Spring naar bijdragen

Woensdag, 18 februari 2015

jowan

Aanbevolen berichten

Luitjes, ik moet er vandoor nu. 

Koffie en thee staan op het aanrecht. 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg

Agnieta, ik weet niet wat er speelt of gebeurd is. 
De laatste tijd niet in de gelegenheid echt terug te lezen. 
Maar ik hoop dat je toch een nog, als je heel intensief kijkt, een lichtpuntje ergens in die donkere tunnel ziet. 
Een grote mok sterke koffie voor jou...post-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpg
en veel sterkte. ... 

Mensen ik ga nu. 
Dag dag... 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je vandaag nog iets prettigs onderhanden nemen Aggie, iets waar je je een beetje in kan verliezen of zo, zodat je die situatie een beetje op de achtergrond kan schuiven of lukt dat niet? Ja soms heb je het niet in de hand en moet het gewoon de tijd hebben. Trek er ff met de hond opuit. Een fikse wandeling maken of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je er niet met iemand over praten Aggie want met deze berichtjes die je hier plaatst raak je denk ik niets kwijt. Even iemand bellen, pb-én of zo?

In ieder geval sterkte voor vandaag.

Goeie morgen Eline :rose: :rose: :rose:

Ik ben werken mensen. Heb er weer veel zin an. Tot vanavond. :D

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren weer mijn eerste avonddienst sinds weken. Een nieuwe collega ingewerkt, dat is ook een opdracht en die wordt nu dus afgetekend. Meegeweest naar een spoedgeval op een andere afdeling, dat was heftig om te zien.

Vandaag weer avonddienst, heb er zin in! Ik houd meer van avonddienst want dan heb ik meer energie dan zo 7.00 in de ochtend. Gisteren ochtend Yoga gedaan voor het eerst in jaren. Deze vorm is heel actief en erg gericht op rekken en strekken en minder op meditatie oefeningen. Ik ben stijf in mijn onderrug, ik kan niet alles maar ik vind het wel leuk om te doen. En die plek in mijn rug waar ik maanden pijn had is nu helemaal over en het gebied wordt steeds losser. Daarna even sauna en toen avonddienst.

Trek valt reuze mee op dagen dat ik werk. Dat is ook een voordeel van avonddiensten. Mijn trekmomenten zijn vooral tussen 16.00 en 21.00. En dan werk ik dus met avonddienst.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Frummers,

Hier is er 1tje net haar bed uit. Maar ik ben dan ook aan het uitzieken. Omdat het zulk prachtig weer is en een beetje frisse lucht beter dan een pil is ga ik de hond uitlaten op het strand. 

Morgen weer werken. Ik voel mij stukken beter. 

Agnieta, ik weet voor de rest niets van de situatie. Ga praten met iemand. Bel iemand 

www.sensoor.nl

Anoniem en er is altijd iemand die naar je wil luisteren.

Ik zet hier iedere keer maar informatie neer. Ben gewoon erg praktisch en ik zoek nogal zelf wat dingen uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...