jowan Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Goeiemorgen, Dagpact: jowan Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Goedemorgen, Drukke dag vandaag. Maar gelukkig daarna 4 dagen vrij. Bijtanken, voor ik mijzelf voorbij loop. Koffie nu... Dagpact: jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Goede morgen Dagpact: jowan Blondie Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Goedemorgen jowan, blondie en Albert. Het wordt al licht. Koffie en thee staan klaar, wat mij betreft mag de dag beginnen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 goedemorgen, wat zal kabouter lekker in haar eigen bed hebben geslapen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Goedemorgen beste mensen, Voor mij een dag thuiswerken. Vanmiddag even hardlopen, dat kan dan mooi. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Goedemorgen Eline en Gerrit. Ik zie dat de zon al schijnt, heerlijk. Hoop ook dat Kabouter lekker, en een hele nacht door, heeft kunnen slapen. Als het weer zo blijft als nu is het heerlijk om hard te lopen Gerrit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Hier is het anders onder nul, glad en mistig..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Ik stuur de zon wel even jouw kant op Jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Ik kan er wel mee leven hoor....laat het zijn gang maar gaan. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Goeie morgen mensen, hier is het mistig. Vaak een teken dat het mooi weer wordt. Dadelijk weer werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Luitjes, ik moet er vandoor nu. Koffie en thee staan op het aanrecht. Agnieta, ik weet niet wat er speelt of gebeurd is. De laatste tijd niet in de gelegenheid echt terug te lezen. Maar ik hoop dat je toch een nog, als je heel intensief kijkt, een lichtpuntje ergens in die donkere tunnel ziet. Een grote mok sterke koffie voor jou... en veel sterkte. ... Mensen ik ga nu. Dag dag... Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 (bewerkt) Komt dat nog van het drinken Aggie of is er iets met de thuissituatie waardoor je zo wanhopig bent? 18 februari 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Kun je vandaag nog iets prettigs onderhanden nemen Aggie, iets waar je je een beetje in kan verliezen of zo, zodat je die situatie een beetje op de achtergrond kan schuiven of lukt dat niet? Ja soms heb je het niet in de hand en moet het gewoon de tijd hebben. Trek er ff met de hond opuit. Een fikse wandeling maken of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Weet niet goed hoe te reageren maar wens niemand toe dat hij/zij zich wanhopig voelt, dat is een vreselijk gevoel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 (bewerkt) Kun je er niet met iemand over praten Aggie want met deze berichtjes die je hier plaatst raak je denk ik niets kwijt. Even iemand bellen, pb-én of zo? In ieder geval sterkte voor vandaag. Goeie morgen Eline :rose: Ik ben werken mensen. Heb er weer veel zin an. Tot vanavond. 18 februari 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Goeiemorge, weer lekker fris opgestaan, nou volhouden! ProudMary, wimmelt en Monster reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 gedouched en bekaf.....maar weer wat beter als gister, straks klein rondje schuifelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Kalmpjes aan maar Eline. Fijne dag. Bertd, als het moeilijk wordt kom je anders hier maar even kletsen; misschien helpt dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Op de dagdraad van gisteren haalde Kohtje een tekst aan over "King Baby". De Engelstalige versie is te lezen (en eventueel te kopiëren) via: http://korrekt.com/books/king_baby/king_baby.htm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 goeiemorgen frummers de was hangt al buiten en het is weer fietsdag life ain't bad at all. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 wees gerust Iet wij zijn niet nieuw meer maar dichtklappen is wel een goede suggestie voor mij fijne dag dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 (bewerkt) Gisteren weer mijn eerste avonddienst sinds weken. Een nieuwe collega ingewerkt, dat is ook een opdracht en die wordt nu dus afgetekend. Meegeweest naar een spoedgeval op een andere afdeling, dat was heftig om te zien. Vandaag weer avonddienst, heb er zin in! Ik houd meer van avonddienst want dan heb ik meer energie dan zo 7.00 in de ochtend. Gisteren ochtend Yoga gedaan voor het eerst in jaren. Deze vorm is heel actief en erg gericht op rekken en strekken en minder op meditatie oefeningen. Ik ben stijf in mijn onderrug, ik kan niet alles maar ik vind het wel leuk om te doen. En die plek in mijn rug waar ik maanden pijn had is nu helemaal over en het gebied wordt steeds losser. Daarna even sauna en toen avonddienst. Trek valt reuze mee op dagen dat ik werk. Dat is ook een voordeel van avonddiensten. Mijn trekmomenten zijn vooral tussen 16.00 en 21.00. En dan werk ik dus met avonddienst. 18 februari 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Goedemorgen Frummers, Hier is er 1tje net haar bed uit. Maar ik ben dan ook aan het uitzieken. Omdat het zulk prachtig weer is en een beetje frisse lucht beter dan een pil is ga ik de hond uitlaten op het strand. Morgen weer werken. Ik voel mij stukken beter. Agnieta, ik weet voor de rest niets van de situatie. Ga praten met iemand. Bel iemand www.sensoor.nl Anoniem en er is altijd iemand die naar je wil luisteren. Ik zet hier iedere keer maar informatie neer. Ben gewoon erg praktisch en ik zoek nogal zelf wat dingen uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Goedemorgen, nog steeds mistig hier. Moest vroeg in het ziekenhuis zijn. Akelig in de mist en kou. Blekje, hoe gaat het vandaag met je? Berdt sterkte! Erik, je klinkt rustig en vrolijk, fijn. Zieken, ik wens jullie beterschap. erik en bertd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden