar eens een verfrissend onderwerp in de groep te gooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 (bewerkt) Of denklui. Iets waar ik ook veeeeeel last van heb. Zo bezoek. 21 februari 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Heeeeeee dat ben ik, denk ik, ik zit hier met een galaxie s4 en heb idd 4.4.2 Moest ik wel even opzoeken.... Kan dus sneller???? En ben ik dat inderdaad? Wat fascinerend dit, jammer dat Ploffie net weg gaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Kort houden denk ik Joop, of is dat te simpel gedacht van mijn kant?? Hmmm...ik ga aan alles twijfelen vandaag, zelfs aan mijn relatie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Treg58 en Dree, van harte gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Dagpact: jowan Albert Kaboutertje Blondie Agnieta Tine Jette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Sorry, yo. Kan je niet helpen. Heb niks zinnigs te vertellen over relaties. Wel over logfiles, maar dat interesseert dan weer niemand. Nou Plof, dat interesseert mij ook wel. Begrijp ik nou goed dat jij onze IP-adressen kunt zien? Vind dat best wel heftig eigenlijk. Niet om jou, jou vertrouw ik helemaal, maar in het algemeen, voor mijn privacy. Is dit normaal en bij alle websites zo, dat je de IP-adressen van de bezoekers kunt achterhalen als jij niet de eigenaar van die site bent? Ook bij social media? Raad jij mij eigenlijk aan een VPN te nemen? Ik denk trouwens niet dat je "ongeschikt" bent, want niemand is ongeschikt. Tenminste, daar geloof ik niet in. Wel in ongeschikte stemmingen. Misschien ben je in een ongeschikte stemming? Ha ha, sterkte Plof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Mijn zelfvertrouwen lijkt weer weg te ebben Vooruit Mai! Goedemiddag BTW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Just a drop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 En ik weet het ook Het leven is aangenaam Ik zie en ben weer met mensen Zowel beangstigend als ontzettend fijn Het trekt me terug, naar waar ik ooit en zelf niets Datte (ik weet dat het over gaat) Dank lieverds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Kus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Soms lijkt het makkelijker alleen En ik zou dit voor geen goud willen missen... Ik kan mezelf erin verliezen In al het mooie Niet "goed genoeg"voelen MF! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 (bewerkt) "het volgende rondje" Met de know how van ooit 21 februari 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Juust agnieta Dat is oppassen geblazen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Ik kan altijd op mezelf terugvallen Dan visualiseer ik bepaalde periodes In mijn kracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 @MG dat lijkt op de hoofdpijnen die ik ook vaak heb. Hinderend zwaar en geen idee waar ze vanaf komen en nog niemand gevonden die me ermee kan helpen. Sterkte. Jowan, ik heb tot twee uur vanmiddag geslapen. Nu gaat het wel weer, hoewel ik niet aan een rondje hardlopen moet denken. Toen ik wakker werd, bleek het hier kort maar heftig te hebben gehageld. Ik lijk behoorlijk gevoelig te zijn voor plotselinge weersveranderingen. De luchtdruk is afgelopen nacht een flink stuk gedaald, in een tijdsbestek van enkele uren. Ik ga het eens in de gaten houden. Niet dat ik er wat aan kan doen dan, maar het is zo onverklaarbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 (vervolg) Ik heb een paar dingetjes op het internet nagekeken en er is genoeg te vinden over de invloed van weer, seizoen en (plotselinge) weersveranderingen op lichaam en geest. Hoofdpijn en migraine worden ook genoemd in combinatie met luchtdruk, plotselinge koudefronten. Vooral HSP'ers schijnen ook daar goed last van te kunnen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 (vervolg) Ik heb een paar dingetjes op het internet nagekeken en er is genoeg te vinden over de invloed van weer, seizoen en (plotselinge) weersveranderingen op lichaam en geest. Hoofdpijn en migraine worden ook genoemd in combinatie met luchtdruk, plotselinge koudefronten. Vooral HSP'ers schijnen ook daar goed last van te kunnen hebben. Volgens mij is dat normaal Iedereen is gevoelig Velen verstoppen het Helaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 De narcisten bloeien! Dus, nog even over "mij" Ik zie het gebeuren Dat wat terugkomt En ik snap het niet Het voelt hier ok Het omdraaien, kost moeite Is dit wat ik wil Is het iets wat ik niet wil De tijd zal het leren Het is zoals het is Toch (weer) dat willen delen... Weird.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Het verlangen naar de tijd met de berk en de caravan En daarvoor, kinderen, gezin.. Dat is her-inner-in(g) Het helpt "vast" Het is Los Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden